H
door H kruiger Feb 20, 2023 om 16:25
Computers & telefonie

T mobile verhoogde mijn abbonement geld per kalenderjaar is dat mogelijk?

De verhoging van het abbonement geld word mij gezegd door T mobile,ik zeg je heb je te houden aan het contract voor mobiele telefoonie T mobile zegde inflatie correctie,prima zeg ik ,een staats bedrijf zal deze handels wijze goed staan en hanteren,een commercieel bedrijf zal zijn verlies moeten nemen omdat het een bedrijfs risico is voor T mobile en T mobile aan sponsering doet  met commerciële gewin.ik betaal 35,00 per maand voor Unlimited T mobile en op 1januari vraag T mobile voor het zelfde abbonement 37,99 euro inflatie correctie van 3,99 euro ik heb aangifte gedaan van oplichting gezien de commerciële belangen en de handel wijze van T mobile het uit buiten van de klant en de zend masten van 1G Naar 5 upgraden met hoge abbonement gelden noem ik geen inflatie naar commerciële belangen ten goede van uitbuiting voor het bedrijfbelang graag een recht zaak starten om wille van de vrijheid.het is weer de zelfde groep die de oplichting en de wetgeving verdraaid en manipuleert...n

1966 12 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2023 om 16:30
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Inflatiecorrectie staat in uw contract, in elk internet en providers bedrijf. Heeft u voor getekend.U heeft wellicht gehoord/gezien dar er ruim 10 % inflatie was. Daar ontkomt niemand aan. Uw boodschappen, brandstoffen en energie zijn ook gestegen. Die aangifte van "oplichting" slaat als als een tang op een slagroomtaart

marita5
door marita5 - Feb 20, 2023 om 16:42
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo H.Kruiger ,

Het staat in hun algemene voorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan .
Om nu te spreken van oplichting , is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb , is onwetendheid van uzelf .

Lees hier veelgestelde vragen , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/facturen-en-tarieven/inflatiecorrectie

Lees ook hier ,

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden

Rs3nl
door Rs3nl - Feb 20, 2023 om 16:48
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ben het met u eens, tegenwoordig worden de algemene bepalingen tussentijds gewijzigd, waar u weer accoord op geeft. Iedereen vindt dat tegenwoordig normaal, als argument wordt gegeven dan had u ze moeten lezen. Het zou zo moeten zijn dat ze duidelijk aangeven wat er gewijzigd is in de algemene bepalingen. Wat achterbaks natuurlijk niet gebeurd.

ju
door juliomariner Feb 20, 2023 om 16:49
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Geloel, dat staat al jaren in de algemene voorwaarden van alle telecombedrijven

br
door bravehenk Feb 20, 2023 om 17:19
206 Antwoorden / 0 Vragen

Wordt ook al jaren toegepast. Door dit antwoord denkt TS dat ie gelijk heeft

rj
door rjw Feb 20, 2023 om 17:48
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Dat gebeurde tientallen jaren geleden ook al. De VAra gids en Donald Duck werden al geindexeerd toen ik heel lang geleden nog op de lagere school zat.

sira
door sira Feb 20, 2023 om 18:29
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Als ik u was, zou ik resoluut zijn en ook nee zeggen tegen verhoging van salaris, WW-, AOW- of WAO-uitkering en de rest die ik vergeten ben te noemen.

Rs3nl
door Rs3nl Feb 20, 2023 om 18:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

Deze opmerkingen hebben geen toegevoegde waarde, mensen die er mee accoord zijn, hoeven er niet op te reageren. Als jullie je geld zo weggeven , heb je waarschijnlijk meer dan voldoende

ju
door juliomariner Feb 20, 2023 om 19:04
1311 Antwoorden / 2 Vragen

en voor wappies is hier geen plaats. Dit soort onzin reacties kunt u beter op de complotsites plaatsen. En algemene voorwaarden gelden niet voor mensen die weinig geld hebben beweert u dat werkelijk?

