il
door ilsekat Feb 25, 2013 om 01:00
Computers & telefonie

Sportpartner.nl

Een aantal maanden geleden ben ik er ingetuind mezelf te registreren op sportpartner.nl. Mijn doel was een sportmaatje te vinden. Het punt is dat de website niet functioneert. Bij het aanmelden is het niet duidelijk hoeveel je ervoor moet betalen. Voordat je het door hebt is er een aanzienlijk bedrag van je rekening afgeschreven. Vervolgens blijken er behoorlijk wat verouderde of niet bestaande profielen op de site aanwezig. Daarnaast heb ik behoorlijk wat berichten gekregen van mensen die niet voor mij bedoeld zijn. Daar gaat je privacy, want soms is de tekst ook nog wel in de trant van 'versieren'.
Ik heb hier een klacht over ingediend. De eerste keer was de oplossing van de organisatie dat mijn abonnement met een maand verlengd zou worden, kosteloos. Het houdt echter niet op. De verkeerd geadresseerde berichten blijven binnenkomen. Ook van anderen hoor ik een zelfde geluid. Sommigen krijgen zelfs via deze site fishing-mails. Ikzelf krijg ook regelmatig fishing berichten, maar weet niet of ze aan deze website gerelateerd zijn.

Nu mijn vraag: wat kan ik nog meer ondernemen? Uiteraard kan ik mijn account verwijderen. Ik weet niet of dan het probleem is opgelost. Het zaakje stinkt.Er wordt flink geld verdiend met deze site en je krijgt er beslist geen waar voor. Heeft iemand anders ervaringen met sportpartner.nl en heeft tips?

21032 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2013 om 09:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er staan veel slechte reviews over sportpartner op Google, ook over de kosten. Voortaan dus eerst op Google kijken.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 25, 2013 om 12:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dit sort zaken is de goedgelovigheid van bepaalde mensen die gebruikt wordt.Daar niet iedereen ergens eerst eens over nadenkt en info probeert te krijgen blijft dit gewoon een vaste klacht, net zolang tot het is doorgedrongen dat niet alles eerlijk is. Maar dat zal niet zo gauw gebeuren

dearagain
door dearagain - Feb 25, 2013 om 12:49
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*advies: google even en hef je account (zo snel mogelijk) op

il
door ilsekat - Feb 25, 2013 om 13:32
1 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien ben ik naïef geweest door niet eerst te googelen. Het zag er allemaal vrij goed uit. Natuurlijk kan ik mijn account verwijderen, maar feit is wel dat ze doorgaan met praktijken die niet door de beugel kunnen. Hoe kunnen we dit stoppen? Het zijn niet de eerste de beste die er ingeluisd worden. Ik (we) hebben er niets aan om te horen dat we 'stom' geweest zijn. Dat weet ik inmiddels wel. Mijn vraag is: wat kunnen we er aan doen om dit aan te pakken of voorkomen dat anderen in dezelfde valkuil stappen?

dearagain
door dearagain - Feb 25, 2013 om 14:25
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*wat je nu doet is prima

*zet je bericht op zoveel mogelijk fora en gebruik ook de andere social media (facebook e.d.)

fr
door fred-eric - Jun 10, 2013 om 21:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ilsekat schreef op maandag 25 feb 2013, 01:00]Een aantal maanden geleden ben ik er ingetuind mezelf te registreren op sportpartner.nl. Mijn doel was een sportmaatje te vinden. Het punt is dat de website niet functioneert. Bij het aanmelden is het niet duidelijk hoeveel je ervoor moet betalen. Voordat je het door hebt is er een aanzienlijk bedrag van je rekening afgeschreven. Vervolgens blijken er behoorlijk wat verouderde of niet bestaande profielen op de site aanwezig. Daarnaast heb ik behoorlijk wat berichten gekregen van mensen die niet voor mij bedoeld zijn. Daar gaat je privacy, want soms is de tekst ook nog wel in de trant van 'versieren'.
Ik heb hier een klacht over ingediend. De eerste keer was de oplossing van de organisatie dat mijn abonnement met een maand verlengd zou worden, kosteloos. Het houdt echter niet op. De verkeerd geadresseerde berichten blijven binnenkomen. Ook van anderen hoor ik een zelfde geluid. Sommigen krijgen zelfs via deze site fishing-mails. Ikzelf krijg ook regelmatig fishing berichten, maar weet niet of ze aan deze website gerelateerd zijn.

Nu mijn vraag: wat kan ik nog meer ondernemen? Uiteraard kan ik mijn account verwijderen. Ik weet niet of dan het probleem is opgelost. Het zaakje stinkt.Er wordt flink geld verdiend met deze site en je krijgt er beslist geen waar voor. Heeft iemand anders ervaringen met sportpartner.nl en heeft tips?

Sportpartner doet zich voor als gratis site in eerste instantie. Als je echter je hele hebben en houden ingevuld hebt, blijkt dat je een ontvangen bericht alleen kunt lezen als je meteen betaalt. En nog fikse bedragen ook, terwijl andere sites het gewoon gratis doen (hardlopen). Dus meteen maar mijn profiel aangepast met als klacht dat dit een agressieve slinkse site is, en dat ik daar geen deel aan wens te nemen. Ik neem aan dat ze zelf wel mij er uit knikkeren...

Voor mij ging het alleen voor een hardloopmaatje en wandelmaatje, ik had ook er bij gezet dat iedereen van 18-75 man/vrouw welkom was. Mijn klacht is dat sportmaatjes.nl een uiterst agressieve slinkse op geld beluste site is die ik iedereen kan afraden. Niet doen dus. Die 50.000 leden die ze hebben? Wie kunnen er, als het al klopt, een berichtje retour sturen? Ik niet in ieder geval en dat hou ik zo!

(Ik ben bijna ook net opgelicht, internet blijkt er inderdaad vol van negatieve klachten over sportpartner te staan, en daar help ik graag aan mee.)