ge
door gerda26 Jan 11, 2012 om 11:27
Computers & telefonie

Telefonie

hallo
ik wide met mijn vaste telefoon klantesevis van de kpn bellen wegens een bedag op mijn rek van een 090006 nr wat ik nooit gebeld heb krijg ik op dat nr een erotsche site tot 2 keer toe dus op de een of andere manier is mijn tel overgenomen is dat iemand van jullie oook wel eens overkomen
ik heb gelijk met mijn mobiel de 090006 nr laten blokeren is dat nu voldoende of moet ik nog meer aktie ondernemen

608 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 11, 2012 om 11:42
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Weet u zeker dat u 24/7 uw telefoon onder uw hoede heeft en dat er niet toevallig iemand uit uw gezin/bezoek wèl even gebeld zou kunnen hebben?

ge
door gerda26 - Jan 11, 2012 om 12:18
3 Antwoorden / 1 Vragen

het was niet 24/7 maar 30/12 en ik zat hier gewoon op de bank met mijn man verder niemand in huis en hoe kan het dan dat ik vandaag toen ik een ander nr belde een erotich nr aan de lijn kreeg

mahadma
door mahadma - Jan 11, 2012 om 12:35
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Gerda,

met 24/7 wordt bedoeld het begrip altijd.

Ik begrijp uit uw opmerking dat u op 30-12-2011 een nuimmer belde, een gesprek had, neerlegde, en daarna een ander nummer belde en ongevraagd een erotisch nr kreeg. Dit is vreemd. Heeft u misschien op een "voorkeuze" of "herhaal" toets gedrukt?

Als u een voorkeuze toets heeft gebruikt is deze kenneliojk fout geprogrammeerd/ingesteld.

Als u een herhaaltoets heeft ingedrukt, is dat nummer vanaf uw toestel eerder gebeld, dat kan niet anders.

Misschien heeft u, wat mij ook wel eens gebeurd een fout nummer ingetoetst, volledig onbewust?

Het is niet mogelijk als u een 010 nummer o.i.d. belt dat u een 0900 nummer krijgt. Tenzij dat dit 010 nummer doorgeschakeld staat natuurlijk, maar daar ga ik even niet van uit.

tot15karakters
door tot15karakters - Jan 11, 2012 om 12:50
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft Uw man met loterij meegedaan?
Voor de oplossing doorbellen à 20 ct minuut kreeg ik ook een Ero lijn...
waar ik alleen andere dingen dan het antwoord kon invoeren.

0906 en 0909 zijn Ero nummers, ik zou de gewone en goedkopere 0900 liever niet blokkeren.

hagaman
door hagaman - Jan 11, 2012 om 13:07
107 Antwoorden / 5 Vragen

Kan ook zo zijn dat uw man even aan het vervelen was ? :) savonds toen u sliep en hij niet in slaap kon raken ? :) gebeurt wel's met mensen. en toen net na 12:00 werd de tv overgenomen door naakte dames die steeds geiler werden, toen dacht ie ik ga ze even groeten :)
Ik kan me niet voorstellen dat iemand uw lijn overneemt :) en maar een keer belt naar 0906 nummer. Als uw lijn word overgenomen, dan moet u meestal 2de hypotheek nemen om het bedrag te kunnen betalen :)

ge
door gerda26 - Jan 11, 2012 om 13:20
3 Antwoorden / 1 Vragen

dit nr is gebeld om 8 uur 30/12 de rekening kreeg ik gisteren en toen ik vandaag de kpn klantenservies belde =een 0900 nr kreeg ik tot 2 keer toe een erotische lijn

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 11, 2012 om 13:28
842 Antwoorden / 1 Vragen

Weet je zeker dat je wel het juiste nummer hebt gebeld dan? Want erotische nummers beginnen toch met 0906 en niet met 0900?

pino123
door pino123 - Jan 11, 2012 om 13:29
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=hagaman schreef op woensdag 11 jan 2012, 13:07]Kan ook zo zijn dat uw man even aan het vervelen was ? :) savonds toen u sliep en hij niet in slaap kon raken ? :) gebeurt wel's met mensen. en toen net na 12:00 werd de tv overgenomen door naakte dames die steeds geiler werden, toen dacht ie ik ga ze even groeten :) Ik kan me niet voorstellen dat iemand uw lijn overneemt :) en maar een keer belt naar 0906 nummer. Als uw lijn word overgenomen, dan moet u meestal 2de hypotheek nemen om het bedrag te kunnen betalen :)

Onzinnige en vervelende insinuaties...

ge
door gerda26 - Jan 11, 2012 om 17:16
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb vanmorgen echt 09000244 gebeld en dit is de klantenservies van de kpn en kreeg die lijn in plaats van kpn
het is met mijn mobiel wel gelukt om ze te bereiken en heb de 0906 nr af laten sluiten maar mijn vraag was of dit nu voldoende is of dat ik verder nog iets kan doen
gerda

mahadma
door mahadma - Jan 11, 2012 om 17:20
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Gerda,

ik denk echt dat je een verkeerd nummer onbewust hebt ingetoetst, want met dit nummer krijg je echt de KPN met reclame spotje wat de telefoon aanneemt. Dit kan iedereen gebeuren.