ve
door verwijderd Aug 28, 2009 om 18:33
Computers & telefonie

Telfort mobiel prepay

hallo allemaal,

telfort maakt het wel heel bont door ineens per 20 juli de tarieven en voorwaarden te veranderen,voortaan moet je 2 keer per jaar opwaarderen om je beltegoed geldig te houden anders vervalt na 9 maanden je beltegoed en nr en als je na 6 mnd niet opwaardeerd dan wordt je beltegoed voor 90 dgn bevroren zodat je niet meer kunt bellen smsen of internetten,je wordt gewoon gedwongen om op te waarderen ook al heb je nog genoeg beltegoed,dit noem in onbeschoft en zakkenvullers gedrag.

ik ben pas overgestapt naar simyo mobiel en er valt een pak van mijn hart eindelijk ben ik af van deze criminelen,want simyo begrijpt wat klantvriendelijkheid en service inhoud met redelijke tarieven en onbeperkt houdbaarheid van je beltegoed bij 1 actief gebruik per halfjaar van je aansluiting,dat is pas klantvriendelijk en bellen voor een vast tarief van €0,10 p/m naar vast en mobiel met een starttarief van €0,10 maar je belt dan wel direct per seconde.

voortaan bel je voor een vast bedrag van €0,35 p/m bihj telfort ook naar de voicemail het piek en dal tarief is afgeschaft,evenals bonus sms.

in de plaats van bonus sms hebben ze nu 40% gratis beltegoed als je opwaardeert,maar nu komt het dit extra gratis beltegoed is MAAR 2 WEKEN geldig terwijl de bonus smsjes 30 dgn geldig bleven en dit is wederom pure geldklopperij en volksverlakkerijdit is echt een giller en als je de klantenservice wilt bellen dan moet je een duur 0900 nr bellen van€0,30 p/m en vanaf mobiel betaal je ook nog eens een hoog vast tarief per minuut,wat al gauw neerkomt op €1,50 per minuut

vriendelijke groetjes,

1058 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 28, 2009 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aldi prepaid is ook een aanrader: 16 cent per minuut en naar Aldi nummers 6 cent per minuut. Dus als je met je beste vriend(in) belt en je hebt allebei een simkaart van de Aldi dan bel je voor 6 cent.

ve
door verwijderd - Aug 30, 2009 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben een trouwe Telfortklant geweest; het einde is in zicht. Baalde al van de plotselinge eenzijdige opzegging van piek- en daltarief. Krijg je alleen een sms dat tarieven gewijzigd zijn; met een verwijzing naar de site. Kijk je dan direct op de site, staat er dat je automatisch bij opwaarderen 40% extra krijgt. MOOI NIET DUS!!!! Gisteren opgewaardeerd; geen cent kado gekregen. Kijk ik nu weer op de website; blijkt dat je nu ineens voor tariefplan wijzigen moet kiezen als je naar het opwaardeernummer belt en daarna pas moet opwaarderen. En de voicemail binnen NL is ook ineens niet meer gratis. Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Aug 30, 2009 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Excuus; ik heb te snel mijn conclusies getrokken. Als je je tarief opvraagt via *100# krijg je je bonustarief 40% niet in beeld. Bel je echter naar 1244, hoor je het wel. Mijn tarief bleek dus wel automatisch omgezet te zijn naar 40% extra. Vreemd dat dit via *100# echter niet meegenomen wordt.