pret
door pret Jan 7, 2005 om 12:39
Computers & telefonie

Systeem herstel XP

ik kan systeem herstel niet meer gebruiken, als ik het opstart begint het aan de bewerking maar krijg telkens weer de boodschap dat het niet gelukt is, en dat ik een ander herstelpunt moet kiezen. Inmiddels heb ik alle herstelpunten gehad maar niet 1 is er herstelt. Ik heb nu een probleem want ik heb een bluetooth usb adaptor proberen te installeren maar dit is fout gegaan en ik kan op geen mogelijkheid dit verwijderen. Windows blijft de verkeerde drivers installeren. Dit gaat geheel automatisch als ik de adaptor op mijn pc aansluit. gr. Peter

359 4 Rapporteer

a2i
door a2i - Jan 8, 2005 om 04:39
407 Antwoorden / 14 Vragen

Uninstall via deze computer/eigenschappen/apparaatbeheer

onder winxp installatie ongedaanmaken van usb bluetooth apparaat.

usb BT hardware matig verwijderen.

dan bij software de evt usb bluetooth software verwijderen.

Evt nieuwe drivers niet automatisch laten zoeken handmatig naar de map verwijzen voor nieuwe install.

finish.

welk merk adapter heb je en welk type. wel OS. winXp neem ik aan.

Suc6.

pret
door pret - Jan 8, 2005 om 14:35
9 Antwoorden / 5 Vragen

Hoi bedankt voor het reageren, nu heb ik gisteravond mazzel gehad het werkte ineens. maar nu een dag later heb ik dezelfde problemen. Het is net of er 2 systemen op mijn pc zitten. Ik heb de volgende bluetooth adaptor gekocht. Sitecom usb adaptor. Ben nu onderhand 2 dagen bezig om het te laten werken(fijn hé een pc). Ik krijg het er om 1 of andere reden niet helemaal af om opnieuw te beginnen. En ik dacht met systeem herstel een eind te komen maar dat werkt niet, kan niet terug naar een eerdere herstel datum. Krijg telkens de melding dat het niet gelukt is om terug te gaan. Wat jij voorstelde heb ik gedaan door alles te verwijderen maar er blijft toch ergens iets achter waardoor het niet wil lukken. Maar ik heb nog anderhalve dag weekend.

gr. Peter

gsm
door gsm - Jan 8, 2005 om 14:47
5939 Antwoorden / 47 Vragen

In apparaatbeheer, onder Beeld, de Verborgen apparaten ook weergeven.

Pas dan kun je denk ik alles van het betreffende apparaat verwijderen.

GSM

a2i
door a2i - Jan 9, 2005 om 04:45
407 Antwoorden / 14 Vragen

Pret,

Als je via die bovenstaande opties even op rechtse muisklik op je usb bluetooth adapter in apparaatbeheer gaat dan druk je op installatie ongedaan maken.

Dan wordt de huidige driver van je bluetooth verwijdert, de driver die dus evt je sitecom usb adapter niet correct laat functioneren.

Dit pas je toe netzolang dat je je pc opstart zodat je icoontje voor je adapter weer een geel vraagteken wordt. (let op dat je je software ook removed.)

Dan is het dus weer ready voor clean install van evt nieuwe drivers.

Systeemherstel heb je niet nodig.

www.sitecom.com (bij supprt drivers en handleidingen)

CN-500/501/502/504 Bluetooth adapter
Driver version 1.4.2.11
23.6 MB