Co
door Consument2018 Feb 18, 2018 om 21:53
Computers & telefonie

Terugdraaien naar mijn oorspronkelijke abonnement

Op 01-11-2017 begon mijn verlenging van mijn abonnement die is:


275 min/SMS 2 jaar voor € 4,00 per maand


Internetbundel 2500MB 3G voor € 7,00 per maand


Actiekorting: € 1,50 per maand


Contractduur: 2 jaar


Eenmalige kosten: € 0,00


 


Dus totaal per maand € 9,50


 


Op eens kreeg ik de factuur van € 16,-  geschrokken van het bedrag keek ik in mijn app maar er stond geen factuur bij. Een paar dagen later bel ik naar uw klantenservice en vroeg over hoe het kan dat dit nieuwe maandbedrag zo hoog is. De medewerker van de klantenservice informeerde me dat mijn abonnement twee keer gewijzigd is. Hoe kan dat vroeg ik verbaast. Hij vertelde me  dat de internetbundel is veranderd van 2500MB naar een bepaalde aantal mb's welke voor mij niet te achterhalen is  en 20 seconden later nog een keer gewijzigd naar 4500MB en daarom is mijn abonnement duurder geworden.


Ik heb geen tweede en/of derde verandering aangevraagd, wie heeft dit gewijzigd? was mijn vraag. De meneer zei dat via de app is veranderd.


Beste mensen van youfone ik heb geen verandering gedaan in mijn abonnement en ik heb geen informatie gekregen van de veranderingen.


Dit is duidelijk dat het een storing van jullie app is. De medewerker van de klantenservice vond deze veranderingen ook erg vreemd, omdat mijn gemiddelde gebruik per maand van data 800MB is. Dus onnodig om mijn Internetbundel te vergroten en 20 seconden later weer vergroten en nu zeggen jullie dat dat niet meer kan terug gedraaid worden naar mijn oorspronkelijk abonnement, terwijl het een fout is in het programma van uw bedrijf.


Ik vraag u dan ook met klem mijn abonnement te berekenen van


€ 9,50 van 2500 mb en 275 belminuten/sms per maand.


Dit lijkt me niet meer dan terecht om de gemaakte fout te herstellen.


Verder laat ik u weten dat ik deze klacht ook ga melden bij diverse consumenteninstanties, omdat er niet adequaat gereageerd is via de klantenservice.


Ik ben benieuwd naar de oplossing van het probleem.


(edit redactie)


 

1193 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Feb 18, 2018 om 22:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Wij doen hier niet aan abonnementen en gaan dus ook niets voor u oplossen.

ne
door neodutchio - Feb 18, 2018 om 22:00
5148 Antwoorden / 12 Vragen
2

U bent hier bij Kassa en niet bij Youfone. U bent op een forum dat heet 'Vraag en Beantwoord'. Dat is dus geen facebook of 'Pleur je Gezeur'.

Had u verder nog een vraag of kan dit topic gemeld worden als nutteloos?

tijger1
door tijger1 - Feb 18, 2018 om 22:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Jammer, u bent hier abuis. En nu u uw klantnummer vermeld hebt, kan iedereen ook nog uw abonnement gaan wijzigen.

tenormin
door tenormin - Feb 18, 2018 om 23:22
16828 Antwoorden / 108 Vragen
0

U heeft kennelijk net zo onwetend uw abonnement afgesloten als hier uw "klacht" te plaatsen. Met een klacht van welke telefoonprovider: wij kunnen er dus niets mee. (Edit redactie)

Cookies
door Cookies - Feb 18, 2018 om 23:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Provider is Youfone en wij hoeven er niets mee. Topic is alleen als pressiemiddel geplaatst. 

DOOR TENORMIN - 18 FEB. 2018 OM 23:22 
13644 ANTWOORDEN / 78 VRAGEN
0

U heeft kennelijk net zo onwetend uw abonnement afgesloten als hier uw "klacht" te plaatsen. Met een klacht van welke telefoonprovider: wij kunnen er dus niets mee. (Edit redactie)

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 19, 2018 om 00:31
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Tuurlijk een app die toevallig alleen het abonnement van Alberto uit zichzelf verhoogt. Ik gok dat onkunde hier de grote boosdoener is.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 19, 2018 om 07:02
7184 Antwoorden / 3 Vragen
0

Goed dat u het ook op klacht.nl hebt vermeld, hopelijk komt het binnenkort tussen de andere oplossingen te staan.

panter22
door panter22 - Feb 19, 2018 om 08:53
6599 Antwoorden / Vragen
1

Voor 1-11-2017 heb je je abonnement verlengd. Daar zal je toch wel een bevestiging van hebben gekregen. Niet gecontroleerd?
Dan had je de fout ontdekt en direct kunnen laten wijzigen. Je hebt 14 dagen bedenktijd. Nu kom je maanden later met het verhaal dat het jouw schuld niet is, maar die van de app. Je mag hopen dat de Youfone alsnog je abonnement wil wijzigen en anders wordt het flink internetten de komende 2 jaar.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Edouardus
Edouardus - Apr 21, 2024 om 14:27
Voeding & gezondheid

Schuursponsjes en micro-plastic

Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer

xc
xce - Apr 22, 2024 om 16:23
Auto & vervoer

Distributie riem

wil me aan sluiten voor het probleem van de van de peugeot 208-bj-2022-km 24000-nog geen rdw oproep gehad-hoe nu verder Distributie riem. Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer