Teleurstellende service Wehkamp
Ik heb in december 2012 een ereader gekocht bij Wehkamp. Helaas is hij na vier maanden kapot gegaan. Het scherm blijft gedeeltelijk de tekst van een oud boek vasthouden en je kunt dus niet meer lezen. Na meerdere pogingen om hem te resetten, de klantenservice van Wehkamp gemaild. Omdat hij binnen 6 maanden al kapot is, dacht ik dat ik hem zou kunnen omruilen. Maar Wehkamp verwijst mij door naar de fabrikant. Die heb ik inmiddels al drie mails verstuurd, maar daar krijg ik geen reactie op. Inmiddels ook Wehkamp twee mails gestuurd en daarin nogmaals de situatie uitgelegd met foto's, maar daarop wordt ook niet gereageerd. Kortom al drie( vakantie) weken een kapotte ereader en zowel de fabrikant als Wehkamp laten niets van zich horen. Ik ben het inmiddels wel zat dat ik er zelf achteraan moet. Heeft het nog zin om alles via een brief naar Wehkamp te sturen of reageren ze daar ook niet op. Graag ervaringen van anderen.
Dat Wehkamp u naar de fabrikant doorverwijst is niet terecht. U heeft de ereader bij Wehkamp gekocht en heeft feitelijk niets met de fabrikant te maken. Als er al iemand contact met de fabrikant op moet nemen zou dat in dit geval Wehkamp moeten zijn.
Ik weet niet of u een twitteraccount heeft maar mijn probleem was binnen een halfuur na plaatsen van een tweet opgelost.
Ik zou zeggen maak een tweet naar @wehkamp en u hoort supersnel van ze.
Mastag
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb Wehkamp ook verteld dat zij het probleem moeten oplossen en zij mij niet naar de fabrikant mogen doorverwijzen. Maar ja als ze niet reageren, kan ik met hen hier niet over in discussie gaan. Ben benieuwd of hun webcare team dan wel actie onderneemt en de gewone klantenservice niet.
Ik ben nog ouderwets begrijp ik nu. Ik wil iets eerst netjes tussen Wehkamp mijzelf oplossen voordat ik het op twitter en andere social media zet. Maar dat is blijkbaar niet meer van deze tijd. Ik wacht het webcare team even af en anders stuur ik maar een tweet. Als dat helpt, dan maak ik het probleem wel publiekelijk. Bedankt voor je tip.
Goedemiddag,
Graag wil ik kijken of ik iets voor je kan betekenen in deze kwestie, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je al zo lang met een kapotte e-reader zit. Zou je mij je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen (socialmedia@wehkamp.nl)? Geef daarbij even kort aan wat er mis is en dan pak ik het gelijk op.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Distributie riem
wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer
Continue, dag en nacht berichtjesvan Norton Antivirus
Ik heb al een andere Antivirus en wil dus geen abonnement van Norton, maar melding hierover om te stoppen lukt mij niet Lees meer
Telegraaf abonnement
DeTelegraaf verhoogd zonder vooraankondiging of communicatie het abonnement van 24.50 naar 39.00 euro per maand, mag dit zomaar, of is dit niet toegestaan. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer