ve
door verwijderd Aug 28, 2009 om 18:33
Computers & telefonie

Telfort mobiel prepay

hallo allemaal,


telfort maakt het wel heel bont door ineens per 20 juli de tarieven en voorwaarden te veranderen,voortaan moet je 2 keer per jaar opwaarderen om je beltegoed geldig te houden anders vervalt na 9 maanden je beltegoed en nr en als je na 6 mnd niet opwaardeerd dan wordt je beltegoed voor 90 dgn bevroren zodat je niet meer kunt bellen smsen of internetten,je wordt gewoon gedwongen om op te waarderen ook al heb je nog genoeg beltegoed,dit noem in onbeschoft en zakkenvullers gedrag.


ik ben pas overgestapt naar simyo mobiel en er valt een pak van mijn hart eindelijk ben ik af van deze criminelen,want simyo begrijpt wat klantvriendelijkheid en service inhoud met redelijke tarieven en onbeperkt houdbaarheid van je beltegoed bij 1 actief gebruik per halfjaar van je aansluiting,dat is pas klantvriendelijk en bellen voor een vast tarief van €0,10 p/m naar vast en mobiel met een starttarief van €0,10 maar je belt dan wel direct per seconde.


voortaan bel je voor een vast bedrag van €0,35 p/m bihj telfort ook naar de voicemail het piek en dal tarief is afgeschaft,evenals bonus sms.


in de plaats van bonus sms hebben ze nu 40% gratis beltegoed als je opwaardeert,maar nu komt het dit extra gratis beltegoed is MAAR 2 WEKEN geldig terwijl de bonus smsjes 30 dgn geldig bleven en dit is wederom pure geldklopperij en volksverlakkerijdit is echt een giller en als je de klantenservice wilt bellen dan moet je een duur 0900 nr bellen van€0,30 p/m en vanaf mobiel betaal je ook nog eens een hoog vast tarief per minuut,wat al gauw neerkomt op €1,50 per minuut


vriendelijke groetjes,


 

1058 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2009 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Aldi prepaid is ook een aanrader: 16 cent per minuut en naar Aldi nummers 6 cent per minuut. Dus als je met je beste vriend(in) belt en je hebt allebei een simkaart van de Aldi dan bel je voor 6 cent.

ve
door verwijderd - Aug 30, 2009 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik ben een trouwe Telfortklant geweest; het einde is in zicht. Baalde al van de plotselinge eenzijdige opzegging van piek- en daltarief. Krijg je alleen een sms dat tarieven gewijzigd zijn; met een verwijzing naar de site. Kijk je dan direct op de site, staat er dat je automatisch bij opwaarderen 40% extra krijgt. MOOI NIET DUS!!!! Gisteren opgewaardeerd; geen cent kado gekregen. Kijk ik nu weer op de website; blijkt dat je nu ineens voor tariefplan wijzigen moet kiezen als je naar het opwaardeernummer belt en daarna pas moet opwaarderen. En de voicemail binnen NL is ook ineens niet meer gratis. Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Aug 30, 2009 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Excuus; ik heb te snel mijn conclusies getrokken. Als je je tarief opvraagt via *100# krijg je je bonustarief 40% niet in beeld. Bel je echter naar 1244, hoor je het wel. Mijn tarief bleek dus wel automatisch omgezet te zijn naar 40% extra. Vreemd dat dit via *100# echter niet meegenomen wordt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hans Wijtman - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer