ja
door jan24 Jul 30, 2018 om 13:50
Computers & telefonie

Steeds opnieuw inloggen om een vraag te beantwoorden

Als ik naar Vraag & Antwoord ga moet ik steeds opnieuw inloggen. Ook als ik aanvink om mijn inloggevevens te bewaren. Als ik de site van Kassa verlaat en opnieuw er naar toe ga, moet ik weer opnieuw inloggen om bijv. een vraag te kunnen beantwoorden.
De cookies worden niet verwijderd, dat heb ik aangepast.

1774 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 30, 2018 om 13:54
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zou zeggen: welkom bij de club. Is wat ik al een half jaar moet doen. Maar net als hangen, het went en ook: je beantwoord vragen maar niet meer. Ik heb het zo vaak via kassa online geschreven maar krijg geen antwoord (meer)  terug hierover. Maar u zou dat wel kunnen doen als u nog nooit bij de redactie hierover hebt geschreven.

marita5
door marita5 Jul 30, 2018 om 14:06
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , vreemd dat u geen antwoord terug krijgt , ik krijg altijd antwoord terug . Maar bent u ook al van browser veranderd ?

tenormin
door tenormin Jul 30, 2018 om 14:29
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee hoe zoiets moet, van browser veranderen. En bespaar je de (lieve) moeite: ik snap het toch niet. ☻

marita5
door marita5 Jul 30, 2018 om 14:35
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Spijtig , maar oefening baart kunst .

marita5
door marita5 - Jul 30, 2018 om 13:57
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jan24 ,

Ook als ik aanvink om mijn inloggevevens te bewaren

Welke browser gebruikt u ?

Verander eens van browser , bij mij werkt FF en Opera niet fatsoenlijk , ik ben wel ingelogd maar mijn account is een leeg poppetje .
Google Chrome werkt bij mij goed , daar heb ik ook een extensie geïnstalleerd , dat de cookies automatisch worden verwijderd bij afsluiten .

aurora1
door aurora1 - Jul 30, 2018 om 14:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Klopt. Er werkt allerhande niet of slecht op deze site.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 30, 2018 om 14:12
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Als ik via google e-mail inlog en niet afsluit via het kruisje helemaal rechts boven blijft de verbinding bestaan.
Als ik per ongeluk wel uitlog van e-mail via dat kruisje moet ik inderdaad ook weer opnieuw inloggen.

Mijn methode: boven in scherm het meest rechtse item (in dit geval nu met tekst 'opnieuw inloggen' verwijderen en dan de volgende melding aanklikken.
Dan behoef ik niet opnieuw in te loggen.
(ik krijg alle meldingen via gmail).

me
door mein33 - Jul 30, 2018 om 14:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het is net als bij de 'ochtendgymnastiek', log in ,log uit, log in, log uit enz. enz. , maar gelukkig wordt je er  lichamelijk niet moe van.
Het is alleen lastig en velen met u en mij ondervinden dit probleempje, maar ik schenk er maar verder geen aandacht meer aan en de gewennig nam het  snel van de ergernis over. ;-))

Het topic zal wel weer snel verdwijnen of worden geblokkeerd en dat hoort er "ook" standaard bij. :-))

tenormin
door tenormin Jul 30, 2018 om 14:44
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Yep. Zoals de redactie altijd schrijft: schrijf ons. Ik kan inmiddels een ons wegen. Maar je hebt gelijk, ze lijken aanwezig dus zal het wel eens als sneeuw voor de zon verdwenen zijn. Toepasselijk eigenlijk. ;-))

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2018 om 15:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb over dat ingelogd kunnen blijven een tijdje terug naar de redactie geschreven. Ze zijn nog steeds bezig om dat voor elkaar te krijgen. Dus antwoorden doen ze zeker wel.

Nu scheelt het af en toe. De ene keer moet ik elke keer inloggen, de andere keer kan ik na een uur of wat nog gewoon een reactie plaatsen.

Waar dat aan ligt, zou ik niet weten.

gerbera
door gerbera - Jul 30, 2018 om 15:08
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Blijkbaar is dit normaal, sluit u deze site met het kruisje dan wordt je uitgelogd. De inloggegevens, gebr.naam en password, worden wel bewaard maar dan is opnieuw inloggen noodzakelijk. Sluit u de site met het "platte" streepje kun je zonder inloggen weer op de site komen. Althans bij mij werkt dat zo met Google

marita5
door marita5 Jul 30, 2018 om 15:13
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , Sluit u de site met het "platte" streepje , welk plat streepje bedoeld u ?

gerbera
door gerbera Jul 30, 2018 om 15:17
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Rechts boven ziet u een mini logo (inloggen crome) een - en een x. Met dat platte streepje zet je de site tijdelijk op de taakbalk. Klik je daar op komt de site weer tevoorschijn. Ik gebruik dit als ik tussentijds ff wat anders moet doen. Eenmaal de PC uitgezet moet ook ik weer opnieuw inloggen.

marita5
door marita5 Jul 30, 2018 om 15:20
11510 Antwoorden / 15 Vragen

U minimaliseert de site , dat is dan logisch dat u niet hoeft in te loggen . Google Chrome blijft op de taakbalk open staan .

gerbera
door gerbera Jul 30, 2018 om 15:24
7361 Antwoorden / 14 Vragen

da bedoel ik, met gebruik van het kruisje wordt je automatisch uitgelogd.

marita5
door marita5 Jul 30, 2018 om 15:26
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , Google Chrome is de enige browser die bij mij werkt . Andere browsers hebben allemaal een probleem , Ik kan zelfs mijn accountinstellingen niet veranderen , een blanco veld .

gerbera
door gerbera Jul 30, 2018 om 15:29
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Over deze site, "verbaas u niet, verwonder u slechts" dat houdt de moed er nog een beetje in;-))

pk49
door pk49 - Jul 30, 2018 om 15:37
243 Antwoorden / 2 Vragen

het is inderdaad erg vervelend deze manier van moeten inloggen. Wat mij vaak overkomt is dat ik een vraag beantwoord en vergeet in te loggn, log ik dan toch in, dan ben ik alle teksten kwijt en moet ik opnieuw beginnen te tikken. Wat ik meestal niet meer aan begin. Kassa,doe er eens wat aan!

Grunnen.
door Grunnen. Jul 30, 2018 om 15:47
509 Antwoorden / Vragen

Dat is onzin ,als je niet ingelogd bent kun je geen tekst invoeren dus ook niet kwijtraken.

tenormin
door tenormin Jul 30, 2018 om 15:52
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@V1126, en zo is het.

sc
door schippernaastmathilde Jul 30, 2018 om 15:56
38 Antwoorden / Vragen

V1126 das een goeie die houden wij erin hahaha.

sc
door schippernaastmathilde - Jul 30, 2018 om 15:50
38 Antwoorden / Vragen

Bij Apple hebben ze mooi programma die precies weet waar je ergens inlogt en heet Sleutelhanger. Als je later terug gaat naar die site log je gewoon in met één muisklik. En bij Chrome log je ook automatisch in en dan zonder extentie (marita5). Sleutelhanger werkt alleen met Safari maar dat hebben windowsgebruikers niet.

ja
door jan24 - Jul 30, 2018 om 15:57
109 Antwoorden / 4 Vragen

Ik gebruik Google Chrome als webbrowser.
Zag nu ook dat er notificaties waren.
Lastig dit, want soms wil je reageren en schijnbaar als je niet ingelogd bent krijg je niet alles mee.

Recent gereageerd op een vraag met de opnmerking dat de topicstarter niet (meer) reageert.
Vervolgens krijg ik een reactie van een ander dat topicstarter wel heeft gereageerd. Maar dat was/is voor mij schijnbaar niet zichtbaar als je niet ingelogd bent.
Dan vind ik het vervelend t.o.v. de topicstarter dat ik dus een onterechte opmerking aan diens adres plaats.

Redacteur
door Redacteur - Jul 30, 2018 om 16:13
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Vervelend dat dit (nog) gebeurt. Zoals gememoreerd is dit een probleem dat onze aandacht heeft. Technisch valt het niet mee om te fiksen. Maar er wordt aan gewerkt, hopelijk spoedig met een werkende oplossing.

De redactie