mjvanderwerf
door mjvanderwerf Dec 7, 2018 om 15:29
Computers & telefonie

Thunderbird Nederlands

Hallo,
ik gebruik Thunderbird graag in het nederlands.
Als ik die open, krijg ik de mededeling dat er een update is.
Na downloaden en installeren heb ik een engelstalige versie.
Hoe krijg ik een up-to-date versie in het nederlands ?
Bij voorbaat dank voor uw reactie en een prettig weekend.
MJ

4406 11 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 7, 2018 om 16:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
gsm
door gsm - Dec 7, 2018 om 16:31
5940 Antwoorden / 47 Vragen
mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Dec 7, 2018 om 16:44
525 Antwoorden / 385 Vragen

Hartelijk dank beiden !
Echter. bij alle opgegeven links raak ik in een loop bij het installeren :
1. bestaande installatie controleren.
2. Thunderbird moet worden afgesloten.
Als ik dat bevestig kom ik weer terug bij nr 1.
MJ

marita5
door marita5 - Dec 7, 2018 om 17:16
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo MJVanderWerf ,

Probeer eens via deze link ,

Download Nederlandse Thunderbird 60.3.3 voor Windows

bron : gratissoftware.nl

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Dec 7, 2018 om 19:49
525 Antwoorden / 385 Vragen

Dank MARITA5,
heb ik al geprobeerd en dan krijg ik weer dat updatebericht en krijg de engelse versie.
Prettig weekend,
MJ

br
door brui0929 - Dec 7, 2018 om 23:34
634 Antwoorden / 10 Vragen

kijk eens in het menu naar language kies dat Dutch.

marita5
door marita5 Dec 8, 2018 om 11:29
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@brui0929 , Waarschijnlijk gebruikt u Thunderbird niet , In het menu is geen optie om de taal te veranderen .

br
door brui0929 Dec 8, 2018 om 20:43
634 Antwoorden / 10 Vragen

klik binen thunderbird naast de zoekbalk rechts op de streepjes kies help. U komt nu op de suport pagina te recht klik naast de wereldbol. Klik op duits u ziet nu alle talen staan klik op nederlands.

edrick3
door edrick3 - Dec 8, 2018 om 11:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou dan de bestaande versie van Thunderbird eerst eens de-installeren. Als je Revo-uninstaller op je compu hebt staan zou ik dat gebruiken en dan kiezen voor 'grondig'.
Maak wel eerst een back-up van je mailgegevens: https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/thunderbird-mail-back-uppen/
Daarna opnieuw installeren.
Suc6

gsm
door gsm - Dec 8, 2018 om 11:08
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Het isbij problemen heel  belangrijk om Windows 10 eerst opnieuw op te starten, via Start, Aan/uit en Opnieuw opstarten!
Probeer het dan nog eens, of anders:

Je kunt Thunderbird ook eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Maak dan wel eerst een back-up van je thunderbirdprofiel, want daarin staan al je data, zoals berichten, contacten en accountinstellingen.
Je hoeft de profielmap (met alle inhoud) alleen maar te kopieren, naar bijvoorbeeld de map documenten.
Het profiel staat standaard in,
zie https://support.mozilla.org/nl/kb/profielen-waar-thunderbird-gebruikersgegevens%20bewaart#w_waar-is-mijn-profiel-opgeslagen

Zo nodig kun je het oude profiel terugkopieren in de nieuwe profielmap, nadat je Thunderbird verwijderd en opnieuw geinstalleerd hebt.
Belangrijk is ook dan om de PC, na het verwijderen en voor het installeren, opnieuw op te starten via het menu Start, Aan/uit en Opnieuw opstarten.

Mogelijk kan je virusscanner (andere dan Windows Defender of nieuwe naam: Windows Beveiliging) ook in de weg zitten, als deze de e-mail controleert.

Cookies
door Cookies - Dec 8, 2018 om 12:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor alle zekerheid: heb je Windows soms op Engels staan?

edrick3
door edrick3 - Dec 9, 2018 om 10:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En ..... opgelost?