ho
door hover Aug 10, 2017 om 19:23
Computers & telefonie

Software pakket

Beste,

Ik gebruik een Officepakket van Microsoft van 2007. Ik wil graag overschakelen naar een pakket waarin ik mijn laptop, tablet en telefoons kan synchroniseren. Ik werk op mijn telefoon via Gmail. Ik zag dat in Windows 10 ook een mail en een agenda functie zit. Als ik het via een Officepakket wil kan ik een abonnement nemen van een vast maand bedrag via Office 365.

Ik wil een software pakket waarmee ik kan mailen, agendafunctie, contactpersonen, PowerPoint en One Note kan gebruiken en kan synchroniseren met een Laptop, Tablet en twee telefoons. Wat is het meest functioneel en betaalbaar?

6604 10 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 10, 2017 om 20:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al eens via Google gekeken en gezocht?

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 10, 2017 om 20:11
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U bent wel en durfal om met 10 jaar oude software te werken en uw documenten mee te maken.

Office biedt toch cloud functies aan?
Dan bent u er tovh?

tdmduc
door tdmduc Aug 10, 2017 om 22:49
703 Antwoorden / 2 Vragen

als het werkt dan werkt het.

Ik ken genoeg mensen die van Office 2016 weer terug willen naar 2007 of 2010.

mathijs_b
door mathijs_b Aug 11, 2017 om 11:36
641 Antwoorden / 77 Vragen

Office 2013 is een ramp voor mensen die vroeger veel met de 2007 versie gewerkt hebben maar nu nog af en toe Office gebruiken. Probeer alles meer eens te vinden.

Ik heb Office 2013 maar gebruik die niet. Te moeilijk voor een oudere...

Dus doe ik alles op Open Office, dat werkt prima en kost niets.

johanv1100
door johanv1100 Aug 11, 2017 om 12:14
63 Antwoorden / Vragen

Office 2007 wordt nog steeds ondersteund door Microsoft met ( beveiligings ) updates etc.

besseldekker
door besseldekker Aug 11, 2017 om 16:28
123 Antwoorden / 0 Vragen

Tot oktober 2017. (B.V. https://www.security.nl/posting/507214/Microsoft+stopt+ondersteuning+Office+2007+in+oktober?channel=rss.)

tdmduc
door tdmduc - Aug 10, 2017 om 22:47
703 Antwoorden / 2 Vragen

Nou dat is allemaal niet zo ingewikkeld hoor.

Ik gebruik hiervoor in Windows 10 naar alle tevredenheid Microsoft Office 365 voor 45(personal) of 67,95(5 pc's)euro per jaar.info hier

Alles wat je wilt met OneDrive(cloud). Outlook in Office 365 heeft oneindig veel mogelijkheden.

Ik heb mijn Gmail en en Hotmail in Outlook ingesteld.

Zelfs iCloud van Apple heb ik binnen Outlook ingesteld, alle mailaccounts onder 1 mailprogramma, wat wil je nog meer?

Agenda's werken als een droom. Mijn vriendin weet nu altijd wat ik doe en waar ik ben en naar toe moet :-)

Met een abbonement Office 365 mag je 5 computers voorzien van dit pakket en ook voor je smartphone kan je alle MS Office apps en hulpapps installeren.

O.a. Office Lens een soort mobile documenten scanner wat werkt via je camera van je telefoon, briljant.

pe
door pebk Aug 11, 2017 om 13:19
580 Antwoorden / 0 Vragen

Als je het een prettig idee vindt dat al jouw data bij Microsoft in de cloud staat (waar de amerikaanse overheid in zage in heeft) en die potentieel ook door anderen gebruikt kan worden, dan moet je vooral Office 365 gebruiken. Voor mij is dat een reden om het niet te gebruiken.

Office lens werkt prima, maar is gewoon 'gratis' voor iedereen, niet alleen voor Office 365 gebruikers.

tdmduc
door tdmduc Aug 11, 2017 om 13:22
703 Antwoorden / 2 Vragen

nee Google Drive is van Nederlandse bodem zeker.....cloud is cloud, ook daarvoor geld als het kapot gaat heb je er niks aan.

As is verbrandde turf en op dit moment zijn we niet in oorlog met USA.

Je kan ook binnenblijven en nooit meer de straat over steken, dat is het veiligst voor iedereen.

akkerdistel
door akkerdistel Aug 11, 2017 om 14:33
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Begin vorige eeuw werd netjes jouw geloof geregistreerd bij de gemeente, daar was toch ook helemaal niets mis mee? Totdat de Duiters binnenvielen..

tdmduc
door tdmduc Aug 11, 2017 om 18:41
703 Antwoorden / 2 Vragen

inderdaad

ha
door harryromijn Aug 11, 2017 om 23:10
272 Antwoorden / 0 Vragen

Of wat je nu publiceert en over ? ? 40 jaar, als Wildogan aan de macht komt... en je bijv. op een Lagere "School met een Gulen-boek" gezeten hebt..

jo
door jorisw - Aug 11, 2017 om 03:52
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Office 365 doet wat je vraagt.

fr
door frans56 - Aug 11, 2017 om 07:59
230 Antwoorden / 9 Vragen

Maak een accout aan mij microsoft, kost niets. Vervolgens kunt U GRATIS inloggen op office online.  U hebt wel "iets" minder mogelijkheden,
als bij het normale office pakket, Maar wellicht genoeg voor uw toepassing.  En: Volledig legaal..

johanv1100
door johanv1100 - Aug 11, 2017 om 11:57
63 Antwoorden / Vragen

Gewoon Office 2007 blijven gebruiken in combinatie met   www.dropbox.com of andere clouds Open office is ook een goed alternatief

sr
door srkooy - Aug 11, 2017 om 12:44
22 Antwoorden / 4 Vragen

OpenOffice perfect !

tdmduc
door tdmduc Aug 12, 2017 om 12:31
703 Antwoorden / 2 Vragen

je kan er alleen niet mee mailen......Outlook equivalent ontbreekt.

ge
door gewicht - Aug 11, 2017 om 19:28
170 Antwoorden / 1 Vragen

Wellicht ten overvloede, Microsoft stopt met de ondersteuning  van 2007 in okt a.s !

audb
door audb - Aug 12, 2017 om 13:03
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Office 2016 gebruiken?

ta
door tadaa422 - Aug 12, 2017 om 13:46
1 Antwoorden / Vragen

Even melden dat vanaf oktober 2017 de ondersteuning van Office2007 door Microsoft wordt beëindigd.
Office365 is een goed alternatief. De abonnementsformules zijn in vergelijking met het klassieke ceedeetje duur maar niet onhandig. De software wordt nu automatisch bijgewerkt en onderhouden door Microsoft.
Als ik het goed voorheb, kan je Office365 online gebruiken en er tevens voor kiezen om de software op je computer te hebben (binnen één abonnement).
Je kan het houden op een gratis Office365 zonder Office2016 (op de pc). In dat geval bestaat een Microsoft-account, net alsof je een mailbox van Outlook.nl, Outlook.com of Hotmail.com zou kiezen.
In het kort:
Office365 (betalen) is online en offline mogelijkheden, al dan niet voor meerdere gebruikers (denk ook aan school- of studentenpromotie).
Office365 (gratis) iets beperkter aanbod en enkel online te gebruiken.