To
door Tonsje76 Sep 9, 2019 om 09:10
Computers & telefonie

Samsung inruilactie pre order Note 10 en Note 10+

Als je voor 23 augustus een pre order plaatste voor de Samsung Note 10 of Note 10+ dan kreeg je extra 100 euro inruilwaarde op je oude telefoon. Ik had nog een samsung s8+ waar ik nog 158 euro voor terug zou ontvangen en daarop nog die 100 euro extra. Ik dacht dat is mooi, mijn s8+ doet het nog prima, het scherm is nog goed en ik heb hem netjes terug gestuurd in het doosje van mijn nieuwe telefoon (s10+) en het originele doosje van de S8+, ik dacht dan kan het nooit mis gaan. Er stond bij dat je hem aangetekend moest versturen als er een hoog bedrag tegenover stond. Dus ik kwam bij de post.nl agentschap en ik vroeg of ik hem aangetekend kon versturen. Toen zei de man dat dit dan op de streepjescode moest staan die hij inscande. Daar stond het dus niet op. Vind dat achteraf ook wel vreemd. Maar ik verstuur nooit wat aangetekend eigenlijk. Dus toen kreeg ik de dag erna op hetzelfde moment (om 15.19 uur) 2 mailtjes. De eerste mail was de bevestiging dat ze hem hadden ontvangen en in de tweede mail stond dat mijn scherm kapot was en dat ik daarom maar iets van 48 euro terug kreeg voor mijn s8+ + de 100 euro extra. Dit is je reinste oplichting, het scherm werkte prima toen ik hem opstuurde. Wat kan je hier nog mee doen? Als ik niet akkoord ging dan moest ik 25 euro betalen en dan kreeg ik mijn oude toestel weer terug gestuurd. Ik ben hier zo boos over. Ik ben maar akkoord gegaan want aan een kapotte telefoon heb ik ook niks, ik verwachtte dan wel dat ze hem nog kapot zouden maken voordat ze hem opstuurden.

3034 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 9, 2019 om 09:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
2

U had hem verzekerd moeten versturen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 9, 2019 om 09:47
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

In ieder geval twee vreemde zaken:
'de man zei dat dat oop de streepjescode zou moeten staan' (aangetekend verzenden). Finale onzin en m.i. goede reden voor een klacht bij Post Nl. Of u wel of niet iets aangetekend verzendt bepaalt u zelf. Het kan evenwel zijn dat u er vanuit bent gegaan dat de terugzending, ook aangetekend, gratis zou zijn en dat is niet zo. Als hiervoor al gezegd was het ook verstandig geweest om het artikel verzekerd terug te zenden gelet op de waarde. 

Het zal nu erg lastig zijn voor u om te bewijzen dat de s8 niet defect was en per saldo is mijn reactie helaas voor u dat u de 48,00 maar beter kunt accepteren. Het lijkt mij lastig en hoe dan ook zal het kostbaar zijn om iets anders als recht te halen.  (Ander lettertype door toetsenbord problkeempje)

Donuts
door Donuts - Sep 9, 2019 om 09:50
1203 Antwoorden / 2 Vragen
3

Tussen versturen en ontvangen, zit het transport. Daar zal het scherm kapot zijn gegaan. Het doosje van de nieuwe telefoon gebruiken als omdoos biedt tijdens het transport geen enkele bescherming. Kortom u heeft de telefoon niet goed verpakt.

Ka
door Kassagebruiker Sep 9, 2019 om 10:54
683 Antwoorden / 5 Vragen

Aan Vraagsteller: Als u een platte tel verstuurd alleen in het normale verpakking doosje is dat vragen om problemen. Waarom denkt u dat de provider die tel's verzenden per bode, en in nog een extra grotere doos eromheen met papier of luchtzakjes? Juist!

luppo
door luppo - Sep 9, 2019 om 11:52
69 Antwoorden / 0 Vragen
1

U bent bedonderd door Samsung.
Samsung is een onbetrouwbare partij met slechte service.
Mijn advies is koop nooit iets van Samsung.

pino123
door pino123 Sep 9, 2019 om 15:23
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Dat is knap dat jij dat kan zien van achter je computer!

mpbraaksma
door mpbraaksma Sep 9, 2019 om 17:03
48 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een onzin. Ik heb al jaren Samsung en geen problemen.

sw
door swat1500 Sep 9, 2019 om 18:43
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Uitermate onwaarschijnlijk Samsung is te groot om enig voordeel te hebben uit een dergelijke manier van werken. Waarschijnlijker is dat de telefoon kapot is gegaan bij het transport.

soesje_1
door soesje_1 - Sep 9, 2019 om 14:02
4 Antwoorden / 0 Vragen
1

De man van het postagentschap weet kennelijk niet hoe het apparaat werkt. Het zit niet in de streepjescode als het niet ingetoetst wordt in het apparaat, daar moet he dan wel extra voor betalen. U heeft zelf de telefoon niet goed ingepakt tegen breekbaarheid kun je zelf ook op de doos plakken. Een telefoon is een kostbaar,breekbaar en gevoelig apparaat. Er zijn hier 2 schuldigen u en de man van het postagentschap. Zou mijn verlies nemen en voortaan voorzichtiger met mijn spullen zijn.

panter22
door panter22 - Sep 9, 2019 om 15:46
6599 Antwoorden / Vragen
1

Je hebt de telefoon niet aangetekend verstuurd, maar hij is wel aangekomen, Keurig toch. 
Jij bent als verzender er verantwoordelijk voor dat het toestel goed aankomt.
Dus verpakken in noppenfolie, ruime doos, die niet zoek kan raken en vol stoppen met krantenproppen. 
En de doos met bij de naden omwikkelen met breed plakband. Kortom er een stevig pakje van maken dat niet snel stuk gaat.


Ka
door Kassagebruiker - Sep 9, 2019 om 20:16
683 Antwoorden / 5 Vragen
0

Aan Vraagsteller: Als u een platte tel verstuurd alleen in het normale verpakking doosje is dat vragen om problemen. Waarom denkt u dat de provider die tel's verzenden per bode, en in nog een extra grotere doos eromheen met papier of luchtzakjes? Juist!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer