aa
door aahuijser Nov 28, 2011 om 20:30
Computers & telefonie

Telefoongids | 06 nummers?

Heeft er iemand ervaring met een goed werkende website waarmee je personen kunt vinden aan de hand van 06 nummers? En andersom natuurlijk? Ik kwam er wel wat tegen op Telefoongids

7025 9 Rapporteer

abarth
door abarth - Nov 28, 2011 om 22:13
845 Antwoorden / 19 Vragen
valerius-2
door valerius-2 - Nov 28, 2011 om 23:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Nee op naam als ik het nummer heb kan toch meestal de naam.

toon59
door toon59 - Dec 8, 2011 om 13:19
40 Antwoorden / 7 Vragen

Ik maak wel eens gebruik van:
www.nummerzoeker.com
Zowel zoeken op naam als nummer.

audb
door audb - Dec 8, 2011 om 13:20
1668 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.06gids.nl/
Niet iedere nummer zal er instaan maar het is het proberen waard.

traporgel
door traporgel - Dec 8, 2011 om 13:31
191 Antwoorden / 4 Vragen

Als je het nummer weet, dan toets je dat in, en als ze opnemen vraagt u: "Ik wil weten wie u bent en waarom u dat bent, en bent u van plan om te zijn wie u bent?

Ook werkt deze: "U hebt mij gebeld, maar ik ken u niet, wat is de reden dat u mij gebeld hebt?

In overige gevallen kunt u zich afvragen of u niet bezig bent om in te breken in andermans privacy. (Ik stel er dus prijs op dat u uw 06 nummer hier publiceert.) :-))

ti
door tieuwe - Dec 8, 2011 om 13:37
18 Antwoorden / 1 Vragen

werkt niet met 06- nummers zover ik weet, maar wel het vernoemen waard;

http://www.gevonden.cc

Hier kun je op veel verschillende parameters zoeken (hoeft niet compleet te zijn)

an
door ankhor - Dec 8, 2011 om 14:10
122 Antwoorden / 0 Vragen

Tja er zit nogal een verloop in 06 nummers.
Als je even vergeet een prepaid op te waarderen ben je na een half jaar alweer je nummer kwijt (ik vind dat dat mininmaal een jaar moet zijn, maar goed)
Maar waarom niet een internet database? Waar je dus aan kan geven of je je
telefoon wel of niet in die database wilt? Kunnen de providers meteen een nummer 'pullen' als die niet meer in bezit is van die persoon ook, en zo houd je de database up to date.
Ik heb meerdere nummers, en ik zou gne bezwaar hebben als 1 ervan in zo'n netwerk zou kunnen. Hoeft niet met adres enzo maar op naam. mag natuurlijk wel als je dat wilt ;o)

mickie
door mickie - Dec 8, 2011 om 16:31
111 Antwoorden / 33 Vragen

[quote=ankhor schreef op donderdag 8 dec 2011, 14:10]Tja er zit nogal een verloop in 06 nummers.
Als je even vergeet een prepaid op te waarderen ben je na een half jaar alweer je nummer kwijt (ik vind dat dat mininmaal een jaar moet zijn, maar goed)

Bij niet alle providers moet je na een half jaar opwaarderen, tele2 bijvoorbeeld hanteert 1 jaar. En zo zullen er vast nog meer zijn die 1 x per jaar hanteren.

sc
door schip1 - Dec 9, 2011 om 14:21
3 Antwoorden / 0 Vragen

06 nummers op naam en op 06 nummers gehele nummer op internet met naam e.d aparte site bij telefoonnummers voor iedereen toegankelijk geen gezoek meer
geen 06 nummers telefoonboek