Ru
door Rubenz050 Feb 13, 2019 om 12:19
Computers & telefonie

Tele2

Voorkennis : langdurig klant bij tele 2 ( meer dan 5 jaar op het zelfde rekeningnummer betaald ).
Abonnement verlengen met toestel. ( 10-18 ) :
1. Telefonisch contact tele 2, moet contractsovername plaatsvinden kan binnen korte termijn ( 1-2 weken ) geregeld worden met toestel.
2. week later contact : contractsovername duurt wat langer, 3-11 contact. Bel na het weekend weer.
3. 7-11 contact, contractsovername nog niet geregeld, bel volgende week nog een keer terug.
4. 13-11 contact. contractsovername duurt 6 weken en gaat pas in in volgende maand, wanneer dit gebeurt is kan je ook je toestel krijgen ( doelt op 1-12-18 )
5. 1-12 contact. Contractsovername is goed gegaan, maar je moet 2 facturen hebben betaald voor verlenging. Intern proberen we het te regelen, hierover wordt je binnen een week teruggebeld.
6. 24-12 zelf contact opgenomen, omdat ik niet teruggebeld ben. Moet 2 facturen hebben betaald en we kunnen niks voor je betekenen. Bel begin februari terug, dan kan het hoe dan ook.
7. 13-02 contact. Je moet minimaal 4 maanden het 'nieuwe abonnement' hebben lopen. ( abonnement wordt gezien als nieuw door contractsovername ) en daarnaast 2 facturen hebben betaald. ( dit is al gedaan ). Dus bel eind april maar weer, dan regelen we het dan.
In de tussentijd ook veel naar verkeerd personeel doorverwezen, daarnaast is er 2 keer uit het niets opgehangen ( bij het doorverwijzen naar andere afdelingen ). Totale duur van het bellen : +/- 184 minuten. Geen mogelijkheid tot kostenloos opzeggen abonnement ( kosten bedragen 132 euro ). Wat verteld is 2 weken te duren, duur inmiddels 3,5 maand.

Wat zijn mijn rechten, hoe kan ik dit het beste aanpakken ?

817 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 13, 2019 om 12:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik begrijp niets van uw hele verhaal, maar Tele 2 heeft een forum. Als u een klacht over wat dan ook hebt, zet het daar neer.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 13, 2019 om 12:36
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Contact met Tele2
https://forum.tele2.nl/

marita5
door marita5 - Feb 13, 2019 om 12:42
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Rubenz050 ,

Plaats uw klacht op FB , daar reageert de webcare , klik op de rode regel .

https://www.facebook.com/pg/Tele2Nederland/community/?ref=page_internal

kc
door kcdb - Feb 13, 2019 om 13:51
113 Antwoorden / 2 Vragen

Leuk hé, al dat alleen maar bellen. Die mensen zijn zó aardig aan de andere kant. Maar met al dat bellen bereik je helemaal niks, noppes, nada. En je bewijst achteraf ook helemaal niets van eventueel gemaakte afspraken.

Begrippen als 'mensen aan het lijntje houden' en 'van het kastje naar de muur sturen' staan hoog in het vaandel bij dit soort organisaties. Zodra u de telefoon neerlegt bent u vergeten, omdat hun telefoon meteen weer overgaat.

Alle tijd die u besteed heeft om uw klacht hier openbaar te maken had u beter kunnen besteden aan een goede brief richting Tele-2 en ook aan te geven dat u alleen maar schriftelijk (of per email) over zo'n kwestie nog wilt corresponderen. Dán pas heeft u bewijzen in handen als het toch nog fout mocht gaan. Maar, dat weten de ontvangers van die brieven echt wel, en zullen daar zorgvuldiger mee omgaan als met misschien wel duizend telefoongesprekken.

aurora1
door aurora1 - Feb 17, 2019 om 13:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En als u de gegeven adviezen opvolgt doe dat dan niet in dagboekvorm of als een scheepsjournaal, maar vat het kort en efficiënt samen, anders valt er weinig van te begrijpen.
Op de website is toch te lezen hoe dat contract verlengen werkt? Inloggen enz. en de rest wijst zich vanzelf naar mijn indruk.
Hoe lang u klant bij een provider bent speelt geen rol.

diumenge
door diumenge - Feb 17, 2019 om 13:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Och, TS is zijn ei kwijt en laat verder toch niets meer van zich horen.