wa
door wahida Jul 21, 2012 om 14:43
Computers & telefonie

Simpel

ik heb klachten over simpel .nl
ik heb 2 abonemmenten war ik mee kan naar buitenland bellen maar vanaf 29 juni de servise is zeer selecht geworden en ik heb heel vaak geen brijken en heel vaak de service is buiten dinst ,als ik naar klanten service bellen moet ik huren wachten tot dat ik iemand kunnen spreken en meestal de contact word gebroken en de kosten worden gebracht naar rekining.en kan ook niet inlogen dus ik weet het ook niet wat voor verassing krijg ik deze maand met de rekining want ik kan ook niet mij bell minuten bij houden ik hoop dat jullie kunnen mij helpen .
mvg wahida forug

1535 4 Rapporteer

haarp
door haarp - Jul 21, 2012 om 15:31
514 Antwoorden / 62 Vragen

Op dit moment schijnt bij Simpel.nl ingebroken te zijn, hier heb je niets aan. Wacht ff tot het probleem is opgelost en log dan nogmaals in. Ik zie verder geen probleem bij deze provider. Klik hier of het probleem is opgelost bij Simpel!?

Onderstaand is gericht aan de klanten van Simpel:

Belangrijke informatie over digitale inbraak bij Simpel

Beste klant,

Zaterdag 7 juli heeft Simpel klanten geïnformeerd dat een digitale inbraak heeft plaatsgevonden. In eerste instantie bleek dat een onbevoegde toegang had tot een bestand met emailadressen van personen die via een recente campagne klant waren geworden. Simpel heeft daarom besloten om bepaalde diensten tijdelijk niet aan te bieden om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen.

Op dit moment werken wij hard om uw persoonlijke pagina Mijn Simpel zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. U kunt hierdoor tijdelijk niet inloggen op uw persoonlijke pagina Mijn Simpel. Dit heeft geen gevolgen voor het normale gebruik van de mobiele telefoon.

Uit nader onderzoek blijkt dat een onbevoegde toegang heeft gehad tot drie bestanden:
•Een bestand met emailadressen van personen die via een recente campagne klant zijn geworden.
•Klantgegevens van Simpel, waaronder gebruikersnamen en versleutelde wachtwoorden van Mijn Simpel.
•Verouderde verkeersgegevens van telefoongesprekken.

Na de ontdekking van de inbraak heeft Simpel melding gemaakt bij de toezichthouder OPTA en is aangifte gedaan bij de politie.

Wij betreuren de ontstane situatie en wij werken hard om de dienstverlening via de website voor u snel weer volledig beschikbaar te maken. Wij zijn ons er van bewust dat u hiervan hinder kunt ondervinden.

De Nationale Recherche heeft op dinsdag 10 juli een verdachte aangehouden. De computers van de verdachte zijn in beslag genomen en het onderzoek naar exacte omvang van de digitale inbraak loopt nog. Zie ook het persbericht van het Openbaar Ministerie.

Advies over wijzigen van uw wachtwoord

We hebben uit voorzorg uw huidige wachtwoord waarmee u toegang krijgt tot Mijn Simpel verwijderd en ook de klantenservice heeft geen toegang tot dat oude wachtwoord. Een nieuw wachtwoord zullen we pas aanmaken en met u delen, zodra Mijn Simpel weer actief is. Als u het nieuwe wachtwoord van ons heeft ontvangen, dan kunt u dit zelf op Mijn Simpel wijzigen naar een persoonlijk wachtwoord.

Als u het huidige wachtwoord voor uw persoonlijke pagina ook voor andere websites gebruikt, dan raden wij u aan deze wachtwoorden bij de andere websites uit voorzorg te wijzigen.

Heeft u nog vragen? Bekijk hier alle veel gestelde vragen.

karin777
door karin777 - Jul 23, 2012 om 12:20
4 Antwoorden / 0 Vragen

ze hebben helemaal niemand geïnformeerd!! het zijn een stel oplichters!!

di
door diannn17 - Jul 24, 2012 om 20:41
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik word er helemaal simpel van!

Twee weken geleden op een vakantie in Albufeira, portugal ben ik overvallen. Mijn telefoon zat in de tas die meegenomen is, zo ook mijn simkaart.
Een vriend heeft in nederland mijn simkaart laten blokkeren ( na veel moeite met degene van de simpel ´klantenservice´)
De simkaart was geblokkeerd, twee dagen hierna heeft mijn vader een nieuwe simkaart aangevraagd.
Deze zou binnen 9 werkdagen binnen zijn.
Ongeveer 11 werkdagen verder(vrijdag), krijg ik een email van de directeur van simpel dat er een storing is.. het is niet mogelijk om simkaarten te maken? in deze mail staat ook de vage info: binnenkort zal de simkaart opgestuurd worden.
op Dinsdag (vandaag) krijg ik met de post een simkaart.. ik was dolblij want ik had inmiddels ook een nieuwe telefoon gekocht.
De simkaart werkt helaas voor geen meter!
Als iemand me probeert te bellen krijg je een bezette lijn.
ik heb geen mobiel netwerk?
Natuurlijk is het geen optie om naar de klantenservice te bellen omdat je hier een of ander gemakkelijk bandje aan de lijn krijgt.
Als je een email stuurt krijg je vrolijk de boodschap dat het 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat er gereageerd word? dat noem je geen SERVICE!

Daarnaast ligt dus ook de website van mijnsimpel eruit.. hierdoor kan je niets zien.
Ik wil bijvoorbeeld wel eens weten hoe lang ik nog bij deze kutprovider moet zitten!
ik vind het belachelijk.. en hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.
Heb toch al genoeg ellende meegemaakt vind ik zelf!

ch
door chellejari - Jul 27, 2012 om 12:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hier hetzelfde verhaal. Simkaart was stuk en heb nieuwe aangevraagd. Heeft bijna 5 weken geduurd voordat ik deze ontving en nu doet ie het niet. Bellen heeft geen zin dus maar weer een contactformulier ingevuld. Heb zefls geen ontvangstbevestiging gehad. Ik kan niet inloggen op Mijn Simpel dus ook de facturen niet zien. Deze worden automatisch geincasseerd van de rekening van mijn zoon maar die heeft op dit moment geen geld dus betaal ik voor hem. Ik kan echter niet zien hoeveel er betaald moet worden en wanneer. Straks wordt hij afgesloten en moet ik nog meer betalen. Ik zit nog een jaar vast aan het abonnement maar kan het afkopen door de maandkosten voor dat jaar te betalen. Ik zou wel gek zijn als ik dat deed.