ju
door julier Apr 2, 2012 om 17:23
Computers & telefonie

Simyo graaiers die lak hebben aan wensen van klant

"Bij Simyo heb ik omstreeks 23 maart 2012 een prepay simkaart gekocht. aanvankelijk wilde ik mijn
nummer overzetten een halfuur later heb ik een mail naar de klantenservice gestuurd dat ik mijn bestaande
nummer wilde behouden.
Een dag later kreeg ik bericht dat ze mijn verzoek hadden ontvangen en dat ze binnen twee werkdagen het
verzoek zouden behandelen.
Prompt kreeg ik de andere dag weer een mail van Simyo met de mededeling dat mijn bestaande nummer overgezet
zou worden.
Ik heb weer een een mail naar de klantenservice gestuurd en weer kwam er een bericht dat ze mijn verzoek
hadden ontvangen enz

Dat proces herhaalde zich een keer of vier en vanmorgen bleek mijn bestaande nummer niet meer te bestaan.
Conclusie: Simyo gooit kennelijk alle mijn verzoeken in de prullebak en doet gewoon wat hun het beste uitkomt,
kortom een waardeloos bedrijf.

273 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Johnni73 - Feb 25, 2024 om 14:11
Geldzaken & recht

Verplicht verhuizen na grondige renovatie

Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer