pa
door paulchrisjo Apr 6, 2006 om 19:10
Computers & telefonie

Tele2 compleet

wie heeft er ervaring met overstappen van kpn adsl naar tele2 compleet ik zou dus aanstaand weekend afgesloten worden van kpn nu hoor ik van tele2 dat er problemen zijn om mij per aanstaande zondag hun pakket te leveren ik heb 1 maan geleden mij aangemeld bij tele 2 wie heeft ook deze ervaring gehad met tele 2.

880 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Apr 7, 2006 om 14:22
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ervaringen genoeg alhier zou ik zeggen. Maak eens gebruik van de zoekfunctie en zoek naar tele2 of compleet.

po
door polkamp - Apr 14, 2006 om 14:20
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

In okt. 2005 ingegaan op een aanbieding €32,95 van tele2 digitale telefonie en internet + 2 
maanden gratis, na meerdere malen bellen waar blijft het pakket toch, alleen maar 
toezeggingen van de helpdesk dat een gratis extra maand toegevoerd werd wanneer de router 
geleverd werd, want daarmee waren leveringsproblemen. Begin december toch maar telefonisch 
opgezegd, het duurde me toch te lang.
Verrassing, eind januari komt toch een modem binnen dit geïnstalleerd en tevens even een 
brief geschreven of de aanbieding van € 29,95 van die dag ook voor mij gold, de vertraging 
was immers niet mijn schuld. Geen reactie van Tele2 ontvangen, want brieven worden door dat 
bedrijf per definitie NIET beantwoord.
De kwaliteit van de verbinding was allerbelabberdst, normaal was zeer veel echo op de 
telefoonlijn, gesprekken die ineens wegvielen zodat teruggebeld kon worden en sporadisch de 
hele adsl verbinding eruit.
Na een maand en gesprekskosten van inmiddels ongeveer €30,00 voor calls naar de tele2 
helpdesk, nu toch de overeenkomst nu per aangetekende brief, op 3 maart opgezegd.


Op naar een nieuwe provider zou je zeggen, echter het vrijgeven van de adsl verbinding 
duurt 8 weken bij Tele2 werd mij gezegd toen ik in april opbelde waarom Wanadoo mij niet 
kon aansluiten en deze 8 weken was ingegaan op 31 maart waarom dan ???
Hierdoor heb ik nu tot juni geen mogelijkheid me bij een andere provider aan te melden. Ook 
is inmiddels mijn mobilenummer opgeheven, dus het oude nummer ben je ook kwijt.


Conclusie:
*Na 6 maanden ellende terug bij de oude situatie een analoge verbinding tijdens internet
*Toezeggingen worden door alle Tele2 medewerkers gedaan maar blijken later loze beloftes.
*Voor aanmelding word je aanmelding per recording vastgelegd, tele2 toezeggingen niet.
*Brieven worden per definitie niet beantwoord, zelfs aangetekende brieven niet.
*Afsluitingen worden onmiddellijk wanneer het tele2 belieft zonder overleg doorgevoerd.

edwardus
door edwardus - Apr 14, 2006 om 14:41
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Mooie boel zeg. Versatel/Tele2 heeft zich denk ik ernstig vergaloppeerd. Ze maken het publiek warm voor een product (mede d.m.v. misleidende teksten, zie rectificatie) en kunnen dat vervolgens niet waarmaken.


Nou moeten ze ook al rectificeren van de rechter:




 

 








  • Geen vast telefoonabonnement meer nodig!
  • € 0 ct/pm naar vaste nummers in Nederland ’s avonds en in het weekend*
  • Razendsnel 4 Mb/s internet
  • Draadloos internetten met GRATIS modem




 

Vergelijk bovenstaande getallen even met elkaar, snap jij het nog?

Geen vast telefoonabonnement meer nodig, maar het is wel vereist er een te hebben bij aanvraag. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit begrijpt.

 

ad
door adwesenbeek - Apr 14, 2006 om 15:55
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

30 Maart modem ontvangen.


ADSL van Wanadoo is op 30 Maart afgesloten.


Sindsdien geen internet meer.


Al reeds enige malen gebeld met TELE2 .Ook Gemailed, maar zonder resultaat.


Ze bellen me terug, maar wanneer?

tr
door trizzie - Apr 18, 2006 om 16:54
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nooit! Ze hebben ook mij toegezegd niet te bellen....Ook mijn abonnement kon niet worden opgezegd(ookal werkt het niet)

Die arme helpdeskmedewerkers, zij moeten een maffia beleid uitvoeren van hun baas.



am
door ammo - May 13, 2006 om 20:44
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb Tele2compleet aangevraagd vanuit ADSL Zonnetlite (versatel, later alweer tele2) powered by KPN ADSL. Mijn ADSL moest dus van KPN over naar Tele2 en mijn zonnet/versatel account moest blijven bestaan, behalve dan onder andere voorwaarden en zonder BelVoordelig van Versatel. Plus migratie nummerbehoud KPN belbasis naar VOIP Tele2. Geheel geregeld door Tele2.


Binnen de beloofde termijn ontving ik het DHZ pakket. Een brief van KPN over de opzegging, ik moest verder niets doen. Nummerbehoud, alles kwam goed.


Twee dagen na de ontvangst van het modem kon ik het aansluiten en het werkte allemaal zoals beloofd direct. De handleiding is niet echt helder over alles, het "doorschakelverhaal met *21" is niet echt duidelijk opgeschreven.


Twee dagen later werkte het niet meer, zowel mijn telefonie a;s mijn internet niet. Ik ben (zakelijk) erg afhankelijk van internet dus ik ben direct gaan bellen (lokaal tarief!!!!) en ben echt heel netjes en vakkundig en geduldig geholpen. Het werkte niet, er was geen melding van de centrale te verkrijgen en ik moest maar even wachten, paar dagen hooguit en ik zou worden teruggebeld.


Telefoon weer teruggezet op KPN stekker, en *21 opgeheven en ik was in elk geval weer even bereikbaar. Geen internet.


24 uur later check ik het modem, alles groen. Checken, alles werkte, telefoon en internet. Heeft te maken met nummermigratie, kan vaak niet naadloos over.


Ik ben zeer tevreden met de verbinding, is erg stabiel en snel. VOIP is wel iets minder van kwaliteit en mijn TONE-kiezen (DTMF tonen van het telefoontoestel om een nummer te kiezen) moet ik heel lanzaam doen... dat is wennen en daar ga ik ook nog over bellen. In het begin van een gesprek heb ik vaak in de eerste woorden een wederzijdse echo. Dat is snel over. Geen gestotter of gehaper bij mij.


Wel factureerproblemen. Natuurlijk hebben ze tot twee maal aan toe zonnet-Lite gefactureerd en direct na een mail weer gecrediteerd. Ook een teveel BelVoordelig (dat met ingang van het Tele2Compleet abonnement helemaal ophield te bestaan) gefactureerde bedrag wordt direct na een mail gecrediteerd. Je moet dus wel even scherp blijven want je moet er vanuit gaan dat ze fouten maken. Maar ik vind wel dat ze die snel herstellen, tot nu toe.


Overigens, of ze nou al wisten dat het weer werkte of niet... ik ben nooit meer teruggebeld... maar och... het wert wel.

am
door ammo - May 13, 2006 om 20:45
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb Tele2compleet aangevraagd vanuit ADSL Zonnetlite (versatel, later alweer tele2) powered by KPN ADSL. Mijn ADSL moest dus van KPN over naar Tele2 en mijn zonnet/versatel account moest blijven bestaan, behalve dan onder andere voorwaarden en zonder BelVoordelig van Versatel. Plus migratie nummerbehoud KPN belbasis naar VOIP Tele2. Geheel geregeld door Tele2.


Binnen de beloofde termijn ontving ik het DHZ pakket. Een brief van KPN over de opzegging, ik moest verder niets doen. Nummerbehoud, alles kwam goed.


Twee dagen na de ontvangst van het modem kon ik het aansluiten en het werkte allemaal zoals beloofd direct. De handleiding is niet echt helder over alles, het "doorschakelverhaal met *21" is niet echt duidelijk opgeschreven.


Twee dagen later werkte het niet meer, zowel mijn telefonie a;s mijn internet niet. Ik ben (zakelijk) erg afhankelijk van internet dus ik ben direct gaan bellen (lokaal tarief!!!!) en ben echt heel netjes en vakkundig en geduldig geholpen. Het werkte niet, er was geen melding van de centrale te verkrijgen en ik moest maar even wachten, paar dagen hooguit en ik zou worden teruggebeld.


Telefoon weer teruggezet op KPN stekker, en *21 opgeheven en ik was in elk geval weer even bereikbaar. Geen internet.


24 uur later check ik het modem, alles groen. Checken, alles werkte, telefoon en internet. Heeft te maken met nummermigratie, kan vaak niet naadloos over.


Ik ben zeer tevreden met de verbinding, is erg stabiel en snel. VOIP is wel iets minder van kwaliteit en mijn TONE-kiezen (DTMF tonen van het telefoontoestel om een nummer te kiezen) moet ik heel lanzaam doen... dat is wennen en daar ga ik ook nog over bellen. In het begin van een gesprek heb ik vaak in de eerste woorden een wederzijdse echo. Dat is snel over. Geen gestotter of gehaper bij mij.


Wel factureerproblemen. Natuurlijk hebben ze tot twee maal aan toe zonnet-Lite gefactureerd en direct na een mail weer gecrediteerd. Ook een teveel BelVoordelig (dat met ingang van het Tele2Compleet abonnement helemaal ophield te bestaan) gefactureerde bedrag wordt direct na een mail gecrediteerd. Je moet dus wel even scherp blijven want je moet er vanuit gaan dat ze fouten maken. Maar ik vind wel dat ze die snel herstellen, tot nu toe.


Overigens, of ze nou al wisten dat het weer werkte of niet... ik ben nooit meer teruggebeld... maar och... het werkt wel.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ba

Bankrekening openen voor kleine commissie met weinig omzet

Goeienavond, 

Ik ben op zoek naar advies m.b.t. het openen van een bankrekening voor commissies, werkgroepen of andere kleine clubjes. 
Dit mag blijkbaar niet op persoonlijke titel, maar een zakelijke rekening is nogal duur als je jaarlijks niet zoveel omzet hebt. 
Hoe kan ik dit het beste aanvliegen?

De situatie: 
Ik zit in een commissie die maandelijks ee ... Lees meer