door wimenwil40 Oct 27, 2012 om 10:05
Computers & telefonie

Spotnet werkt niet.

Sinds een paar dagen als ik een film download op spotnet, krijg ik mislukt te zien, wat is er aan de hand, wie heeft antwoord op mijn vraag.

7848 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Oct 27, 2012 om 10:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Met zo weinig informatie ben ik bang dat niemand hier een zinnig antwoord op heeft. Maar misschien kan je hier het antwoord vinden: binaries4all.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 27, 2012 om 10:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Welke foutmelding krijg je exact? Je hebt het al getest met een andere newsreader?
Welke usp gebruik je?

br
door brui0929 - Oct 27, 2012 om 11:32
635 Antwoorden / 10 Vragen

ga bij spotnet naar bewerken en kies voor downloadknop
hierdoor start grabit op en kun je gaan downloaden.
bij grabit wel even de providernaam ,wachtwoord aantal kanalen opgeven.
eventueel lid worden van een newsgroep bijvoorbeeld xsnews.

br
door brui0929 - Oct 27, 2012 om 11:35
635 Antwoorden / 10 Vragen

ga bij spotnet naar bewerken en kies voor downloadknop
hierdoor start grabit op en kun je gaan downloaden.
bij grabit wel even de providernaam ,wachtwoord aantal kanalen opgeven.
eventueel lid worden van een newsgroep bijvoorbeeld xsnews.
anders spotnet versie 8.1 downloaden deze maakt het database met oude spots geregeld schoon oude spots worden automatisch verwerkt.