me
door merelmerel Jan 9, 2012 om 12:55
Computers & telefonie

RTLXL werkt niet

Waarom werkt RTLXL niet meer? En beter nog, waarom doen ze er niets aan? Ik heb al meerdere malen emails naar ze gestuurd, maar geen antwoord. En ook op VELE forums kun je zien dat andere er ook problemen mee hebben. En ik heb echt alle mogelijke oplossingen geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat! En zijn mensen die zeggen dat het al 8 maanden niet werkt!

15587 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het net even geprobeerd en kan gewoon programma's terugkijken.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo merelmerel,

Hier werkt alles ook prima.
Heb je Flashplayer en/of Silverlight wel op je computer?

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja die heb ik geinstalleerd en bij mij werkt het niet. Dat is nou juist het probleem. Ik heb echt ALLES geprobeert. Alles wat op alle andere blogs staat. Er zijn heel veel mensen met dit probleem. Kan iemand mij helpen

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

@merelmerel,

Dit ook (al) geprobeerd?:

RTL Gemist (RTL XL) maakt gebruik van de nieuwe versie van Silverlight. Zorg ervoor dat deze geïnstalleerd is.

Werkt deze nog steeds niet na de nieuwe versie van Silverlight volg dan onderstaande stappen.
- Controleer de datum/tijd van de computer en zet de locatie (Landinstellingen) op Nederland.
- Verwijder de huidige versie van Silverlight (via het configuratiescherm) en installeer de nieuwste versie van Silverlight via http://www.microsoft.com/silverlight/downloads.aspx.
- Voer hierna de onderstaande "fix “uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Probeer nu nogmaals de Silverlight video stream op RTL XL te kijken.

En probeer het anders eens met een andere browser, bv. Firefox.

Suc6

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag merelmerel,
Ik weet ook niet wat RTL bezield.Ze zijn waarschijnlijk niet in staat om het probleem op te lossen.Wat mij wel opvalt is dat de reclame altijd vlekkeloos werkt.Het zal dus wel met rechten en geld te maken hebben.Frustrerend is die grote arrogantie om niet gewoon te antwoorden.
Ik raad je toch aan om Silverlight geheel met RevoUninstaller te verwijderen en opniuw te installeren.
Misschien ten overvloede,maar heb je hier al gekeken?
Succes Abovoeuf

ve
door verwijderd - Jan 9, 2012 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook nog es een mac, dus sommige van jullie oplossingen zijn niet compatible met mijn computer. Maar die optie van een file verwijderen werkte ook niet. Heb ik geprobeert. ook heb ik chrome, firefox en safari geprobeert. Iemand nog andere suggesties?

ve
door verwijderd - Nov 19, 2012 om 01:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op maandag 9 jan 2012, 14:25: Hallo merelmerel,

Hier werkt alles ook prima.
Heb je Flashplayer en/of Silverlight wel op je computer?

Ja die heb ik maar sinds ik windows 8 heb doet het niks meer je kan silverlight downen maar rtl doet het niet soms ook andere progs van uitzending gemist z.a. langs de leeuw ging niet via chroome maar ook niet met explorer9 dus ik wordt hier niet goed van lijkt aan de windows8 te liggen misschien niet compatibel???