cees60
door cees60 Mar 8, 2021 om 16:37
Computers & telefonie
Samsung A70 sluit niet meer op de normale manier af.

Mijn Samsung A70 wil niet meer op de normale manier afsluiten door het aan/uit knopje in te drukken. Als ik dat doe krijg ik onder op mijn scherm
een balkje met daarin van links naar recht een icoontje van een toetsenbord, een blauw bewegend balkje en een "huisje". Als ik even wacht verandert
het blauwe balkje in een microfoontje. Heb van alle (behalve terugzetten naar fabrieksinstellingen geprobeerd maar zonder succes. Dat laatste is trouwens een flinke klus om alles weer te moeten installeren. Als voorbeeld heb ik een plaatje van het "gebeuren" bijgevoegd. Ik hoop dat iemena dmij kan helpen dit op te lossen. Alvast dank voor iedere tip.(Het opstarten gaat wel goed.)

1376 4 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 8, 2021 om 16:43
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Probeer of u de accu los kunt halen, dan er weer in en dan zien of dat de oplossing is. Ik heb dit fenomeenb ook wel eens met andere Samsung telefoons gehad.
En anders is het denk ik toch zinnig om even naar een telefoonwinkel te gaan waar men u beslist snel kan helpen. (De verkoper?)

Aanvullend, mogelijk kan men u bij dit forum helpen: https://eu.community.samsung.com/t5/nederlands/ct-p/nl

mahadma
door mahadma Mar 8, 2021 om 17:27
11537 Antwoorden / 51 Vragen

De accu is niet zonder techniesch ingrijpen te bereiken.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 8, 2021 om 17:36
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Ik zie inmiddels dat het mnet mijn recente Samsung ook niet eenvoudig is om de accu los te halen.

diumenge
door diumenge - Mar 8, 2021 om 17:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je wellicht pas een update gehad? Zo ja, het gedrag van de aan- en uittoets (zijtoets) kan daardoor veranderd zijn. Je kan even naar Instellingen > Geavanceerde functies > Zijtoets gaan om te kijken wat daar nu de instellingen zijn en of je die weer terug kan zetten op 'Menu Uitschakelen'.

Donuts
door Donuts - Mar 8, 2021 om 17:28
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Aan/uitknop lijkt inderdaad andere functie te hebben gekregen. Zo te zien Bixby. Voor oplossing, zie antwoord @diumenge.

cees60
door cees60 - Mar 8, 2021 om 18:51
362 Antwoorden / 216 Vragen

De accu kan ik niet los maken zonder mogelijk de gsm te beschadigen waardoor de garantie vervalt. Maar het antwoord van DIUMENGE heeft het probleem opgelost. Heb exact de handelingen uitgevoerd en het werkt perfekt!! Klasse en hartstikke bedankt. Topantwoord.!!!

tenormin
door tenormin Mar 8, 2021 om 19:27
16823 Antwoorden / 108 Vragen

@cees60, dan geef je @diumenge toch het topantwoord? Gewoon even op zijn inzending drukken, krijgt ie 10 punten van je. ;-)