tappie
door tappie May 26, 2019 om 14:40
Computers & telefonie

Spam in zoekopdracht

Sinds een dag of 10 krijg ik enorme spam mee in mn zoekopdracht. Als ik vroeger deze site googelde, dan kreeg ik de site als eerste hit, nu krijg ik eerst meerdere sites om kassa's te kopen/huren, en op +- de tiende plek pas deze kassa site, cleaner heeft al meerdere malen gelopen, probleem blijft, of ik nu ingelogd ben of niet, ik blijf spam krijgen. Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

3885 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 26, 2019 om 14:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U krijgt geen spam. U ziet waarschijnlijk eerst advertenties. Leeg uw geschiedenis eens.

tijger1
door tijger1 - May 26, 2019 om 14:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als ik op Google Kassa forum intik, is het tweede  item al dit forum.

Gr
door Grunn1 - May 26, 2019 om 15:09
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Cleaner is mischien een gratis programma maar ook zij moeten geld verdienen. Hoe meer “gratis” programmas je gebruikt hoe meer reclame je krijgt.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 26, 2019 om 16:15
16774 Antwoorden / 202 Vragen

bijccleaner krijgt u GEEN gratis reclame mee. Wel opletten dat geen andere applicaties worden geïnstalleerd door ondoordacht aanklikken zoals Avast.

Gr
door Grunn1 May 26, 2019 om 17:14
1427 Antwoorden / 18 Vragen

GEEN enkel programma is gratis. Cccleaner ook ooit eens gebruikt en daarna meer spam en ongewenste reclame gekregen als voorheen, toeval of? Idem met het bel me niet register. Heb 2 mobiele nummers waarvan 1 is aangemeld bij het bel me niet register en ja je raad het al juist op dat nummer wordt ik wel gebeld door allerlei aanbieders en het nummer wat niet is aangemeld niet. Toeval? Toeval bestaat niet net als gratis.

dokun
door dokun May 27, 2019 om 14:56
152 Antwoorden / 0 Vragen

@EPCOT, Heel erg apart!  Dan bent u de enige die dit is overkomen. CCleaner is gewoon een betrouwbaar programma. Maar als u enig bewijs heeft voor uw bewering zou ik dat heel erg graag inzien. Maar dat heeft u natuurlijk niet..

jo
door jorisw - May 26, 2019 om 15:38
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Even geprobeerd, maar de kassa site is bij het eerste zoekresultaat als ik google op "kassa". En het is niet onlogisch dat je informatie/reclames over kassa's krijgt als je op "kassa" zoekt. De meeste mensen die daarnaar zoeken zijn op zoek naar informatie over kassa's en niet naar een website van een tv-programma.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 26, 2019 om 16:17
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Zie @jorisw. Uw zoeknaam, aannemend dat u 'kassa' ingeeft geeft heel veel links zoals u zelf al aangeeft.
Probeer 'bnnvara' en u ziet al minder.

Th
door Thijs124 - May 26, 2019 om 17:10
289 Antwoorden / Vragen

Geen Google meer gebruiken!

marita5
door marita5 - May 26, 2019 om 18:01
11495 Antwoorden / 15 Vragen
panter22
door panter22 - May 26, 2019 om 18:32
6599 Antwoorden / Vragen

Googel  vara kassa en  deze site staat bovenaan. Of kassa bnnvara.

edrick3
door edrick3 - May 26, 2019 om 19:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je nu eens als je op deze site zit op Bladwijzers klikt en dan een bladwijzer van deze pagina maakt .....
Of een snelkoppeling naar deze site maakt.
Dan ben je van je probleem af.
Snelkoppeling maken: Ga naar deze site.
Klik op de adresbalk (url) met de rechtermuisknop.
Kies voor kopiëren.
Klik rechts bovenaan op het kruisje om de tabbladen te sluiten.
Klik rechtermuisknop op je Bureaublad.
Klik op Nieuw.
Klik op snelkoppeling maken.
Klik rechtermuisklik en kies voor plakken.
Klik op Volgende en kies een naam (bv Vraag & Beantwoord) en klik op Voltooien.

gerbera
door gerbera - May 26, 2019 om 21:53
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Als ik, in Google, op kassa zoek zijn het 46.600.000 resultaten maar onder de afbeeldingen van de div. kassa's staat als eerste vermeld

Kassa - Consumentenportal en elke zaterdagavond live op NPO 1

 met daaronder de div. keuzes
Dus wat u met spam bedoeld is mij een raadsel, maar maak, zoals vermeld, een snelkoppeling of zet het adres in uw favorieten of in de balk bladwijzer.

aurora1
door aurora1 - May 27, 2019 om 04:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Gebruik als zoekmachine DuckDuck Go en/of Startpagina.
Tik niet Kassa in maar: Vraag&Beantwoord, kan met kleine letters.
Scan uw computer met uw virusscanner. Zet een Ad Block in uw browser.
Ruim de computer wat op, bijvoorbeeld met Schijfopruiming.

dokun
door dokun May 27, 2019 om 15:02
152 Antwoorden / 0 Vragen

@AURORA1,

Ik vind uw antwoord kolderiek en overbodig.

Uw antwoord heeft namelijk niets van doen met het probleem van de TS. De TS moet gewoon een andere zoekterm gebruiken, meer niet. Alles wat u aanraad zal niet helpen als dezelfde zoekterm gebruikt wordt..

aurora1
door aurora1 May 28, 2019 om 22:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daar is het genie weer met altijd dom commentaar op anderen, maar nooit een antwoord voor TS, laat staan een zinvol antwoord.
Zal ik u eens een geheim verklappen? Ra ra: mijn reactie was niet voor u maar voor de TS bestemd.

er
door erky - May 27, 2019 om 15:18
243 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi Tappie,

Het advies van Edrick3 is een zeer goede. Dan heb je helemaal geen gedoe.

Dan klopt het inderdaad dat Google gebruiken ongeveer het zelfde is als elke dag eendjes voeren langs de vijver. Ze leren je goed kennen.

Een goede zoekmachine als alternatief, die je privacy niet schendt en minstens zulke goede zoekresultaten geeft is www.duckduckgo.nl! Probeer maar uit.
Nog een tip: gebruik niet alleen kassa als zoekterm maar 2 woorden, bijvoorbeeld kassa forum of bnnvara kassa. Dat maakt dat je veel betere zoekresultaten krijgt.

Succes!
Erky

ruud123456
door ruud123456 - May 28, 2019 om 05:43
37 Antwoorden / 4 Vragen

Vergeet google, gebruik duckduckgo.com!

He
door Helena.A - May 28, 2019 om 17:27
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb precies hetzelfde.  Als ik een willekeurige zoekopdracht doet staat er opeens allemaal reclame. En het lijkt wel of ik geen antwoord meer krijg op mijn zoekopdracht. Dus alle antwoorden die hier boven staan kloppen niet.  De vraagsteller heeft net als ik hetzelfde probleem.  Een voorbeeld: ik zocht vandaag op ""gratis parkeren bataviastad"". Normaal gesproken kom ik dan allemaal site's tegen waar andere mensen deze vraag gesteld heb. En kan ik ook de juiste antwoorden vinden. Nu staan er allemaal reclame-site's  over betaald parkeren bij batavia stad. Ik krijg geen antwoord meer op mijn vraag. Het ziet er ook anders uit, want de organisatie staat er ook boven vermeld en dat was eerst niet zo. In  dit geval komen de volgende organisaties: prettigparkeren,  parkereninlelystad,  bataviastad, parkopedia, pepper, batavia anders enz enz.
Ik zoek via google Chrome.  En ik had dit probleem eerder niet. Het lukt  mij niet meer antwoord op mijn vragen te krijgen die ik stel via Google Chrome.

tijger1
door tijger1 May 28, 2019 om 18:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou als ik dat intik op Chrome, is de tweede site al raak.

pondiki
door pondiki - May 28, 2019 om 22:11
16 Antwoorden / 4 Vragen

Buiten het gedailleerder intypen van de zoekopdracht, DuckDuckGo https://duckduckgo.com/ als zoekmachine gebruiken!! Geen spam en geen reclame meer!

gerbera
door gerbera - May 28, 2019 om 22:30
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@HELENA.A, niet zo verwonderlijk als u zoekt op "gratis parkeren bataviastad" dan ziet u alle mogelijkheden om te parkeren in Bataviastad. Wilt u de ervaringen van andere lezen dan zal u moeten zoeken op "reviews gratis parkeren bataviastad". U krijgt dus wel degelijk antwoordt op uw vraag alleen is die niet juist gesteld voor datgene wat u zoekt. gratis parkeren daar blijkt dus zeer beperk mogelijk. Dus met grome is niets aan de hand kwestie van het juist invoeren van uw zoekopdracht. Klik maar eens hier  dan krijgt u antwoordt op de vraag. Dus de meeste antwoorden die er staan kloppen echt wel alleen uw zoekopdracht klopt niet. En wat u ziet als reclame zijn gewoon mogelijkheden waar u uit kunt kiezen.

suzanne1957
door suzanne1957 - May 29, 2019 om 00:25
31 Antwoorden / Vragen

Misschien moet je deze  allemaal uitzetten. Als je daarna bijv. op port of zzp'er gaat zoeken heb je gelijk de beste resultaten.