cees60
door cees60 Nov 19, 2019 om 19:44
Computers & telefonie

Smartphones geschikt voor 4G netwerk

Kan iemand mij informeren waar ik een kompleet overzicht vind van alle smartphones
die geschikt zijn voor het 4g netwerk? En dat geldt dan specifiek voor het KPN netwerk.
Wij maken gebruik van een Doro8031, Samsung S7 en SamsungSIII neo.
Alvast dank voor elke reaktie.

1248 9 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 19, 2019 om 20:02
16772 Antwoorden / 202 Vragen

In ieder geval de S7 (heb ik zelf) en al de andere die u noemt zijn gemaakt na invoering van 4 g dan die ook. Maar u kunt dat toch ook zelf zien op uw telefoons als u niet via WiFi wekt. Normalter staat er dan in kleine lettrtjes 4 G rechtsbovenin. Indien geen G4, dan zal er G3 staan.

tijger1
door tijger1 - Nov 19, 2019 om 20:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat zou u ervan zeggen als u deze vraag eens op Google intikt en daar dan gaat zitten lezen?

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2019 om 20:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u deze vraag al op Google ingetikt? Daar vindt u een uitgebreid antwoord op uw vraag.

Donuts
door Donuts - Nov 19, 2019 om 20:14
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Zowel uw Doro als de S7 hebben 4G. De SIII neo niet. Alle nieuwe smartphones zíjn geschikt voor 4G. (Behalve misschien een verdwaalde senioren smartphone niet.)

Zoek een paar smartphones van uw gading uit, bij twijfel kunt u dan altijd uw keuze hier even voorleggen.

Donuts
door Donuts - Nov 19, 2019 om 20:22
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Om u op weg te helpen een link naar relatief goedkope,  maar goede smartphones.
https://www.ad.nl/dossier-ad-tech-beste-koop/goedkope-en-goede-smartphones-getest-dit-zijn-de-uitschieters~a79e2b1b/

Edit: als u graag een Samsung heeft, kijk dan eens naar een Galaxy uit de A serie, prima toestellen voor redelijke prijs.

gompy2
door gompy2 - Nov 19, 2019 om 21:13
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Het wordt erg als iemand al jáááren lang zo gemakzuchtig is dat men te beroerd is om even een simpele zoekvraag te stellen bij Google.

Anderen laten zoeken is vééél makkelijker, en die doen het ook nog (proest....)

Klik-> 4G toestellen

tenormin
door tenormin Nov 19, 2019 om 22:55
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@gompy2, officieel staat de vraagsteller sinds vandaag als nieuw geregistreerd. Dank zij deze fantastische site. Maar heeft al wel een heleboel vragen kunnen stellen. Bezopen. Nee, niet van de drank. •

gompy2
door gompy2 Nov 20, 2019 om 00:04
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Ach ja....

br
door brui0929 - Nov 19, 2019 om 23:11
629 Antwoorden / 10 Vragen

De smartphones die verkrijgbaar zijn werken op  een 4G netwerk. U heeft een simkaart van KPN nodig deze kunt u kopen bij KPN.

cees60
door cees60 - Nov 20, 2019 om 19:11
362 Antwoorden / 216 Vragen

Iedereen bedankt voor de informatie. Vooral GOMPY2. Reaktie is logisch. Ik had internet al afgestruind maar twee weten meer dan een.