mr
door mrmoto Aug 7, 2020 om 16:09
Computers & telefonie

Telkens opnieuw inloggen op kassa vraag en antwoord

waarom ,meneer of mevrouw die beheerder is van deze site , moet  ik elke keer opnieuw inloggen als ikeen vraag wil lezen of een responce op wil geven  is nu al enkele dagen zo , is het probleem zo moeilijk op te lossen of zit er (ahum) een fout in het programma ?
ga er van uit dat ik zowiezo niet de enige bent met dit probleem(pje) maar er zullen toch wel mensen zijn die dit euvel lachend oplossen .

2135 15 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 7, 2020 om 16:15
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is een probleem dat al overbekend is bij de redactie en waar al aan de oplossing wordt gewerkt. Kijk even bij de inmiddels afgesloten testvraag. Ik kom zo even terug met de link daarheen en ook de melding terzake van de redactie.

@MRMOTO, @GERBERA was mij al voor met het zoeken naar de link. Daarin ziet u meldingen en de melding van de actie die de redactie neemt/nam.

gerbera
door gerbera - Aug 7, 2020 om 16:18
7348 Antwoorden / 14 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 7, 2020 om 16:21
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@GERBERA dank. Mijn eerste poging om de link te kopiëren mislukte. U was nu sneller +

tenormin
door tenormin - Aug 7, 2020 om 17:23
16816 Antwoorden / 108 Vragen

U bent niet de enige. Krijg eerst Amber met grote foto, dan weer terug naar links en dan "mag" ik inloggen. Heel gemakkelijk allemaal.

tijger1
door tijger1 Aug 10, 2020 om 11:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw nieuwe vraag is ook weer verdwenen, zie ik?

diumenge
door diumenge Aug 10, 2020 om 11:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat was natuurlijk wel te verwachten...

Dus ter 'archivering': https://i.imgur.com/aRaFB1x.png

tenormin
door tenormin Aug 10, 2020 om 11:51
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@tijger1, ja, maar dat was inderdaad te verwachten, zoals @diumenge ook al schrijft.

diumenge
door diumenge - Aug 7, 2020 om 17:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Die zijn er wel, maar die werken niet voor de NPO of BNNVARA...

"maar er zullen toch wel mensen zijn die dit euvel lachend oplossen ."

bussy02
door bussy02 - Aug 7, 2020 om 17:45
143 Antwoorden / 36 Vragen

Go Go Test. Via Rome en Parijs inloggen gelukt.

Donuts
door Donuts - Aug 7, 2020 om 17:47
1203 Antwoorden / 2 Vragen

V&B accepteert nauwelijks nog blokkades, u moet in ieder geval cookies van derden accepteren en de pop-up blokkering uitschakelen. Dan blijft u wel ingelogd. Deze kan ik zonder problemen nog wel blokkeren (zie afbeelding)

Gr
door Grunn1 - Aug 7, 2020 om 19:26
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als ik op mijn iPad met safari wil inloggen, wil dat niet meer. Via via lukt dat dan weer wel en als ik op icoontje klik zie ik dat ik ben ingelogd, maar bij Vraag & Beantwoord dan weer niet. Wil ik reageren, dan moet ik inloggen, alleen klikken op de inlogbalk werkt niet. Nu via Chrome wil het wel. Wie o wie heeft een oplossing?

tenormin
door tenormin Aug 8, 2020 om 01:28
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@epcot, een betaalde kracht die echt iets weet van sites maken, maar je weet, geld uitgeven aan het forum, waar ze blijven verwijzen naar "ons" die als vrijwilligers wilen beantwoorden... dat kan natuurlijk niet. Elke stuiver gaat naar de uitzendingen en wij zitten als Jan met de korte achternaam ons best, in ieder geval, jullie allemaal, je best te zoen om mensen te helpen. Ook dat loopt niet goed: feed back krijgen we nauwelijks, helaas.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 7, 2020 om 20:03
2010 Antwoorden / Vragen

Dit is gewoon een storing, de cookies worden niet goed bewaard dus weet uw browser niet meer dat u al ingelogd bent. Gelukkig gebruiken we tegenwoordig allemaal een password manager dus heb je er eigenlijk nauwelijks last van.

diumenge
door diumenge Aug 7, 2020 om 20:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan wel een storing die is opgetreden ná het veranderen van de manier van inloggen op deze site.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 8, 2020 om 00:29
2010 Antwoorden / Vragen

Niemand zal om een storing gevraagd hebben en niemand zal hem bewust veroorzaakt hebben. Die dingen gebeuren.

va
door vanlotjegetikt - Aug 7, 2020 om 20:06
809 Antwoorden / Vragen

Moet ook nog steeds opnieuw inloggen, heel vervelend.
Ondanks het feit dat ik heb gevraagd om het ww te bewaren.

tijger1
door tijger1 - Aug 7, 2020 om 22:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als de foto van Amber komt, kan men op de woorden vraag en antwood klikken, dan komt het inlogscherm. En dan ben je voor één sessie weer ingelogd.

Pruts site.

tenormin
door tenormin Aug 8, 2020 om 00:26
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, had ik ook geschreven: eerst Amber, dan weer naar links en dan mag je weer inloggen. Het zal morgen allemaal wel weg zijn, en ik gebruik een slechter woord: klote site. Hoewel, eerlijk is eerlijk, Danny doet echt wel zijn best om je te helpen. Maar ja, wat hier nodig is is een echte connaisseur die sites ontwerp, goed maakt zodat we niet al jaren problemen hebben. En, omdat ik mijn stokpaard berijd: waarom komt er zelden of nooit een antwoord van een vraagsteller? Is dat duidelijk voor nieuwelingen? Lijkt me niet, althans, zelden dat we een antwoord van een TS terugschrijven.

Gr
door Grunn1 Aug 8, 2020 om 12:34
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Werkt helaas niet op een ipad met safari.
Kan wel vragen lezen en ook antwoorden maar als er een antwoord is gegeven met daarop reacties kan ik die wel aanklikken maar er gebeurt niks. Bij inloggen krijg je geen popup en op de melding klik hieronder daar reageert ie niet op.
Nu maar weer via chrome ingelogd maar dat gaat dan weer met email adres / wachtwoord terwijl in safari het gaat met gebruikersnaam / wachtwoord.

tijger1
door tijger1 Aug 8, 2020 om 12:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik log zo in op mijn I-pad met Safari.

gerbera
door gerbera - Aug 7, 2020 om 22:28
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ben bang dat het mondkapje wat te hoog op de neus zit en de IT,er daardoor minder zicht heeft op zijn werk☺

mr
door mrmoto - Aug 8, 2020 om 10:41
167 Antwoorden / 4 Vragen

heb alle responces gelezen ,mijn dank hiervoor , heb ondertussen alweer twee maal moeten inloggen , en er is een reactie die mij vreemd overkomt namelijk een wachtwoord- onthouder , a nog niet eerder van gehoord en b is dat niet de kat op het spek binden voor kwaadwillenden.
als ik het mis heb sorry ,maar regelmatig te horen krijgen pas op met je paswoord en dergelijke heb hier dan ook weinig mee op . is dus van henkde zevende : password manager ken ik dus ook niet henkde7de.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Aug 8, 2020 om 10:48
1749 Antwoorden / 31 Vragen

Goeiemorgen Mr. Moto,

Ik hoop niet, dat er opeens rare antwoorden komen zoals bij Twitter.

Het is afwachten.....

diumenge
door diumenge Aug 8, 2020 om 11:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De meeste browsers hebben ingebouwde wachtwoordmanagers, kan je voor sites als deze prima gebruiken. Wel een uniek wachtwoord gebruiken en niet die van bijvoorbeeld je internetbankieren, maar dat spreekt voor zich.

mr
door mrmoto Aug 8, 2020 om 12:17
167 Antwoorden / 4 Vragen

dank u diumenge . geboren a'dammer snap niet wat u met uw antwoord bedoeld .

tijger1
door tijger1 Aug 8, 2020 om 12:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geboren amsterdammer is een tijdje weggeweest, moet er blijkbaar weer inkomen.

gerbera
door gerbera Aug 8, 2020 om 15:17
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik hoop niet, dat er opeens rare antwoorden komen zoals bij Twitter.

Het is afwachten.....  Tot die trostomaat langs komt

panter22
door panter22 - Aug 8, 2020 om 19:25
6599 Antwoorden / Vragen

Ja waardeloos met dat inloggen met je email adres. En de site loopt ook regelmatig vast.