si
door sijds May 7, 2013 om 11:04
Computers & telefonie

Teleurstellende service Wehkamp

Ik heb in december 2012 een ereader gekocht bij Wehkamp. Helaas is hij na vier maanden kapot gegaan. Het scherm blijft gedeeltelijk de tekst van een oud boek vasthouden en je kunt dus niet meer lezen. Na meerdere pogingen om hem te resetten, de klantenservice van Wehkamp gemaild. Omdat hij binnen 6 maanden al kapot is, dacht ik dat ik hem zou kunnen omruilen. Maar Wehkamp verwijst mij door naar de fabrikant. Die heb ik inmiddels al drie mails verstuurd, maar daar krijg ik geen reactie op. Inmiddels ook Wehkamp twee mails gestuurd en daarin nogmaals de situatie uitgelegd met foto's, maar daarop wordt ook niet gereageerd. Kortom al drie( vakantie) weken een kapotte ereader en zowel de fabrikant als Wehkamp laten niets van zich horen. Ik ben het inmiddels wel zat dat ik er zelf achteraan moet. Heeft het nog zin om alles via een brief naar Wehkamp te sturen of reageren ze daar ook niet op. Graag ervaringen van anderen.

670 6 Rapporteer

zoekster
door zoekster - May 7, 2013 om 11:10
10965 Antwoorden / 34 Vragen

De webcare van Wehkamp zal wel langskomen en u uit de brand helpen. Nog even geduld.

pb
door pbarendse - May 7, 2013 om 11:18
406 Antwoorden / 1 Vragen

Dat Wehkamp u naar de fabrikant doorverwijst is niet terecht. U heeft de ereader bij Wehkamp gekocht en heeft feitelijk niets met de fabrikant te maken. Als er al iemand contact met de fabrikant op moet nemen zou dat in dit geval Wehkamp moeten zijn.

mastag
door mastag - May 7, 2013 om 11:29
955 Antwoorden / 19 Vragen

Ik weet niet of u een twitteraccount heeft maar mijn probleem was binnen een halfuur na plaatsen van een tweet opgelost.
Ik zou zeggen maak een tweet naar @wehkamp en u hoort supersnel van ze.

Mastag

si
door sijds - May 7, 2013 om 11:29
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb Wehkamp ook verteld dat zij het probleem moeten oplossen en zij mij niet naar de fabrikant mogen doorverwijzen. Maar ja als ze niet reageren, kan ik met hen hier niet over in discussie gaan. Ben benieuwd of hun webcare team dan wel actie onderneemt en de gewone klantenservice niet.

si
door sijds - May 7, 2013 om 11:40
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben nog ouderwets begrijp ik nu. Ik wil iets eerst netjes tussen Wehkamp mijzelf oplossen voordat ik het op twitter en andere social media zet. Maar dat is blijkbaar niet meer van deze tijd. Ik wacht het webcare team even af en anders stuur ik maar een tweet. Als dat helpt, dan maak ik het probleem wel publiekelijk. Bedankt voor je tip.

we
door wehkamp_webcare - May 7, 2013 om 15:24
83 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag,

Graag wil ik kijken of ik iets voor je kan betekenen in deze kwestie, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je al zo lang met een kapotte e-reader zit. Zou je mij je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen (socialmedia@wehkamp.nl)? Geef daarbij even kort aan wat er mis is en dan pak ik het gelijk op.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl.