n.
door n.zwemmer Feb 12, 2014 om 17:42
Computers & telefonie

Spyware Nation

Helaas ben ik in het bezit gekomen van de zoekmachine Nation.
Zeer hardnekkig, want ik krijg hem er niet meer vanaf. Ik wil graag direct naar google.
Wie kan mij hierbij helpen

5766 15 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 12, 2014 om 17:54
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Ga naar google, onderaan ergens in het midden staat: Google als startpagina gebruiken? Klik daar eens op.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 12, 2014 om 17:54
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo N. Zwemmer,

hier kunt u de zoekmachine verwijderen, even scrollen.

Vr. gr. sjoppie.

edrick3
door edrick3 - Feb 12, 2014 om 18:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo n.zwemmer,

Even laten scannen met ADWcleaner.
Klik hier en naar beneden scrollen en dan downloaden.

Suc6

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2014 om 21:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@edrick: antwoord / verwijzing was al gegeven door sjoppie.

pk49
door pk49 - Feb 14, 2014 om 11:25
243 Antwoorden / 2 Vragen

ik had ook zo'n ergeniswekkende zoekmachine die ik niet op de gewone manier weg kreeg.Zelfs het gewoon veranderen van zoekmachine in mijn browser hielp niet,het kwam gewoon weer terug.Na allerlei schoonmaakprogramma's te hebben geprobeerd vond ik Spyhunter,die hielp wel.Op Piratebay gevonden.Er zijn trouwens veel fora op internet met goede adviezen,als je met een probleem zit.Alleen moet je oppassen dat je niet weer met een ongewenste programma opgscheept zit.Dus nergens op klikken.

se
door set - Feb 14, 2014 om 12:15
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hetzelfde gehad een paar weken geleden en inderdaad verholpen met ADWcleaner zoals anderen hier al gemeld hebben. Vrij eenvoudig want zelfs ík kreeg het zo voor elkaar als leek.

edrick3
door edrick3 - Feb 14, 2014 om 12:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pk49,

Spyhunter (via Piratebay?) zou ik toch echt niet adviseren!!!

Trouwens nooit via een site downloaden, maar altijd bij de makers van ...

hu
door hultje - Feb 14, 2014 om 13:25
16 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 14 feb 2014, 12:24]@pk49,

Spyhunter (via Piratebay?) zou ik toch echt niet adviseren!!!

Trouwens nooit via een site downloaden, maar altijd bij de makers van ...

edrick3
door edrick3 - Feb 14, 2014 om 14:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=hultje schreef op vrijdag 14 feb 2014, 13:25][quote=edrick3 schreef op vrijdag 14 feb 2014, 12:24]@pk49,

Spyhunter (via Piratebay?) zou ik toch echt niet adviseren!!!

Trouwens nooit via een site downloaden, maar altijd bij de makers van ...

?????

n.
door n.zwemmer - Feb 14, 2014 om 14:58
8 Antwoorden / 9 Vragen

Bedankt voor alle antwoorden.
Het probleem is opgelost. Ik ben nation kwijtgeraakt door met de rechtermuisknop op IE te klikken en terug gegaan naar een eerdere versie van IE.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 14, 2014 om 15:00
7155 Antwoorden / 3 Vragen

@ N Zwemmer,
fijn dat het is opgelost, bedankt voor het terugmelden.
Vr. Gr. sjoppie

edrick3
door edrick3 - Feb 14, 2014 om 16:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@n.zwemmer,

Mooi dat het is opgelost (?).
Terug naar een oudere versie van IE door aanklikken?

Zou liever Firefox eens proberen.

Met vr.gr.

vr1944
door vr1944 - Feb 16, 2014 om 11:29
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Terug naar een oudere versie van IE door aanklikken?

Terugzetten naar een oudere IE ??(lijkt me stug) of resetten van de browser lost dit probleem niet op , deze hardnekkige hijacker is dan nog steeds aanwezig . Verwijderen is alleen mogelijk met de al genoemde Spyhunter of Hijackthis toolprogramma

edrick3
door edrick3 - Feb 16, 2014 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@vr1944,

Vwb dat terugzetten van IE ben ik het - zoals al aangegeven in eerdere reactie - met je eens.

Spyhunter zou ik NIET adviseren! Vindt altijd 'rommel' en dan heb je een betaalde versie nodig om dat te verwijderen.
Er zijn genoeg goede gratis progjes.

Met vr.gr.

vr1944
door vr1944 - Feb 16, 2014 om 12:27
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Helemaal mee eens .Mijn voorkeur gaat uit naar Hyjackthis , maar daar is wat meer kennis van zaken nodig , of Spybot .

=edrick3 schreef op zondag 16 feb 2014, 12:01: @vr1944,

Vwb dat terugzetten van IE ben ik het - zoals al aangegeven in eerdere reactie - met je eens.

Spyhunter zou ik NIET adviseren! Vindt altijd 'rommel' en dan heb je een betaalde versie nodig om dat te verwijderen.
Er zijn genoeg goede gratis progjes.

Met vr.gr.