Le
door Leeuwen63 Aug 28, 2017 om 12:58
Computers & telefonie

SuperVoordeelshop.nl

Mijn vraag is , is het bedrijf SuperVoordeelShop.nl bij u bekend

Ik ben, denk een maandje, via een affiliate site, in contact gekomen met deze onderneming.
Ik zou me gratis kunnen aanmelden, en kreeg daar 15 credits voor.
Deze zou ik gratis in kunnen leveren voor goederen.

Nu zou ik aan een abonnement vast zitten voor € 16.95 per maand.
Ik zou in een bevestigende mail, akkoord gegaan met dit abonnement.

Nu vraag ik dit bedrijf mij een bewijs hiervan te verzenden, maar krijg die tot op heden niet.
In het ene mailtje bevestigen ze mij de opzegging in een later mailtje zeggen dat ik per mail kan opzeggen.

Ook zou er iets (artikel) naar me toegezonden zijn, maar tot op heden niks ontvangen

Heb ze gewezen op de bedenktijd, maar daar word ook niet op ingegaan.

Wat kan u in deze beteken?

4439 11 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Aug 28, 2017 om 13:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wie?

Wat kan u in deze beteken?

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2017 om 13:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat wij kunnen betekenen?

Waarom zouden wij iets voor u moeten betekenen?

Nee, eens contact op met Consuwijzer.

GRATIS bestaat niet.

Cookies
door Cookies Aug 28, 2017 om 13:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Meestal (dus niet altijd) als ik lees 'neem eens contact op met Consuwijzer' vraag ik me af, hoezo? Waarom?

tijger1
door tijger1 Aug 28, 2017 om 13:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Omdat die ze dan wijzer kan maken over bedenktijd, benodigd contract etc.

Cookies
door Cookies Aug 28, 2017 om 13:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die info staat ook op hun site. Geen belkosten en alles zwart-op-wit.

newmikey
door newmikey - Aug 28, 2017 om 13:19
830 Antwoorden / 0 Vragen

Niets, u bent dom geweest en dacht iets voor niets te krijgen. Dat gebeurt uiteraard alleen in sprookjeswonderland. Niet betalen en kijken wat er van komt dus...

panter22
door panter22 - Aug 28, 2017 om 13:48
6599 Antwoorden / Vragen

Meld u nu vrijblijvend aan en krijg meteen 15 credits cadeau! Deze credits kunt u direct inwisselen voor producten. Kies daarna optioneel en dus niet verplicht voor een van onze maandelijks opzegbare abonnementen oplopend in voordeel.https://supervoordeelshop.nl/

Zolang je geen abonnement hebt afgesloten, ben je tot niets verplicht.
Maar nu lees ik tegengestelde berichten.
Je zou akkoord zijn gegaan met een abonnement, via een mail. Heb je die mail niet meer?
En je zegt het abonnement op. Als je geen abonnement hebt afgesloten, dan kun je het abonnement niet opzeggen.

gerbera
door gerbera - Aug 28, 2017 om 13:58
7358 Antwoorden / 14 Vragen

is het bedrijf SuperVoordeelShop.nl bij u bekend
Bij mij in elk geval niet maar zal wel weer zo'n bedrijfje zijn wat niet verzonden e-mails gebruikt om mensen geld af te troggelen.
Laten hun maar aantonen dat u akkoord bent gegaan en ga niet in op hun "dreig"mails over incasso en deurwaarder.

Ik zou me gratis kunnen aanmelden,
De aanmelding was dus gratis maar dat zegt niets over het vervolg.
Bewaar in elk geval de mails die u van hen heeft ontvangen.

En voor de volgende keer, alleen de zon gaat voor niks (dus geheel gratis) op, en wees wat minder slordig met het verstrekken van uw e-mail adres.

marita5
door marita5 - Aug 28, 2017 om 15:15
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Leeuwen63 ,

Nu vraag ik dit bedrijf mij een bewijs hiervan te verzenden, maar krijg die tot op heden niet.

SuperVoordeelshop moet schriftelijk bewijzen dat ze een overeenkomst met u hebben afgesloten , zie hier voorbeeldbrief , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst

SuperVoordeelshop is aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur , dien daar een klacht in , klik op de rode regel scroll naar beneden , klik op problemen met deze webwinkel .

https://www.webwinkelkeur.nl/leden/supervoordeelshopnl_1201719.html

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2017 om 16:15
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Is er daadwerkelijk €16,95 van uw rekening gehaald? Storneer dan, moet wel binnen 56 dagen. U schrijft: "ik denk een maandje" dus dat zou nog kunnen.

ri
door rinusboogaard - Sep 23, 2017 om 08:38
1 Antwoorden / Vragen

Mijn vrouw wordt thans ook lastig gevallen over een spooknota van hen

- niets besteld
- niets geleverd
- notata ontvangen per mail , niet voldaan.
- aanmaning ontvangen per mail, niet voldaan
- betreft ook € 16,95 voor de spooklevering verhoogd met € 15,00 aanmaningskosten
- klacht aangemeld bij de Klachtenkompas van de consumentenbond, deze heeft hen uitgenodigd om te reageren aan hen , echter dat wordt niet gedaan.
- gevraagd om enig bewijs voor de bestelling en de levering, maar dat komt er niet van , men verschuild zich achter een datum van email verkeer maar geen inhoud van de z.g. mail of gegevens van de mail en ip adress.
HET zijn OPLICHTERS

panter22
door panter22 Sep 23, 2017 om 08:59
6599 Antwoorden / Vragen

Je vrouw heeft zich aangemeld en haar gegevens doorgegeven. Ze heeft nooit meer wat gehoord?
Hoe komt ze dan aan een abonnement van €16,95 per maand.

ri
door rinusboogaard Sep 23, 2017 om 09:36
1 Antwoorden / Vragen

Leuk verzonnen Panter22,

is niet aangemeld , gegevens niet doorgegeven en heeft geen abonement.
lees maar wat er is gebeurt.

jij hebt een ruime fantasie en hebt zeker nog nooit gehoord van illegale handel in persoonsgegevens.
misschien worden die wel gekocht door dit dubieuse bedrijf.

voor mij is er sprake van oplichting.

ri
door rinusboogaard Sep 23, 2017 om 09:38
1 Antwoorden / Vragen

Wie iets te verbergen heeft verschuilt zich achter een pseudoniem, dus Panter22 maak je bekend
of hoor je bij de bende oplichters?

tijger1
door tijger1 Sep 23, 2017 om 09:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@rinus. Ook ik hoor bij die bende "oplichters" want ik sta hier ook niet met mijn eigen naam. Uw vrouw zal beslist wel haar mailadres ingevuld hebben, anders wordt ze niet aangeschreven.

Maar dat doet er verder niet toe, als zij geen overeenkomst is aangegaan, hoeft zij uiteraard niets te betalen.

Adviseer uw vrouw in het vervolg wat zuiniger te zijn op haar mailadres.

Nog een advies, kijk uw toetsenbord na. De hoofdletter toets werkt niet goed.

panter22
door panter22 Sep 23, 2017 om 10:24
6599 Antwoorden / Vragen

@Rinusboogaard,, Als je vrouw zich niet aangemeld heeft, noch iets besteld heeft, noch iets ontvangen heeft, wat maak je je dan druk. Er is immers niets?

pe
door peterkop - Nov 3, 2017 om 15:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem met de supervoordeelshop.nl
Ze claimen dat ik een abennoment ben aangegaan voor 16.95 per maand door op iets te klikken .
Wel ik kan me niet eens herinneren dat ik op die site bent geweest .laat staan een abonnement ben aangegaan .
Ook bij mij kunnen ze het bewijs niet leveren.
Ik heb inmiddels een incasso bureau op mijn nek .
Ze claimen nu al 56 euro .
Kan dit zomaar dat je ergens op klik en dan een verplichting aangaat. is dat rechts geldig?

gr Peter Kop

Ja
door Jamess's - Nov 23, 2017 om 11:39
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb he zelfde probleem. Hoe is het voor u afgelopen en wat kan ik het best doen?

hutch
door hutch - Nov 23, 2017 om 20:30
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het lijkt mij het beste, althans als dit mij zou overkomen (wat haast ondenkbaar is, maar dat terzijde) om dit malafide clubje een mailtje te sturen en daar het bewijs van deelname / aanmelding op te eisen (!).

Als men gaat zoeken met de gegevens van dit clubje, bijv. dat postbusnummer in Weesp, komt men uit bij een zolderkamerhobbyist aan De Schans in Weesp.
Verder is het een wirwar van websites en wazige 'bedrijfjes'.

Als die zolderkamerhobbyist eerlijk zaken wilt doen, moet hij gewoon zijn eigen gegevens op die, en die andere, site(s) zetten, maar dat zal hij wel niet durven.
Een voordeel van dit soort malafide clubjes is, is dat zij, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, geen rechtszaak durven te beginnen. Hooguit een één of ander obscuur incassoburteuatje inschakelen. Maar die laatsten zijn makkelijk te herkennen door de dreigende en bluffende toon die zij gebruiken.

Als u zeker weet dat u geen overeenkomst met dat clubje bent aangegaan, dan dat ene mailtje sturen en verder niet meer reageren.
Voor alle zekerheid wel alle correspondentie e.d. goed bewaren.