d-
door d-daco Mar 18, 2011 om 21:39
Computers & telefonie

Telefuture - Vodafone

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Ik heb sinds drie weken kosten 'buiten mijn abonnement'. Ik weet zelf erg zeker dat ik geen gebruik heb gemaakt van diensten/applicaties en dit niet bewust heb kunnen activeren. Ik heb vervolgens naar Vodafone gebeld om een verklaring te krijgen. Zij meldde mij dat het 'een dienst' betrof van Telefuture en dat zij mij verder niet konden vertellen welke dienst het is of hoe ik het kan stoppen. Zij adviseerden mij om een mail te sturen naar helpdesk@telefuture.nl. Ik heb dit gedaan en vervolgens krijg ik een standaardmail terug dat de mail NIET door een persoon is bekeken en dat ik zelf moet uitzoeken hoe ik de dienst moet stoppen.

Vervolgens een mail gestuurd naar info@telefuture.nl (11-03-2011) maar nog geen antwoord gekregen.

Kortom: Ik weet zeker dat ik geen dienst/applicatie bewust heb geactiveerd ( ik ben een redelijk ervaren iemand als het gaat om technologie/smartphones, dus daarom kan ik dat stellig zeggen ). Ik kan de dienst niet stoppen omdat ik geen idee heb wat het moet zijn, Vodafone kan het niet zien en telefuture reageert niet.

Ook heb ik uit voorzorg vorige week smsdienstenfilter geactiveerd maar dit blijkt dus niet te helpen.

Ik heb tot nu toe elke week 5,- buiten mijn abonnement aan kosten bijgeschreven gekregen, het is nu opgelopen tot 15,-. Voor iets waar ik geen idee heb wat het is en NIET gebruik!

Is dit bekend? Kan iemand mij helpen, want zo lopen de kosten gewoon op?!
Ik bel Vodafone morgen weer aangezien ik er net ben achtergekomen dat er weer 5,- is bijgeschreven.

541 1 Rapporteer

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 21, 2011 om 11:35
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste d-daco,

Ik wil je klacht graag onderzoeken.

Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nr, naam en adresgegevens?
Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld: Kassa/d-daco.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik je klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare