mastag
door mastag Feb 2, 2012 om 13:41
Computers & telefonie

Thunderbird van mozilla

Beste collega's

Ik gebruik al jarenlang mozilla thunderbird als mijn email programma.
Nu zend ik onderaan iedere mail een stukje txt mee waarin mijn gegevens staan.

Echter als iemand mij mailt (en ik dus niet degene ben die de mail opstelt) en ik beantwoordt hem/haar dan krijg ik mijn antwoord, daaronder zijn/haar mail en daaronder pas de txt file.
Ik zou zo graag onderaan mijn antwoordt de txt file plaatsen zodat dit een soort afscheiding vormt tussen de vraag en mijn antwoordt.

Voorbeeld bij zelf opstellen mail
Mijn tekst
hieronder de txt file.
Bij binnenkomende mail waarop ik reply

mijn antwoord
de vraag van verzender
mijn txt file.

Gewenst situatie

Mijn antwoord
txt file
Vraag van verzender

Weet iemand how to??

Mastag

629 2 Rapporteer

gsm
door gsm - Feb 2, 2012 om 17:51
5940 Antwoorden / 47 Vragen

je kunt daar ook kiezen om de ondetekening onder je eigentekst te plakken, maar dat wordt niet aanbevolen.

Mijn antwoord
txt file
Vraag van verzender

gsm
door gsm - Feb 2, 2012 om 23:18
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Je kunt in je account (opstellen en adresseren) instellen dat je tekst onder het bericht wordt toegevoegd.

Je krijgt dan waarschijnlijk deze situatie:
Vraag van verzender
Antwoord
txt file