d-
door d-daco 18 mrt. 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - Vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

373 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door vodafonewebcare - 21 mrt. 2011 om 11:35
774 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

hmpf - 16 okt. 2017 om 21:38
Garantie & verzekeringen

Sparta fiets onderhouden voor garantie..?

Kort geleden kreeg ik van fietsenwinkel.nl een mail. Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe Sparta elektrische fiets bij hen gekocht. In de mail staat: 'Om je garantie te behouden is het noodzakelijk om uiterlijk binnen 5 maanden na ontvangst van je fiets een servicebeurt te laten uitvoeren - Het beste moment voor de servicebeurt is 2 à 3 maanden na ontvangst van je fiets.'.En dan komen zij m ... Lees meer

ha
hans osté - 17 okt. 2017 om 17:41
Auto & vervoer

Deeltaxi wordt niet vergoed

Geachte Hr./Mevr.
Ik lig in conflict met mijn gemeente Gilze en Rijen omtrent het toekennen van een Deeltaxi pas, omdat ik een auto bezit.
Jarenlang heb ik wegens mijn Chronische Artrose deze Deeltaxipas wel gekregen, ook Valys, en ineens schaffen ze dat af hier in de gemeente.
Volgens de regels landelijk, maar dat is totaal niet, heb vele gemeentes hier in mijn omgeving gebeld, inf ... Lees meer

He
Helen1159 - 17 okt. 2017 om 15:14
Auto & vervoer

Hoe te handelen na een "sloopauto" aan de garage te hebben verkocht, maar de auto voor veel geld te koop zien staan?

Mijn dochter had na een flinke aanrijding haat auto verkocht voor €170,- aan de garage waar zij ook altijd kwam voor onderhoud. De auto zou waarschijnlijk niet meer te repareren zijn (moeilijke kleur oa) en waarschijnlijk alleen nog fungeren als sloopauto. Tot haar verbazing staat de auto een kleine week later bij de garage te koop voor €2950,- en ziet er als nieuw uit. Ze voelt zich enorm bedonde ... Lees meer