Terugdraaien naar mijn oorspronkelijke abonnement
Op 01-11-2017 begon mijn verlenging van mijn abonnement die is:
275 min/SMS 2 jaar voor € 4,00 per maand
Internetbundel 2500MB 3G voor € 7,00 per maand
Actiekorting: € 1,50 per maand
Contractduur: 2 jaar
Eenmalige kosten: € 0,00
Dus totaal per maand € 9,50
Op eens kreeg ik de factuur van € 16,- geschrokken van het bedrag keek ik in mijn app maar er stond geen factuur bij. Een paar dagen later bel ik naar uw klantenservice en vroeg over hoe het kan dat dit nieuwe maandbedrag zo hoog is. De medewerker van de klantenservice informeerde me dat mijn abonnement twee keer gewijzigd is. Hoe kan dat vroeg ik verbaast. Hij vertelde me dat de internetbundel is veranderd van 2500MB naar een bepaalde aantal mb's welke voor mij niet te achterhalen is en 20 seconden later nog een keer gewijzigd naar 4500MB en daarom is mijn abonnement duurder geworden.
Ik heb geen tweede en/of derde verandering aangevraagd, wie heeft dit gewijzigd? was mijn vraag. De meneer zei dat via de app is veranderd.
Beste mensen van youfone ik heb geen verandering gedaan in mijn abonnement en ik heb geen informatie gekregen van de veranderingen.
Dit is duidelijk dat het een storing van jullie app is. De medewerker van de klantenservice vond deze veranderingen ook erg vreemd, omdat mijn gemiddelde gebruik per maand van data 800MB is. Dus onnodig om mijn Internetbundel te vergroten en 20 seconden later weer vergroten en nu zeggen jullie dat dat niet meer kan terug gedraaid worden naar mijn oorspronkelijk abonnement, terwijl het een fout is in het programma van uw bedrijf.
Ik vraag u dan ook met klem mijn abonnement te berekenen van
€ 9,50 van 2500 mb en 275 belminuten/sms per maand.
Dit lijkt me niet meer dan terecht om de gemaakte fout te herstellen.
Verder laat ik u weten dat ik deze klacht ook ga melden bij diverse consumenteninstanties, omdat er niet adequaat gereageerd is via de klantenservice.
Ik ben benieuwd naar de oplossing van het probleem.
(edit redactie)
U bent hier bij Kassa en niet bij Youfone. U bent op een forum dat heet 'Vraag en Beantwoord'. Dat is dus geen facebook of 'Pleur je Gezeur'.
Had u verder nog een vraag of kan dit topic gemeld worden als nutteloos?
Jammer, u bent hier abuis. En nu u uw klantnummer vermeld hebt, kan iedereen ook nog uw abonnement gaan wijzigen.
U heeft kennelijk net zo onwetend uw abonnement afgesloten als hier uw "klacht" te plaatsen. Met een klacht van welke telefoonprovider: wij kunnen er dus niets mee. (Edit redactie)
Provider is Youfone en wij hoeven er niets mee. Topic is alleen als pressiemiddel geplaatst.
U heeft kennelijk net zo onwetend uw abonnement afgesloten als hier uw "klacht" te plaatsen. Met een klacht van welke telefoonprovider: wij kunnen er dus niets mee. (Edit redactie)
Tuurlijk een app die toevallig alleen het abonnement van Alberto uit zichzelf verhoogt. Ik gok dat onkunde hier de grote boosdoener is.
Goed dat u het ook op klacht.nl hebt vermeld, hopelijk komt het binnenkort tussen de andere oplossingen te staan.
Voor 1-11-2017 heb je je abonnement verlengd. Daar zal je toch wel een bevestiging van hebben gekregen. Niet gecontroleerd?
Dan had je de fout ontdekt en direct kunnen laten wijzigen. Je hebt 14 dagen bedenktijd. Nu kom je maanden later met het verhaal dat het jouw schuld niet is, maar die van de app. Je mag hopen dat de Youfone alsnog je abonnement wil wijzigen en anders wordt het flink internetten de komende 2 jaar.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer