ga
door garisanter Nov 17, 2010 om 17:04
Computers & telefonie

Slechte service van console-specialist

Ik heb ook slechte ervaringen met de console-specialist. In september heb ik een m3i Zero kaartje besteld wat stuk bleek te zijn. Telefonisch probeer ik ze al meer dan een maand te bereiken en ook reageerden ze niet op de mail totdat ik vandaag op hun eigen site een bericht probeerde te plaatsen over de slechte service en dat ik vermoede te zijn opgelicht.
Toen kreeg ik eindeljik een reactie! Helaas was het een erg verveldende, intimideren en onprofessionele mail waarin ze alleen ingingen op mijn opmerking dat ik vermoedde te zijn opgelicht. Een oplossing voor het probleem hebben ze nog steeds niet geboden!

Ik hoop dat ik met hulp van de consumentenbond mijn geld terug krijg en ga maar een nieuw kaartje bij een wat klantvriendelijker bedrijf bestellen.Dit is een echte afrader! Als iemand nog tips heeft hoe ik het probleem op kan lossen hoor ik het graag.

517 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

cs
door cspecialist - Nov 27, 2010 om 19:12
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Klant,

U kwam naar ons met uw probleem 6 weken na aankoop van uw product.
Uit de problemen die u had bleek dat het niet ging om een defect product maar om verkeerd gebruik van het product.
Wij hebben u daarna oplossingen aangedragen om de kaart correct werkende te krijgen u gaf aan deze niet te willen proberen en uw geld terug te willen omdat u van mening was dat het product defect was.

Wij hebben aangegeven dat u het product terug kon zenden naar ons terug ter vervanging.
U wilde hier geen gebruik van maken en alleen het product terug sturen als u het bedrag terug zou krijgen.
Wij hebben u aangegeven dat 6 weken na aankoop het niet meer mogelijk is het product te retourneren maar dat garantie van toepassing is en het product dus vervangen kan worden mocht het echt defect blijken.

Wij hebben uiteraard wel geprobeerd mevrouw eerste de aangeven oplossingen te proberen omdat dit lettelijk het probleem in 2 minuten zou oplossen.

Wij gingen er vanuit dat deze mevrouw toch had besloten om onze instructies te volgen en het kaartje werkende was.

Echter blijkt nu dat u weigert om te reageren op onze email en nu hier ons in een slecht daglicht wil stellen.

Wij zullen u via email op de hoogte stellen van onze vervolg acties.

stacey
door stacey - Nov 27, 2010 om 23:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=garisanter schreef op woensdag 17 nov 2010, 17:04]
en ook reageerden ze niet op de mail .

Vraagsteller ook niet (meer) ?............

cs
door cspecialist - Dec 6, 2010 om 21:54
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vermoedelijk heeft vraagsteller uiteindelijk toch de door ons aangeboden oplossing geprobeerd en werkte dit.

Zij reageert namelijk ook niet op onze aan haar gezonden emails.

Uiteraard is het dan hier melden dat eigenlijk de volledige post onrechtmatig geplaatst is niet meer de hoogste prioriteit want mevrouw heeft een werkende kaart.

Het probleem dat mevrouw had is namelijk tot op heden nog nooit een defect gebleken.
En we spreken dan over duizenden verkochte producten.
En dit is een redelijk veel voorkomend probleem omdat de producten die wij verkochten enige technische vaardigheid vereisen.

an
door anonyx - Feb 22, 2011 om 10:05
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

De m3i is volgens mij een kloonkaartje dus ze hebben al een nep product verkocht.
Het is beter om een moderne flashkaart te kopen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ba

Bankrekening openen voor kleine commissie met weinig omzet

Goeienavond, 

Ik ben op zoek naar advies m.b.t. het openen van een bankrekening voor commissies, werkgroepen of andere kleine clubjes. 
Dit mag blijkbaar niet op persoonlijke titel, maar een zakelijke rekening is nogal duur als je jaarlijks niet zoveel omzet hebt. 
Hoe kan ik dit het beste aanvliegen?

De situatie: 
Ik zit in een commissie die maandelijks ee ... Lees meer