el-zorro
door el-zorro Oct 9, 2018 om 23:01
Computers & telefonie

Tevreden heid onderzoek

altijd als je ergens heen beld of mailt
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen
hoe je bent geholpen

vind dat ook pure onzin om dat te vragen

de gene moet gewoon zijn werk goed uit voeren
en de ander zo behandelen en alles goed afhandelen zoals hij of zij dat ook gewild zou hebben

deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen


6537 20 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Oct 9, 2018 om 23:06
16816 Antwoorden / 108 Vragen
0

Alweer een mededeling van u: dit is Kassa vraag & beantwoord. U vindt het pure onzin: ik niet. Vergeet niet dat ze jongeren in dienst hebben in een call centre; met hun vragen kunnen ze meer dan u denkt. Ongeschoft, aardig, vriendelijk, ongeïnteresseerd of wat dan ook. Zij kunnen er iets mee; zodat mededelingen zoals u die stelt voorkomen kunnen worden in de toekomst.

pe
door peentjes - Oct 9, 2018 om 23:43
421 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helemaal met u eens. Ik klik ze onmiddellijk weg.

tenormin
door tenormin Oct 9, 2018 om 23:54
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Hoezo; @el-zorro belt; daarna wordt er iets gevraagd. Dus @peentjes, dan maar nergens naar toe bellen: dit gaat over iets anders.

ma
door marnix1 Oct 10, 2018 om 09:44
256 Antwoorden / 22 Vragen

tenormin: ?

sjjoppy
door sjjoppy Oct 10, 2018 om 11:50
7156 Antwoorden / 3 Vragen

@peentjes klikt de vragenlijsten weg.
Een reactie rond het middernachtelijk uur valt wel eens anders uit dan de bedoeling was. ;-)

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 10, 2018 om 06:48
7156 Antwoorden / 3 Vragen
1

Het is niet degene die op uw vragen antwoord geeft die u een lijst met vragen toestuurt maar de belanghebbende. (werkgever)
Mocht u over het contact wel of niet tevreden zijn dan kunt u dit via deze lijst kenbaar maken.
Ik vul die lijst wel in zodat degene waar ik contact mee hebt gehad op zijn goede of minder goede werkwijze kan worden aangesproken.
Tot nu toe een cijfer boven de zes in kunnen invullen.
U bent niet verplicht deze lijst in te vullen.

r.kemperman
door r.kemperman - Oct 10, 2018 om 07:58
423 Antwoorden / 4 Vragen
0

Wat is het probleem?
Opdrachtgever wil graag weten of alles naar wens is gegaan en of er iets verbeterd kan worden. 
U hoeft niet mee te werken. 
Als u het niet wilt, dan gebruikt u de knop Verwijderen. Twee tellen werk

ma
door marnix1 - Oct 10, 2018 om 09:42
256 Antwoorden / 22 Vragen
1

Je hoeft ze toch niet in te vullen?
Ik vul ze wel eens in, meestal bij erg goede of erg slechte ervaringen.
Ik merkte dat ziektekostenverzekeringen er erg veel waarde aan hechten, en je snel bellen bij klachten.
Had DHL ook maar zo'n vragenlijst.

tijger1
door tijger1 Oct 10, 2018 om 10:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kreeg verleden week nog vragen over DHL perfect vezorgd, nooit klachten.

tijger1
door tijger1 - Oct 10, 2018 om 10:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik vul die vragenlijsten haast altijd in en gelukkig heb ik haast altijd goede ervaringen. Vriendelijk personeel, antwoorden op vragen to the point en ga maar door. 

Ook van DHL kreeg ik een vragenlijst en ook over hen ben ik 100% tevreden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 10, 2018 om 10:07
16774 Antwoorden / 202 Vragen
0

Dit is een vraag en antwoord rubriek en ik zie geen vraag.

Maar toch van mij ook de reactie dat het naar mijn mening geen onzin is.

Zo heb ik helaas ook al wel eens negatieve reacties kunnen/mogen geven op een gesprek met een call center medewerker of telefonische klachtbehandelaar over de wijze waarop ik a. te woord werd gestaan en/of b. de wijze van afghandeling en/of c. de deskundigheid.
In een enkel geval werd ik daarover ook teruggebeld.

Daarbij geldt ook nog dat ik met regelaamt andere zaken zie binnenkomen die ik klinkklare onzin vind. Het zij zo. Moderne communicatie.


edrick3
door edrick3 - Oct 10, 2018 om 10:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
3

vind dat ook pure onzin om dat te vragen
Tja, dat is dan jouw mening.
deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen
Tja, dat is dan jouw mening.

me
door mein33 - Oct 10, 2018 om 10:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen
1

altijd als je ergens heen beld of mailt 
krijg je altijd na afloop een lijst met vragen 
hoe je bent geholpen,  deze vragen lijsten moeten ze gewoon afschaffen.




Helemaal mee oneens !!
Doen bedrijven eindelijk iets om hun dienstverlening te verbeteren is het weer niet goed.
Als u de vragen lijst niet wilt beantwoorden dan klikt u het gewoon weg en "klaar is El-Zorro".
Altijd ?? Overdrijven is ook een kunst op zich blijkt maar weer eens. ;-))

johanna66
door johanna66 - Oct 10, 2018 om 12:32
48 Antwoorden / 6 Vragen
0

Op zich heb ik er geen problemen mee alleen wat je echt kwijt wil daar is geen ruimte voor. 

Vaak klik ik ze weg. 

willy boerdam
door willy boerdam - Oct 10, 2018 om 12:49
15 Antwoorden / Vragen
0

Ik vind het ook grote onzin dat in vullen. Ik vul deze rommel nooit in.Het is altijd anoniem  maar zo anoniem is dat niet. Als je niet invult krijg je een mail weer om dat nogmaals te doen.Ik doe daar niet aan mee.

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2018 om 13:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik vind het ronduit schandalig dat mijn e-mailadres zonder mijn toestemming wordt doorgegeven aan onderzoeksbureaus voor dergelijke flauwekul.

Grunnen.
door Grunnen. Oct 10, 2018 om 14:38
509 Antwoorden / Vragen

Ja het is toch wat he ,je zal wel een zwaar leven hebben..

my
door mystery Oct 10, 2018 om 16:55
34 Antwoorden / 0 Vragen

Weet je wat ik schandalig vind dat er van dit JANK VOLK op deze aardkloot rondloopt.

Wel overal hun mailadres invullen voor gratis spul maar als een bedrijf dan probeert om te kijken waar knel of verbeterpunten zitten d.m.v. deze lijsten is de wereld te klein.
Maar O wee als ze wat te zeiken hebben over een ondernemer of het nu terecht is of niet dan maakt het allemaal niks uit dan is alles geoorloofd.

mo
door mof - Oct 10, 2018 om 13:21
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

100% mee eens. We evalueren ons het apelazarus in dit land en zijn vergeten ons werk te doen.
een soort van “ik wil niet evalueren register” of xo ...

Grunnen.
door Grunnen. - Oct 10, 2018 om 14:37
509 Antwoorden / Vragen
1

Door ze niet te vullen.Simpel toch??

ho
door honda98 - Oct 10, 2018 om 14:43
103 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik maak me daar hele maal niet druk om. !!

henkvanstots
door henkvanstots - Oct 10, 2018 om 16:02
24 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mijn antwoord is in principe:

Als ik niet tevreden ben hoort u het wel; dus val me liever niet lastig.

ga
door gastonf - Oct 10, 2018 om 16:29
20 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik vraag altijd wat ze voor over hebben als ik zo'n lijst invul...Ik vind het altijd grappig dat als ik iets wil, ik ervoor moet betalen, zij willen het product in de breedste zin vh woord verbeteren? Betalen..heel simpel...en dan hoeft het vaak niet meer..

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 10, 2018 om 17:27
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Het gaat normaliter niet over tevredenheid over een product maar over de tevredenheid over klachtafhandeling of andere klantgerichte activiteit.  Soms is dat inderdaagd helaas ook 'om te huilen'. Goede reacties worden normaliter ook doorgegeven aan de betrokken afhandelaar. De klachten, als die er zijn ook maar dan ook vaak in bredere zin.

tenormin
door tenormin Oct 10, 2018 om 18:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@gerritaltena +10

jo
door jorisw - Oct 10, 2018 om 22:40
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

"de gene moet gewoon zijn werk goed uit voeren "

Definieer dat eens. Wat voor de 1 goed is, is voor een ander wellicht ondermaats. En als iedereen zijn werk "gewoon goed" uitvoert zal een organisatie ook nooit beter worden. Gewoon goed je werk doen is immers precies uitvoeren wat in je functieprofiel staat. En die "extra mile" staat daar niet in.

Ka
door Kassagebruiker - Oct 10, 2018 om 22:58
683 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je kan bij bedrijven waar je email toch al bekend is wèl je ei kwijt of de callcentre medewerker /ster zijn / haar werk wel of niet goed gedaan heeft. En dat door een extern buro of door het bedrijf zelf wordt beoordeeld kan fouten herstellen en de service verbeteren, dus, heb ik tijd, oké, heb ik geen tijd, klik weg.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer