Al
door Almeerder Jun 16, 2019 om 13:00
Computers & telefonie

Ringdong.nl

Zijn er meer mensen die bij dit bedrijf iets besteld en betaald hebben,maar nooit iets ontvangen?

25560 78 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jun 16, 2019 om 13:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Da's best mogelijk ja.

tenormin
door tenormin Jun 16, 2019 om 15:25
16816 Antwoorden / 108 Vragen

☺;-)

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 16, 2019 om 13:18
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Almeerder ,

Deze site is pas geregistreerd op 17-4-2019 , staat op naam van David L .
Contact alleen via e-mail info@ringdong.nl , geen tel.nr/ Kvk nr / adres niks .

Lees hier , deze klacht heb ik uit webchache gehaald , klik op de rode regels .

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:tqbSCbn1q8QJ:https://community.consumentenbond.nl/woning-huishouden-8/mensen-ervaring-met-ring-dong-ringdong-nl-19011+&cd=12&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=opera

Meld uw klacht hier ,

https://meldnu.nl/

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 16, 2019 om 13:33
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Uw vraag wordt door mij als waarschuwing aangenomen en voor u en anderen die benadeeld zijn is het voor de toekomst goed van te voren opletten waar iets besteld moet worden.
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/artikel/kopen-in-een-webwinkel-waar-moet-ik-op-letten/

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Jun 16, 2019 om 13:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zo te zien een slimmerik die wat plaatjes van het internet heeft geplukt, een gelikte site in elkaar heeft gezet en nu aan het cashen is.

Topantwoord

costnix
door costnix - Jun 16, 2019 om 15:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De Facebook pagina van Ringdong.nl staat vol met klachten.

Mlode
door Mlode Jun 25, 2019 om 19:00
1 Antwoorden / Vragen

Die van mij toch niet want werd direct erna geblokkeerd en ben niet brutaal en heb ook geen grote mond gehad

tijger1
door tijger1 - Jun 16, 2019 om 15:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ach ja, waarom zou je voor het bestellen ook eens verder kijken dan Facebook.

jo
door jorgensw Jul 1, 2019 om 21:55
2 Antwoorden / Vragen

gedaan maar toen niks gevonden. site zag er perfect uit en betaald via multisafe

Topantwoord

gerbera
door gerbera - Jun 16, 2019 om 15:49
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Er zullen er helaas wel meer ingetrapt zijn. Maar zijn foto? staat wel in de chatfunctie.
Laat het een waarschuwing zijn voor anderen, als ik de site bekijk gaat er bij mij al een belletje rinkelen (Dingdong)

tenormin
door tenormin Jun 16, 2019 om 16:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@gerbera, zonder dat je je geld kwijt bent, ringdong - dingdong - ping pleite. ;-)

Al
door Almeerder Jun 17, 2019 om 12:49
3 Antwoorden / 1 Vragen

Haha hij is leuk, ok is mijn eigen schuld ,maar het ergste is toch weer een beetje minder vertrouwen in de mensheid en die was al niet hoog,vandaar dan ook deze beveiligingscamera hoe ironisch ook.

aurora1
door aurora1 Jun 18, 2019 om 01:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En met een dergelijke titel kun je zomaar naar het Songfestival....

panter22
door panter22 - Jun 16, 2019 om 18:06
6599 Antwoorden / Vragen
pe
door pebk Jun 21, 2019 om 15:52
579 Antwoorden / 0 Vragen

Houdt er wel rekening mee dat dit soort apparatuur gebruik kan maken van servers in China. Lekker goedkoop, maar kan een vervelende bijsmaak krijgen. Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar wees voorzichtig.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 16, 2019 om 18:11
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Wanneer heeft u iets besteld m.a.w. hoe lang geleden? Ende al gegeven reacties in aanmerking nemend kunt u m.i. ook een melding doen bij www.fraudehelpdesk.nl

Al
door Almeerder - Jun 16, 2019 om 18:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties ,
Was een beetje dom van mij idd , zullen wel weer veel slachtoffers de pineut zijn alvorens de website uit de lucht gehaald wordt.
Ondertussen begint deze man dan gewoon weer met het volgende project, ongelooflijk dat dit zomaar kan.

gerbera
door gerbera Jun 16, 2019 om 21:38
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ach ieder mens maakt fouten dus kan u roepen "hoera ik ben een mens" wel zonde van het geld.

Eg
door Eg2011 Jul 6, 2019 om 13:55
Antwoorden / Vragen

Beste almeerder,

Je bent helaas niet de enigste, Ik heb zelf ook al contact gehad met multisafepay die er achter aan zijn gegaan maar helaas ook geen contact meer met hem kregen, alle betalingen zijn opgenomen bij multisafepay en hij is vertrokken. Aangifte doen heeft ook geen nut krijg je doodleuk een bericht terug dat ze hem niet kunnen behandelen omdat er geen strafbaar feit is gepleegd???? dus je mag gewoon mensen oplichten het is toch niet strafbaar.
Dus denk dat we een dure les hebben geleerd zo.

Al
door Almeerder - Jun 16, 2019 om 18:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties ,
Was een beetje dom van mij idd , zullen wel weer veel slachtoffers de pineut zijn alvorens de website uit de lucht gehaald wordt.
Ondertussen begint deze man dan gewoon weer met het volgende project, ongelooflijk dat dit zomaar kan.

tijger1
door tijger1 Jun 16, 2019 om 21:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja en de volgende persoon kijkt ook niet verder dan zijn neus lang is en stapt er weer in. Hoeveel en vaak er ook niet voor gewaarschuwd wordt.

gerbera
door gerbera Jun 16, 2019 om 21:39
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ach ieder mens maakt fouten dus kan u roepen "hoera ik ben een mens" wel zonde van het geld.

Topantwoord

Mi
door Miranda65 - Jun 17, 2019 om 19:35
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook een deurbel besteld maar meerdere malen gemaild wanneer mijn bestelling komt. Helaas geen reactie. Er staat nu dat ze tussen 24 juni en 5 juli bezorgen. Geloof er niets van.

Al
door Almeerder Jun 18, 2019 om 00:15
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ja de site ziet er gelikt uit , en werkt perfect kan niet anders zeggen dat het er ook  zeer professioneel uitziet , ja en wie neemt de moeite om die een paar tientjes terug te krijgen, en zo denken er wel honderden,  of duizenden hij maakt veel reclame op faceboek tel uit jewinst

Topantwoord

hutch
door hutch - Jun 18, 2019 om 09:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

De 'Ringdong.nl'-oplichter heeft een klein foutje gemaakt:

"Geen opmerkingen tot nu toe. "

De website is geregistreerd op 17 april 2019.
En een review, dus nadat deze zogenaamde 'Peter' heeft besteld en ontvangen (.....), is van 26 maart 2019.

En uit het volgende blijkt ook al wel dat deze oplichter klanten (lees: slachtoffers) wil overhalen, toch een bestelling te doen:
"Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zijn de kosten voor het retourneren van de producten voor de rekening van de ondernemer."

En:

En dat voor een net beginnend (2 maanden jong) ***'bedrijfje'?

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.

Gelukkig zijn 'wij' weer gewaarschuwd!!

Topantwoord

Natasjaz
door Natasjaz - Jun 20, 2019 om 20:08
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb op 23mei betaald en niks ontvangen, mailtjes zijn standaard dus persoonlijk contact is er niet. Mijn geld teruggevraagd maar krijg niks ook wordt er nergens op gereageerd.. Pure oplichters.. Nu adverteren ze op facebook met de Ringbell.. Precies dezelfde website als de ringdong.. Mensen trap er niet in..

Topantwoord

Astrid48
door Astrid48 - Jun 20, 2019 om 21:52
1 Antwoorden / Vragen

Ja, betaald en niets ontvangen. Zending geannuleerd en nu krijg ik mail dat binnen 14 dagen het geld teruggestort wordt.
Ik wacht nog even en doe anders aangifte.

Topantwoord

An
door Antoinettat - Jun 21, 2019 om 15:20
1 Antwoorden / Vragen

Hoi, 5 juni bestelling geplaatst. 7 juni bestelling geannuleerd keurig een standaard bevestigingsmail gekregen met de melding dat het bedrag binnen 14 dagen terug gestort wordt. Nog steeds geen geld terug!
Vandaag een klacht ingediend krijg ik weer een bevestigingsmail dat ze z.s.m met een antwoord komen.

Topantwoord

Em
door Emile66 - Jun 21, 2019 om 15:58
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik ben zo dom geweest om iets te bestellen bij dit bedrijf. Na 2 dagen heb ik de bestelling geannuleerd, maar nooit meer mijn geld retour gekregen. Mail sturen naar info@ringdong.nl levert alleen maar een standaard reactie op. Het zijn oplichters, ik ga ook aangifte doen bij de politie.

Co
door Corinakees - Jun 25, 2019 om 01:42
1 Antwoorden / Vragen

Ik krijg net deze mail

Beste klant.
Recent is SocialSmart shop overgenomen en hebben wij Ringdong/ringbel geprobeerd voort te zetten.
Wegens enorm succes van het product en langere levertijd door dropshipping is er veel negativiteit  ontstaan op het internet.
Als kettingreactie hebben consumenten massaal gebruikt gemaakt van herroepingsrecht.

We hebben desondanks geprobeerd om ringdong nog verder voort te zetten. Maar dit mocht echter niet baten. Marketing kosten in verhouding van de opbrengst is zodanig hoog opgelopen dat wij gedwongen zijn om ringdong te moeten staken.
Dit betekend dat wij helaas ringdong niet meer verder voort kunnen zetten.
Lopende bestellingen worden geannuleerd en zullen wij proberen z.s.m. te crediteren.

Wij treuren enorm om deze boodschap te moeten verkondigen.

Met vriendelijke groet,
Team Ringdong

panter22
door panter22 Jun 25, 2019 om 08:19
6599 Antwoorden / Vragen

Het is in ieder geval keurig dat Ringdong dit meldt. Maar het lijkt er niet op dat er geld over is om terug te betalen.

Al
door Almeerder Jun 25, 2019 om 08:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn natuurlijk veel aangiftes bij politie gedaan, nu proberen ze tijd te rekken het geld is al lang weg gesluisd,  en de vogel gevlogen.
Zo werken dit soort oplichterbedrijfjes altijd, uiteindelijk lopen ze wel tegen de lamp maar de slachtoffers kunnen natuurlijk fluiten naar hun geld, en de lage straffen maken het voor dit soort types ook aantrekkelijk en beginnen weer opnieuw.

panter22
door panter22 Jun 25, 2019 om 09:12
6599 Antwoorden / Vragen

Het hoeft helemaal geen oplichtersbedrijfje te zijn, maar het kan ook  iemand zijn die de gevolgen van op oprichten van een webshop niet heeft overzien.

Topantwoord

hoogeveen
door hoogeveen - Jun 25, 2019 om 10:44
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik ook .... helaas ingetrapt ! Vaak gemaild en via link geld proberen terug te krijgen . Ook de mail gekregen vanmorgen. Vuile oplichter

Topantwoord

ja
door janaart15 - Jun 25, 2019 om 13:29
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb er 1 besteld op 3 juni heb hem op 15 juni geannuleerd en zou binnen 14 dagen mijn geld terug gestort krijgen.Maar ben bang dat ik het kwijt ben als ik alle berichten lees.

Topantwoord

mo
door monique1966 - Jun 25, 2019 om 15:59
12 Antwoorden / 0 Vragen

SocialSmart Shop en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 75069903, BTW NL227080841B01 Guido Gezellestraat 1 5251LK Vlijmen,

Ja, geldig BTW-nummer

https://www.kamersmetkansen2live.nl/2-live/

Per 1 januari 2018 heeft Kamers met Kansen 2Live de beschikking over een mooie hoekwoning aan de Guido Gezellestraat 1 in de wijk Vliedberg. De woning is recentelijk door Woonveste gerenoveerd en vervolgens nog aangepast om kamergewijze verhuur voor 4 jongeren mogelijk te maken.

[edit redactie, gegevens verwijderd]

Topantwoord

Mlode
door Mlode - Jun 25, 2019 om 18:52
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ook deze ringdong besteld met nog meerdere mensen allemaal besteld en betaald,
Ringdong.nl leverd niks en er komt geen geld terug.
in hun laatste brief zijn er een aantal gegevens veranderd zoals naam adres en mailadres.
wanneer je googled op deze gegevens kom je uit bij een zekere heer Couwenberg in Vlijmen maar daar is de telefoon lijn afgesloten.
aangifte door mij is gedaan bij politie en niet alleen door mij maar ook de
andere gedupeerde

Topantwoord

Margaretha
door Margaretha - Jun 25, 2019 om 20:38
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb op 6 juni een ringdong besteld voor 79,euro met een extra kasje voor 24,95.
Niks binnen gekregen.
Heb ze verschilende keren een mail gestuurd en kreeg dit terug
Heb vanavond de politie gebeld en morgen aangiften doen.

Mocht de levertijd u te lang duren, staat het u vrij om via onderstaande link
uw bestelling kosteloos te annuleren.
https://www.ringdong.nl/pages/bestelling-annuleren

Een terug betaling neemt circa 10 werkdagen in beslag,
dit omdat e.e.a. via externe administratie verloopt en deze ook de terug betaling uitvoert.
Tijdens het annulering proces is hier geen correspondentie over mogelijk.

Via onderstaande link kunt u uw bestelling volgen:
https://www.ringdong.nl/pages/traceren

Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Administratie
RingDong.nl

Topantwoord

Em
door Emilegeelen - Jun 26, 2019 om 00:57
1 Antwoorden / Vragen

Bestelling zou tussen 27 juni en 7 juli bezorgd worden. Vandaag (25-6) e-mail ontvangen dat de activiteiten van ‘social Smartshop’ worden gestaakt vanwege te veel negatieve kritiek. Lopende bestellingen worden geannuleerd en ‘zullen wij proberen z.s.m. proberen te crediteren.’
Nou, dat wordt dus niks meer. ☹️

Topantwoord

MF
door MFK - Jun 26, 2019 om 07:54
1 Antwoorden / Vragen

Deze email kreeg ik gisteren...

Beste klant.
Recent is SocialSmart shop overgenomen en hebben wij Ringdong/ringbel geprobeerd voort te zetten.
Wegens enorm succes van het product en langere levertijd door dropshipping is er veel negativiteit ontstaan op het internet.
Als kettingreactie hebben consumenten massaal gebruikt gemaakt van herroepingsrecht.

We hebben desondanks geprobeerd om ringdong nog verder voort te zetten. Maar dit mocht echter niet baten. Marketing kosten in verhouding van de opbrengst is zodanig hoog opgelopen dat wij gedwongen zijn om ringdong te moeten staken.
Dit betekend dat wij helaas ringdong niet meer verder voort kunnen zetten.
Lopende bestellingen worden geannuleerd en zullen wij proberen z.s.m. te crediteren.

Wij treuren enorm om deze boodschap te moeten verkondigen.

Met vriendelijke groet,
Team Ringdong

SocialSmart Shop en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 75069903, BTW NL227080841B01 Guido Gezellestraat 1 5251LK Vlijmen,

Topantwoord

Mo
door Monique van D - Jun 30, 2019 om 12:05
1 Antwoorden / Vragen

Ja, ik dus ook. Wel een mail ontvangen dat de bel niet meer leverbaar is en dat het geld teruggestort wordt.......
Ik bestel eens iets via internet, nooit meer dus.

Topantwoord

Eveliene Klippel
door Eveliene Klippel - Jul 1, 2019 om 12:46
1 Antwoorden / Vragen

Ik vrees dat ik ook de dupe ben, advertentie op Facebook verdween ineens, geen berichten op de pagina, geen antwoord op Messenger, wacht inmiddels een maand op de deurbel. Toen ik ging zoeken kwam ik dit onderwerp op kassa tegen en toen wist ik genoeg.
Hoop dat hierin aandacht wordt besteed in een uitzending.

Topantwoord

ka
door katje1969 - Jul 1, 2019 om 14:24
1 Antwoorden / Vragen

Ja, ik heb ook via Facebook een Ringdong besteld, betaald en niet ontvangen. De website is niet meer bereikbaar dus ik schat in dat we naar onze bel en centen kunnen fluiten.

Al
door Almeerder Jul 1, 2019 om 21:04
3 Antwoorden / 1 Vragen

Het enige wat nog helpen kan is ook aangifte bij de politie doen, hoe meer hoe beter.

Topantwoord

jack333
door jack333 - Jul 1, 2019 om 21:17
45 Antwoorden / 9 Vragen

kom bij mij de heg maar knippen inplaats van op die  rare sites te zitten

Topantwoord

jo
door jorgensw - Jul 1, 2019 om 21:53
2 Antwoorden / Vragen

ja ik heb daar ook een deurbel besteld. maar natuurlijk niks ontvangen.
ga nu aangifte doen bij politie.

tijger1
door tijger1 Jul 1, 2019 om 22:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kunt u in het vervolg niet beter eerst de site controleren?

jo
door jorgensw Jul 2, 2019 om 11:52
2 Antwoorden / Vragen

Het zag er professioneel uit. Je betaalde via multisafepay. Ik let altijd erg op.

Misschien moet men harder optreden tegen deze criminelen. Deze zijn te lui om te werken en rijden in dikke auto’s.

Th
door Thijs124 Jul 2, 2019 om 16:36
289 Antwoorden / Vragen

Multisafepay schijnt wel safe te zijn.

Voor de criminelen dan.

jo
door jorgensw - Jul 2, 2019 om 11:49
2 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb er ook een besteld niks ontvangen. Blijkt dat eigenaar 2-3 keer eerder deze constructie gebruikt en zo aan zijn geld komt.

Je betaald via multisafepay....nou zo safe is het dus niet.

heb aangifte gedaan bij politie.

Topantwoord

costnix
door costnix - Jul 2, 2019 om 12:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hij/zij gaat gewoon onder een andere naam en website door.
En plaats weer advertenties op Facebook,....

Topantwoord

Vl
door Vlinder1603 - Jul 2, 2019 om 16:21
1 Antwoorden / Vragen

Heb bij ringbel.nl besteld en betaald, niets ontvangen!! Mail betreft annulering ontvangen, maar helaas nog steeds geen geld terug.

Topantwoord

SG
door SGWim - Jul 2, 2019 om 16:32
1 Antwoorden / Vragen

27 mei besteld en betaald. Nog steeds niks gekregen, of retour gestort

Topantwoord

Iz
door Izra-romy-dollar - Jul 2, 2019 om 17:06
1 Antwoorden / Vragen

Ja zoals veel andere mensen in goed vertrouwen een bestelling geplaatst.
En steeds kunnen kijken wanneer de bel geleverd zou worden,  dat zou tussen 23 juni en 4 juli zijn ,en nu is de site plotseling uit de lucht .
De reviews waren goed op FB dus er met beide voeten ingetrapt,  en waarschijnlijk naar mijn bel en mijn geld fluiten .
Heel dom en naïef van mezelf.
Mijn vraag aan Kassa , is er een mogelijkheid om het geld terug te kunnen vorderen?

Topantwoord

simon55
door simon55 - Jul 2, 2019 om 17:20
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Alleen de naam al , doet in m n hele huis de alarmbellen rinkelen. Ik wordt er stapelgek van. Eerst goed goochelen , dan pas ( niet bij n bonafide site ) bestellen. Denk , dat u naar de centen kan fluiten.

Wanneer beseffen mensen nou eens , dat je op Facebook genaaid wordt , waar je bij staat

Topantwoord

M.
door M.d.radder - Jul 3, 2019 om 10:39
1 Antwoorden / Vragen

30 mei besteld, 13 juni navraag gedaan over levertijd. Dat zou 10 dagen zijn, afhankelijk van leverancier.

Nu site uit de lucht.

ben waarschijnlijk genept :-(

miranda

Topantwoord

Ch
door Chris! - Jul 3, 2019 om 18:29
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb op 6 juni 2019(ongeveer een maand geleden) zo'n bel besteld en betaald
Op mijn mails krijg ik geen antwoord en vandaag zie ik dat de website is afgesloten. Oplichters dus.

Topantwoord

Mi
door Mia61 - Jul 4, 2019 om 14:09
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb de ringdong besteld op 1 juni 2019 heb betaald maar niet gekregen. Zou het geld teruggestort krijgen maar helaas niet teruggekregen.

marita5
door marita5 - Jul 6, 2019 om 14:34
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@almeerder en iedereen die de dupe is ,

Hier nog meer informatie , is een zeer gewiekst persoon .

https://opgelicht.avrotros.nl/forum/webwinkels-f24/www-ringdong-nl-nl48deut0319887774-t35256.html

rs
door rscholte31@gmail.com - Jul 9, 2019 om 07:39
1 Antwoorden / Vragen

Jammer genoeg ben ik ook gedupeerd. Ik ben altijd secuur en controleren voor wat betreft online betalingen maar deze webshop stond op het moment dat ik bestelde niet als bonafide aangeschreven.
Ik hoop dat alle gedupeerde hun geld terug kunnen krijgen!
Is er een mogelijkheid om als dat niet lukt via andere wegen zoals b.v. een fonds het geld retour te krijgen.
Gr,
René

tijger1
door tijger1 Jul 9, 2019 om 18:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet als bonafide? U zult malafide bedoelen. Maar u moet niet op Facebook bestellen.

Topantwoord

rv
door rvgenechten - Jul 9, 2019 om 09:47
1 Antwoorden / Vragen

Ja, ook wij hebben een deurbel besteld bij RingDong, betaald en niets ontvangen. Na een week meldde de site leveringsproblemen en het geld (79) zou worden geretourneerd. Nooit iets ontvangen. Na een tijdje was ook de site verdwenen...Pure oplichting!

Topantwoord

janneman60
door janneman60 - Jul 9, 2019 om 17:43
1 Antwoorden / Vragen

ook een bel besteld niet geleverd en niet gecrediteerd
weet iemand wie de eigenaar is en zp mogelijk ook een adres... graag

Topantwoord

Th
door Thijs124 - Jul 9, 2019 om 17:57
289 Antwoorden / Vragen

Een stuk hoger vind je naam en adres.

Topantwoord

Ca
door Carzan - Jul 10, 2019 om 13:11
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb bij dit bedrijf ook een ringdong besteld en betaald maar nooit iets van binnen gekregen, wel een mailtje dat zogenaamd het bedrijf socialsmart het over heeft genomen en dat het openstaand bedrag zsm terug betaald zou worden....tot op heden nog niks terug..ook op mailtjes krijg ik geen antwoord

Ta
door Tammy79 - Jul 10, 2019 om 19:16
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben ook de bel besteld maar niks gekregen.
We vonden het wel raar als je op de site keek met je ordernummer en mailadres dat je zag dat je een maand moest wachten voordat de bel bezorgd werd.
Maar ja dan ga je ernog vanuit dat ze zoveel vraag hebben dat ze het niet kunnen bij houden met leveren.

Maar op 25 juni kreeg ik deze mail.

Beste klant.
Recent is SocialSmart shop overgenomen en hebben wij Ringdong/ringbel geprobeerd voort te zetten.
Wegens enorm succes van het product en langere levertijd door dropshipping is er veel negativiteit  ontstaan op het internet.
Als kettingreactie hebben consumenten massaal gebruikt gemaakt van herroepingsrecht.

We hebben desondanks geprobeerd om ringdong nog verder voort te zetten. Maar dit mocht echter niet baten. Marketing kosten in verhouding van de opbrengst is zodanig hoog opgelopen dat wij gedwongen zijn om ringdong te moeten staken.
Dit betekend dat wij helaas ringdong niet meer verder voort kunnen zetten.
Lopende bestellingen worden geannuleerd en zullen wij proberen z.s.m. te crediteren.

Wij treuren enorm om deze boodschap te moeten verkondigen.

We kwamen er van de week idd achter dat het een internetoplichting was

S.
door S. - Jul 10, 2019 om 19:51
1 Antwoorden / Vragen

Hallo,
ook ik heb een ringdong proberen te bestellen en niet geleverd gekregen
€79,- ook niet terug gestort helaas.

Betaling via Multisafe.

Vriendelijke Groet,
S. Maatkamp

ch
door christiaan1972 - Jul 11, 2019 om 13:42
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ja besteld tot op heden niets ontvangen politie doet niets

el
door eljodog - Jul 13, 2019 om 20:00
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb 2 ringdongs besteld. Nooit iets ontvangen.
1 x een mail ontvangen dat het wat langer kon duren.

iw
door iwan.bloem@gmail.com - Jul 14, 2019 om 00:01
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik ben er in getuind ! . Had het kunnen weten , Ringdong te simpel

Fe
door Feije63 - Jul 15, 2019 om 20:11
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb deurbel met camera besteld bij Ringdong. Wel betaald maar nooit iets ontvangen. Weg 79 euro. Site is uit de lucht

be
door berliva - Jul 19, 2019 om 15:15
1 Antwoorden / Vragen

Ringdong besteld.
67 euro betaald maar nooit iets ontvangen.
Gemaild; geen antwoord.
Site is uit de lucht.

Ge
door Gerwineef - Jul 19, 2019 om 18:29
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb half juni een ring/dong besteld en betaald maar nooit iets ontvangen. Ik heb later in juni een mail gekregen dat ze niet meer kunnen leveren en mijn geld zsm terug zouden storten, je begrijpt het al..... tot op heden niets ontvangen. Gemaild maar site bestaat niet (meer)

Ka
door Kaatje16 - Jul 21, 2019 om 21:28
1 Antwoorden / Vragen

Bij ringdong.nl besteld. Krijg netjes een mail dat ze overgenomen zijn en door de grote vraag kunnen ze het artikel niet meer leveren. Geld word teruggestort. Nou mooi niet dus. €71 kwijt. Stelletje oplichters! Dit is het rekeningnummer waar het naar over gemaakt is: NL48DEUT0319887774. Klopt niks van!!

panter22
door panter22 Jul 22, 2019 om 10:13
6599 Antwoorden / Vragen
Th
door Thijs124 Jul 22, 2019 om 10:21
289 Antwoorden / Vragen

Ringdong en belding en dongring moet voor de geld ontvanger toch al tonnen hebben opgeleverd. Daar valt meer mee te verdienen dan met werken.

Marc
door Marc - Jul 22, 2019 om 12:50
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb besteld op:
19:29 uur
1 x Ringdong € 71.10 overgemaakt nooit gekeregen.
Naar meerdere malen verzocht tot restitutie geen bericht of gehoor.Opgelicht dus.
Kunnen jullie iets voor mij betekenen?

reivi22
door reivi22 - Jul 22, 2019 om 13:18
66 Antwoorden / 0 Vragen

Zo te zien is de website al uit de lucht gehaald.

ja
door jadi83 - Jul 22, 2019 om 16:01
1 Antwoorden / Vragen

Ook iets besteld, en helaas ook de pineut.

edrick3
door edrick3 - Jul 22, 2019 om 16:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zoals je hierboven ziet ben je de enige niet.
Gedeelde smart is halve smart.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Een volgende keer eerst maar eens klijken of een website betrouwbaar is.

Th
door Thijs124 - Jul 23, 2019 om 11:03
289 Antwoorden / Vragen

Ring is de nieuwste aanbieder aan het firmament. Dus als iemand nog perse geld kwijt wil, via feestboek voor 99€ lever maar in!

Kl
door Klapgeest - Jul 24, 2019 om 22:34
1 Antwoorden / Vragen

Product besteld en betaald op 3 juni 2019. Tot heden niets ontvangen en de website is inactief??

Th
door Thijs124 Jul 24, 2019 om 22:38
289 Antwoorden / Vragen

Oplichters ontvangen geld maar versturen niets. Volgende week weer een andere naam.

Tr
door TreaW - Jul 25, 2019 om 12:18
1 Antwoorden / Vragen

ik heb 30 mei besteld en betaald, kreeg 25 juni een mail van social smartshop uit Vlijmen dat ze het overgenomen hebben en dat ze mijn geld terug zouden storten. Heb ze al 2x gemaild maar krijg geen reactie en mijn geld heb ik nog steeds niet terug

Jo
door Jos Derks - Jul 29, 2019 om 12:23
1 Antwoorden / Vragen

Hoi,

Ook wij hebben een RingDong bel besteld op 30 mei 2019.
De prijs hiervoor was een zogenaamde actie die alleen nog die dag geldig was, namelijk €71,10 incl. verzendkosten.
Nogmaal zou je de deurbel dan binnen 5 werkdagen ontvangen, maar dat gebeurde niet.
Dus een mailtje verzonden met de vraag wanneer ik hem wel kan verwachten en kreeg daarop het antwoord dat ik daarvoor in moest loggen.
Dit netjes gedaan en zag tot mijn schrik dat ik moest wachten tot eind juni/begin juli.
Nou, vooruit dan maar...
En dan een mailtje op 25 juni:

Beste klant.
Recent is SocialSmart shop overgenomen en hebben wij Ringdong/ringbel geprobeerd voort te zetten.
Wegens enorm succes van het product en langere levertijd door dropshipping is er veel negativiteit  ontstaan op het internet.
Als kettingreactie hebben consumenten massaal gebruikt gemaakt van herroepingsrecht.

We hebben desondanks geprobeerd om ringdong nog verder voort te zetten. Maar dit mocht echter niet baten. Marketing kosten in verhouding van de opbrengst is zodanig hoog opgelopen dat wij gedwongen zijn om ringdong te moeten staken.
Dit betekend dat wij helaas ringdong niet meer verder voort kunnen zetten.
Lopende bestellingen worden geannuleerd en zullen wij proberen z.s.m. te crediteren.

Wij treuren enorm om deze boodschap te moeten verkondigen.

Met vriendelijke groet,
Team Ringdong

SocialSmart Shop en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 75069903, BTW NL227080841B01 Guido Gezellestraat 1 5251LK Vlijmen,

Wel met de belofte dus om alles terug te betalen, maar hier nog niets van gezien!
Nu contact proberen te zoeken lukt niet meer, want ze hebben alles uit de lucht gehaald!
Hopelijk kunnen jullie deze mensen opsporen en mij helpen om het geld toch terug te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Jos Derks

Vo
door Vosm1983 - Jul 31, 2019 om 21:46
1 Antwoorden / Vragen

Jazeker, helaas ook de dupe van deze rotzakken geworden..
alvorens te bestellen alles gecheckt en zag geen bijzonderheden, zag zelfs een aantal positieve reacties. Maar helaas bleek het niet te kloppen...

Pj
door Pjer001 - Aug 1, 2019 om 17:08
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb in april 2019 een RingDong deurbel ad € 93 bij deze firma besteld (bestelnr. 1006). Omdat levering niet plaatsvond, heb ik de bestelling in juni 2019 geannuleerd. In juni 2019 kreeg ik een bericht (email) dat Socialsmart Shop was overgenomen, en dat zij opdracht hebben gegeven de betaalde bedragen terug te storten. Tot aan heden echter niets onvangen.
Emails, die ik heb gestuurd, komen niet meer aan. Het "bedrijf" staat volgens hun bericht ingeschreven bij de KVK onder nummer 75069903.

Ja
door Jan Wie - Aug 5, 2019 om 22:44
1 Antwoorden / Vragen

Ring dong bel besteld maar nooit geleverd,
later proberen contact te krijgen, kreeg bericht dat er niet geleverd kon worden, en dat ik geld terug kon krijgen, maar ook dat niet ontvangen

Al
door Almeerder - Aug 9, 2019 om 11:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

In België ook al honderden gedupeerden kwam vandaag in het landelijke nieuws, ze vinden het daar ook onvoorstelbaar dat de Nederlandse politie het niet oppakt!
Schijnt een Nederlandse Turk achter te zitten die ongrijpbaar jarenlang zijn gang kan gaan!
    Bron:HLN.be

de
door deknots@kpnplanet.nl - Aug 10, 2019 om 20:06
1 Antwoorden / Vragen

Ja wij hebben ook een ring dong besteld en betaald maar nog steeds binnen naar maanden en steeds andere smoesjes en als je nu naar hun site iets verstuurd komt het weer terug .
oplichters

Th
door Thijs124 - Aug 10, 2019 om 20:57
289 Antwoorden / Vragen

De eigenaar van ringdong en dingdong en aanverwante namen zal inmiddels wel een Rolls-Royce besteld hebben.

La
door Lastjes - Aug 19, 2019 om 23:52
2 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb een deurbel besteld wel betaald maar niet gekregen

La
door Lastjes - Aug 20, 2019 om 00:07
2 Antwoorden / Vragen

Ja een video deurbel voor Mn ouders die al in de 80 zijn, voor hun veiligheid dat ze kunnen zien wie er voor de deur staat???? maar helaas was dat een oplichter lees ik nu. Wat voor wereld leven wij toch dat mensen zover kunnen gaan onvoorstelbaar????

Ge
door Gerrita Lodder - Aug 20, 2019 om 08:31
1 Antwoorden / Vragen

Goede morgen ik ben Gerrita Oelderik en.heb ook.al.maanden.geleden.de deurbel.betsteld en betaald.
Maar nooit ontvangen en kan geen.contact meer krijgen.
Vr. Gr. Gerrita Oelderik- Lodder

diumenge
door diumenge - Sep 24, 2019 om 21:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Straks bij Opgelicht?!

Zw
door Zwaantje1970 - Sep 24, 2019 om 22:30
1 Antwoorden / Vragen

Ja, ik heb ook een bel bij Ringdong besteld en nooit ontvangen.
Ook het geld heb ik niet gecrediteerd gekregen, dit was mij per mail wel beloofd

Sa
door Safra - Sep 24, 2019 om 22:32
2 Antwoorden / Vragen

Ja, ook ik heb de ringdong besteld, betaald, niet geleverd, mail dat geld terug, zou worden gestort, maar nooit meer wat gehoord of ontvangen.....

marita5
door marita5 - Sep 25, 2019 om 00:27
11494 Antwoorden / 15 Vragen

N.a.v de reactie van @diumenge zie hier wat jullie kunnen doen .

Aanmelden bij MultiSafe pay , en aangifte politie

https://www.multisafepay.com/ringdong/

Volledige informatie ,

https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/gemist/item/gedupeerden-van-ringdongnl-gaan-voor-tweeenhalf-ton-het-schip-in/

Bekijk de uitzending over Ringdong.nl v.a 26.59

https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/gemist/item/opgelicht-24-september-24-09-2019/