Rs3nl
door Rs3nl Feb 20, 2023 om 21:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

Juliomariner, eerst even goed lezen voor je een opmerking plaatst

gerbera
door gerbera Feb 20, 2023 om 21:48
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@RS3NL, Als u de voorwaarden van de afgelopen jaren vergelijkt met de huidige zal u merken dat er wat de inflatiecorrectie betreft niets is veranderd, en zo er voorwaarden worden gewijzigd krijgt u daar ruimschoots van te voren bericht van en hoeft u daar geen akkoord aan te geven maar kunt u het abo stoppen.

ju
door juliomariner Feb 20, 2023 om 23:25
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Rs3nl eerst een contract goed lezen voor je hem ondertekend !

Rs3nl
door Rs3nl Feb 21, 2023 om 08:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Julionariner werk jij voor tmobile?
Lijkt er wel op, jij doet de verkeerde aannames, ten eerste ben ik niet de vraagsteller maar een beantwoorder, die het met de vraagsteller eens is.
Ten tweede speelt u het op de persoon
Ipv een goed antwoord te geven, waarom u het niet eens bent met de vraagsteller. Ten derde u heeft overal
een mening over, wat is te zien hoeveel reacties u al heeft gegeven.

ju
door juliomariner Feb 21, 2023 om 10:18
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Tuurlijk daar is de dooddoener weer  als iemands logische antwoord niet aanstaat werkt men voor dat  bedrijf.
TS rekend een contract daar horen algemene voorwaarden. Bedrijf houdt zich precies aan de AV. Wat is dan nog de discussie?
Ik sloeg aan op uw opmerking daf we zo geld weggeven omdat we er genoeg van hebben en als we TS niet naar de mond praten (vrij vertaald) we niet hoeven re reageren. Waar slaat dat op?
TS komt met zo'n wappie relaas dat we wel moeten reageren.

Op uw ten tweede: waar dan? Op uw ten derde,: ik reageer niet overal op en zelfs als dat zo zou zijn , sinds wanneer is dit verboden?

Rs3nl
door Rs3nl Feb 21, 2023 om 10:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

Uw antwoord is zeker niet logisch en niet onderbouwd, u heeft het bijvoorbeeld over wappies, de enigste die daar onder valt zijn uw antwoorden.
Dit is tevens mijn laatste antwoord op u

ju
door juliomariner Feb 21, 2023 om 11:17
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Wat is er niet onderbouwd als ik zeg  dat het in de algemene voorwaarden staat. De wappie reacties van u en TS zijn daar en tegen helemaal niet onderbouwd. Uw hele manier van discuteren is typisch wappie gedrag, het is altijd de schuld van een ander en oh wat zijn we toch zielig.

H
door H kruiger - Feb 20, 2023 om 16:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

De benadering van inflatie correctie is beter te lezen als appels met peren te vergelijken het valt onder het heroepings recht inflatie is een economische begrip die niet op een klant toepasbaar is ,en waar de klant in het dagelijks leven mee te maken heeft ,Het verhogen van de abbonement is een bedrijf risico als de gelden worden geïnd en worden gestort op rekening van het abbonement voor staande bedrijf.

sw
door swat1500 Feb 20, 2023 om 17:47
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Daar heeft u volledig gelijk in en daarom nemen deze bedrijven in de voorwaarden bij het afsluiten van het abonnement op dat zij deze jaarlijkse correcte mogen doorberekenen.
Als deze.correctie niet in de voorwaarden van uw abonnement is opgenomen heeft u een terecht punt.
Dus lees uw voorwaarden en koppel de uitkomst aan ons terug.

rj
door rjw Feb 20, 2023 om 17:49
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Dan ook maar de cao loonstijgingen weigeren. Gewoon blijven werken voor het salaris dat in je eerste contract staat. Wel zo consequent. En als je toch meer wilt hebben, dan mag de werkgever de overeenkomst opzeggen. Ook consequent.

H
door H kruiger - Feb 20, 2023 om 17:12
3 Antwoorden / 1 Vragen

ACM consument en recht in den Haag ,daar heb je de ruimte om een klacht in te dienen gezien de complexiteit van de benadering over de gelden en het  abbonement van de consument.ACM  consument en recht (in alle vormen ten behoeve van de wet geving en daar uit vloeide bepalingen ) voor de consument.

marita5
door marita5 Feb 20, 2023 om 17:22
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Lees dan nog maar eens deze link van ACM https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden Voorwaarden T- Mobile : 17. T-Mobile is gerechtigd om ieder jaar in januari haar tarieven aan te passen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de jaarmutatie CPI (Consumenten-prijsindexcijfer) van het CBS in de maand juni van het voorafgaande jaar. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er drie maanden of minder van je Abonnement verstreken zijn .

me
door mein33 - Feb 20, 2023 om 17:50
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Een verhoging van € 35,00 naar € 37,99 is geen verhoging van € 3,99.

De beoogde inflatiecorrectie staat vast en zeker in uw contract.

Ben wel benieuwd bij wie u hierover aangifte van oplichting heeft gedaan, bij de politie zal dat in ieder geval niet zijn geweest.

U start hierover zelf geen rechtszaak, maar wil wel een ander voor uw karretje spannen.

ne
door neodutchio - Feb 20, 2023 om 18:11
5129 Antwoorden / 12 Vragen

U neemt een overeenkomst bij T-Mobile, krijgt een overzicht met alle voorwaarden en als er aan die voorwaarden gehouden word meent u dat het oplichting is. Wat een wonderlijke gedachtengang. Geen idee of u een betaalde baan hebt, maar zodra uw werkgever een loonsverhoging geeft, gaat u dan ook aangifte doen? Of werkt het in uw ogen maar 1 kant op?

Salarissen gaan omhoog, stroom en verwarming voor het hoofdkantoor en winkels is ook duurder geworden. Zelfs het wc papier is duurder geworden. Is dat ondernemersrisico? Wat is het alternatief? Dat de prijzen vooraf zo hoog gemaakt worden uit voorzorg. Met als gevolg dat iedereen gaat klagen dat het zo duur is en dat ze megawinsten draaien daardoor.

Een inflatie als nu is niet te voorspellen. En neen, het is geen oplichting als er een prijsaanpassing komt vanwege de inflatie. En als u zou kijken hoe hoog de inflatie is, dan is €2,99 nog een schijntje.

sira
door sira - Feb 20, 2023 om 18:34
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Gewoon uw abbonement opzeggen en dan elders een abonnement afsluiten.

br
door bravehenk Feb 21, 2023 om 17:36
206 Antwoorden / 0 Vragen

Schiet ie niets mee op krijgt ie volgend jaar weer inflatiecorrectie

sira
door sira Feb 21, 2023 om 17:53
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Mijn reactie gaat niet over inflatiecoreectie, lees hem nog eens goed na.

sw
door swat1500 - Feb 20, 2023 om 19:24
3763 Antwoorden / 0 Vragen

U weet dat het doen van een valse aangifte strafbaar is?

ro
door ronny530 - Feb 21, 2023 om 15:06
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Voorwaarden lezen wie doet dat nog, ik heel summier omdat die lap tekst niet om door te komen is. De inflatiecorrectie staat wel degelijk in de voorwaarden geschreven en beweegt mee met de index. U bent er van op de hoogte dat bijna alles veel duurder is geworden en dan kunt u alle commerciele bedrijven van oplichting betichten zelfs uw werkgever omdat die de inflatiecorrectie op de zakelijke klanten ook toepast en weet u waarom om uw salaris te kunnen blijven betalen. Bij T mobile zijn geen mensen in dienst, de zendmasten hebben geen stroom nodig, onderhoud niet nodig en ga zo maar door. In zekere zin is het uw wens om T Mobile uit te buiten door niet aan die inflatie mee te betalen en dat u ook nog eens aangifte van oplichting heeft gedaan gaat wel heel erg ver.

JMA2
door JMA2 - Feb 22, 2023 om 00:18
114 Antwoorden / 2 Vragen

Triest, dat is het enige wat ik erover wil zeggen