Hv
door Hvdv Jul 29, 2017 om 19:05
Computers & telefonie

Tabblad windows 10

Hallo experts,heb windows 10 en de browser edge als ik internet start dan komt er een klein vierkantje bovenaan met mijn tabblad en onder dat kleine vierkantje het grotere tabblad maar niet helemaal gevuld weet iemand hoe ik dat weer normaal krijg

Gr hvdv

821 3 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Jul 29, 2017 om 19:25
830 Antwoorden / 0 Vragen

Plaats eens een schermafdruk, dan wordt het wat duidelijker...

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 29, 2017 om 19:26
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo hvdv,
bovenaan het scherm ziet u   x + ^   Klik naast de plus op dat omgekeerde pijltje en dan zal het scherm weer gevuld zijn.

gerbera
door gerbera - Jul 29, 2017 om 22:20
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Het zou kunnen dat de tekst te lang is voor het grote tabblad. Kan ook wezen dat u per ongeluk met de rechtermuisknop op vastmaken heeft geklikt. Klik dan op losmaken. Neem aan dat u het over het tabblad heeft en niet over het scherm.