Wi
door Willempii Mar 28, 2016 om 18:45
Computers & telefonie

Simpel telefoonabonnement

Simpel maakt reclame op televisie van 1000 mb onbeperkt bellen en sms voor 10 euro!


Ze stellen ongevraagd zelf een Plafond in buiten de bundel van 60 euro. Er staat dat je het kunt wijzigen UIT of 60 euro, maar het gebeurt niet want ik heb het Plafond nu op UIT staan. maar het lukt niet om het uit te schakelen. IK WIL VAN DEZE SCHURKEN AF !!!! het is een abonnement van 2 jaar voor 10 euro per maand. Ik wil mijn data limiet stop zetten tot 1000 mb. En ze zijn telefonisch niet te bereiken!!


 


Hoe kan ik van dit abonnement af!? want ze hebben zich niet aan hun afspraak gehouden.


 


Ik hoop dat u mij hierover kunt inlichten.



Vriendelijke Groet,


 


Franklin Willemzorg


Franklinwillemzorg@gmail.com


 


 


 

1051 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Mar 28, 2016 om 18:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Wat wil je nou? Het plafond staat nu toch op UIT? Dat betekent dus dat de kosten ver kunnen oplopen. Waarom heb je het plafond niet laten staan dan op 60,- euro?

Je kan toch zelf in de gaten houden dat je niet boven de 1GB dataverbruik komt? 

Ik zie geen enkele reden waarom je zonder kosten het abonnement voortijdig zou kunnen beëindigen.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 28, 2016 om 18:58
302 Antwoorden / 1 Vragen
0

Haal uw mailadres weg, anders krijg u aanbiedingen van allerlei louche bedrijven. Zet het plafond op AAN. Klaar.

lo
door lovewinnie - Mar 28, 2016 om 21:10
1202 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als gewoon netjes tot 1 gb verbruikt betaalt u 10 euro. Zet u het aan dan kunt u nooit meer dan tot max 60 euro buiten u bundel gebruiken. Zet u het uit kunt u onbeperkt gebruik maken van internet maar dit kost geld en zonder grens 

Dit is bij alle providers zo. Wellicht kunt u online inloggen of een app instaleren waarop u u verbruik kunt inzien. Dat zult u even moeten nagaan. In principe werken alle providers zo. U betaald voor aantal minuten/SMS/mb en alles daar boven kost geld ( en vaak heel veel geld)

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 29, 2016 om 00:22
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Iedere in Nederland opererende provider heeft een soortgelijk systeem. 
Ik zie het probleem ook niet, u mag 1Gb data verbruiken en onbeperkt bellen naar vaste en 06 nummers. 
Dus waarom zijn het schurken. Wees blij dat ze u bij 60 euro buiten de bundel waarschuwen/afsluiten. 
U kunt iedere dag zien hoeveel data/belminuten u heeft verbruikt,  wat is er nu mis? Als u niet meer als 1Gb wilt gebruiken checkt u dat gewoon toch regelmatig. 
Ik zie geen enkele geldige reden om uw contract te ontbinden. 
Ze houden zich prima aan hun afspraak maar bouwen een stukje zelfbescherming in. Wat ook netjes in hun voorwaarden staat maar ik vermoed dat u die niet heeft gelezen voor het afsluiten. 
Diewilik

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer