SuperVoordeelshop.nl
Mijn vraag is , is het bedrijf SuperVoordeelShop.nl bij u bekend
Ik ben, denk een maandje, via een affiliate site, in contact gekomen met deze onderneming.
Ik zou me gratis kunnen aanmelden, en kreeg daar 15 credits voor.
Deze zou ik gratis in kunnen leveren voor goederen.
Nu zou ik aan een abonnement vast zitten voor € 16.95 per maand.
Ik zou in een bevestigende mail, akkoord gegaan met dit abonnement.
Nu vraag ik dit bedrijf mij een bewijs hiervan te verzenden, maar krijg die tot op heden niet.
In het ene mailtje bevestigen ze mij de opzegging in een later mailtje zeggen dat ik per mail kan opzeggen.
Ook zou er iets (artikel) naar me toegezonden zijn, maar tot op heden niks ontvangen
Heb ze gewezen op de bedenktijd, maar daar word ook niet op ingegaan.
Wat kan u in deze beteken?
Wat wij kunnen betekenen?
Waarom zouden wij iets voor u moeten betekenen?
Nee, eens contact op met Consuwijzer.
GRATIS bestaat niet.
Meestal (dus niet altijd) als ik lees 'neem eens contact op met Consuwijzer' vraag ik me af, hoezo? Waarom?
Omdat die ze dan wijzer kan maken over bedenktijd, benodigd contract etc.
Die info staat ook op hun site. Geen belkosten en alles zwart-op-wit.
Niets, u bent dom geweest en dacht iets voor niets te krijgen. Dat gebeurt uiteraard alleen in sprookjeswonderland. Niet betalen en kijken wat er van komt dus...
Meld u nu vrijblijvend aan en krijg meteen 15 credits cadeau! Deze credits kunt u direct inwisselen voor producten. Kies daarna optioneel en dus niet verplicht voor een van onze maandelijks opzegbare abonnementen oplopend in voordeel.https://supervoordeelshop.nl/
Zolang je geen abonnement hebt afgesloten, ben je tot niets verplicht.
Maar nu lees ik tegengestelde berichten.
Je zou akkoord zijn gegaan met een abonnement, via een mail. Heb je die mail niet meer?
En je zegt het abonnement op. Als je geen abonnement hebt afgesloten, dan kun je het abonnement niet opzeggen.
is het bedrijf SuperVoordeelShop.nl bij u bekend
Bij mij in elk geval niet maar zal wel weer zo'n bedrijfje zijn wat niet verzonden e-mails gebruikt om mensen geld af te troggelen.
Laten hun maar aantonen dat u akkoord bent gegaan en ga niet in op hun "dreig"mails over incasso en deurwaarder.
Ik zou me gratis kunnen aanmelden,
De aanmelding was dus gratis maar dat zegt niets over het vervolg.
Bewaar in elk geval de mails die u van hen heeft ontvangen.
En voor de volgende keer, alleen de zon gaat voor niks (dus geheel gratis) op, en wees wat minder slordig met het verstrekken van uw e-mail adres.
Hallo Leeuwen63 ,
Nu vraag ik dit bedrijf mij een bewijs hiervan te verzenden, maar krijg die tot op heden niet.
SuperVoordeelshop moet schriftelijk bewijzen dat ze een overeenkomst met u hebben afgesloten , zie hier voorbeeldbrief , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst
SuperVoordeelshop is aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur , dien daar een klacht in , klik op de rode regel scroll naar beneden , klik op problemen met deze webwinkel .
https://www.webwinkelkeur.nl/leden/supervoordeelshopnl_1201719.html
Is er daadwerkelijk €16,95 van uw rekening gehaald? Storneer dan, moet wel binnen 56 dagen. U schrijft: "ik denk een maandje" dus dat zou nog kunnen.
Mijn vrouw wordt thans ook lastig gevallen over een spooknota van hen
- niets besteld
- niets geleverd
- notata ontvangen per mail , niet voldaan.
- aanmaning ontvangen per mail, niet voldaan
- betreft ook € 16,95 voor de spooklevering verhoogd met € 15,00 aanmaningskosten
- klacht aangemeld bij de Klachtenkompas van de consumentenbond, deze heeft hen uitgenodigd om te reageren aan hen , echter dat wordt niet gedaan.
- gevraagd om enig bewijs voor de bestelling en de levering, maar dat komt er niet van , men verschuild zich achter een datum van email verkeer maar geen inhoud van de z.g. mail of gegevens van de mail en ip adress.
HET zijn OPLICHTERS
Je vrouw heeft zich aangemeld en haar gegevens doorgegeven. Ze heeft nooit meer wat gehoord?
Hoe komt ze dan aan een abonnement van €16,95 per maand.
Leuk verzonnen Panter22,
is niet aangemeld , gegevens niet doorgegeven en heeft geen abonement.
lees maar wat er is gebeurt.
jij hebt een ruime fantasie en hebt zeker nog nooit gehoord van illegale handel in persoonsgegevens.
misschien worden die wel gekocht door dit dubieuse bedrijf.
voor mij is er sprake van oplichting.
Wie iets te verbergen heeft verschuilt zich achter een pseudoniem, dus Panter22 maak je bekend
of hoor je bij de bende oplichters?
@rinus. Ook ik hoor bij die bende "oplichters" want ik sta hier ook niet met mijn eigen naam. Uw vrouw zal beslist wel haar mailadres ingevuld hebben, anders wordt ze niet aangeschreven.
Maar dat doet er verder niet toe, als zij geen overeenkomst is aangegaan, hoeft zij uiteraard niets te betalen.
Adviseer uw vrouw in het vervolg wat zuiniger te zijn op haar mailadres.
Nog een advies, kijk uw toetsenbord na. De hoofdletter toets werkt niet goed.
@Rinusboogaard,, Als je vrouw zich niet aangemeld heeft, noch iets besteld heeft, noch iets ontvangen heeft, wat maak je je dan druk. Er is immers niets?
Ik heb hetzelfde probleem met de supervoordeelshop.nl
Ze claimen dat ik een abennoment ben aangegaan voor 16.95 per maand door op iets te klikken .
Wel ik kan me niet eens herinneren dat ik op die site bent geweest .laat staan een abonnement ben aangegaan .
Ook bij mij kunnen ze het bewijs niet leveren.
Ik heb inmiddels een incasso bureau op mijn nek .
Ze claimen nu al 56 euro .
Kan dit zomaar dat je ergens op klik en dan een verplichting aangaat. is dat rechts geldig?
gr Peter Kop
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer