Tevreden heid onderzoek
altijd als je ergens heen beld of mailt
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen
hoe je bent geholpen
vind dat ook pure onzin om dat te vragen
de gene moet gewoon zijn werk goed uit voeren
en de ander zo behandelen en alles goed afhandelen zoals hij of zij dat ook gewild zou hebben
deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen
Alweer een mededeling van u: dit is Kassa vraag & beantwoord. U vindt het pure onzin: ik niet. Vergeet niet dat ze jongeren in dienst hebben in een call centre; met hun vragen kunnen ze meer dan u denkt. Ongeschoft, aardig, vriendelijk, ongeïnteresseerd of wat dan ook. Zij kunnen er iets mee; zodat mededelingen zoals u die stelt voorkomen kunnen worden in de toekomst.
Helemaal met u eens. Ik klik ze onmiddellijk weg.
Hoezo; @el-zorro belt; daarna wordt er iets gevraagd. Dus @peentjes, dan maar nergens naar toe bellen: dit gaat over iets anders.
tenormin: ?
@peentjes klikt de vragenlijsten weg.
Een reactie rond het middernachtelijk uur valt wel eens anders uit dan de bedoeling was. ;-)
Het is niet degene die op uw vragen antwoord geeft die u een lijst met vragen toestuurt maar de belanghebbende. (werkgever)
Mocht u over het contact wel of niet tevreden zijn dan kunt u dit via deze lijst kenbaar maken.
Ik vul die lijst wel in zodat degene waar ik contact mee hebt gehad op zijn goede of minder goede werkwijze kan worden aangesproken.
Tot nu toe een cijfer boven de zes in kunnen invullen.
U bent niet verplicht deze lijst in te vullen.
Wat is het probleem?
Opdrachtgever wil graag weten of alles naar wens is gegaan en of er iets verbeterd kan worden.
U hoeft niet mee te werken.
Als u het niet wilt, dan gebruikt u de knop Verwijderen. Twee tellen werk
Je hoeft ze toch niet in te vullen?
Ik vul ze wel eens in, meestal bij erg goede of erg slechte ervaringen.
Ik merkte dat ziektekostenverzekeringen er erg veel waarde aan hechten, en je snel bellen bij klachten.
Had DHL ook maar zo'n vragenlijst.
Ik kreeg verleden week nog vragen over DHL perfect vezorgd, nooit klachten.
Ik vul die vragenlijsten haast altijd in en gelukkig heb ik haast altijd goede ervaringen. Vriendelijk personeel, antwoorden op vragen to the point en ga maar door.
Ook van DHL kreeg ik een vragenlijst en ook over hen ben ik 100% tevreden.
Dit is een vraag en antwoord rubriek en ik zie geen vraag.
Maar toch van mij ook de reactie dat het naar mijn mening geen onzin is.
Zo heb ik helaas ook al wel eens negatieve reacties kunnen/mogen geven op een gesprek met een call center medewerker of telefonische klachtbehandelaar over de wijze waarop ik a. te woord werd gestaan en/of b. de wijze van afghandeling en/of c. de deskundigheid.
In een enkel geval werd ik daarover ook teruggebeld.
Daarbij geldt ook nog dat ik met regelaamt andere zaken zie binnenkomen die ik klinkklare onzin vind. Het zij zo. Moderne communicatie.
vind dat ook pure onzin om dat te vragen
Tja, dat is dan jouw mening.
deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen
Tja, dat is dan jouw mening.
altijd als je ergens heen beld of mailt
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen
hoe je bent geholpen, deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen.
Helemaal mee oneens !!
Doen bedrijven eindelijk iets om hun dienstverlening te verbeteren is het weer niet goed.
Als u de vragen lijst niet wilt beantwoorden dan klikt u het gewoon weg en "klaar is El-Zorro".
Altijd ?? Overdrijven is ook een kunst op zich blijkt maar weer eens. ;-))
Op zich heb ik er geen problemen mee alleen wat je echt kwijt wil daar is geen ruimte voor.
Vaak klik ik ze weg.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer