ro
door robgreet Nov 27, 2018 om 15:47
Computers & telefonie

Toetsbord

toetsbord geeft verkeerde teken,heb hem op ver,staten internationaal staan,ctrl+sfift samen  al geprobeerd,heb een nieuwe hp laptop,wie weet er nog een alternatief

5999 13 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 27, 2018 om 15:53
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Heb ik ook weleens, per ongeluk verkeerde toets ingedrukt. En dat weet men niet welke. Probeer Fn eens of de toets met de 4 tekentjes, links van Alt.

ro
door robgreet - Nov 27, 2018 om 16:00
35 Antwoorden / 21 Vragen

ik heb fn en ctrl geprobeert maar nog steeds niets,links van alt was... menu ...dus vandaar ctrl  sommige tekens doen het wel

edrick3
door edrick3 - Nov 27, 2018 om 16:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

1. Toetsen weer herstellen: de oplossing.

Doet je toetsenbord raar en wil je het weer herstellen naar de oude instellingen zodat de 'gewone' tekens worden weergegeven? Druk de toetsen CTRL+SHIFT tegelijkertijd in. Heb je een Belgisch toetsenbord? Druk dan ALT+SHIFT in om de tekens terug te zetten naar de oorspronkelijke staat.

Als het goed is, is jouw toetsenbord nu weer hersteld naar de oorspronkelijke instellingen en zijn de tekens weer normaal. Zoniet, bekijk dan even de oplossing onder stap 2.

https://weethetsnel.nl/instructie/1456-Verkeerde-tekens-op-je-toetsenbord-herstellen-Windows-zo-doe-je-dat

edrick3
door edrick3 - Nov 27, 2018 om 16:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heeft het eerder wél goed gefunctioneerd?
heb een nieuwe hp laptop
Anders een beroep op garantie doen.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2018 om 10:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En.... opgelost?

pt
door ptokkie - Nov 28, 2018 om 11:54
3 Antwoorden / 0 Vragen

Zie je ergens bovenin op je toetsen bord "num lok"?
Dan moet je de FN-toets ingedrukt houden en op deze "num-lock-toets" drukken.
Laat even weten of dit heeft geholpen.

ro
door robgreet - Nov 28, 2018 om 15:24
35 Antwoorden / 21 Vragen

hallo allemaal  nog niet gelukt ,ik heb vrijdag een specialist......ik laat jullie het weten

edrick3
door edrick3 Nov 28, 2018 om 16:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is het: hallo allemaal, nog niet gelukt       OF
           hallo, allemaal nog niet gelukt?
En heeft het nu eerder wél goed gefunctioneerd of niet?
Als er garantie is moet je naar de verkoper.
ik heb vrijdag een specialist
Handige Henkie of bv. student aan huis?

ro
door robgreet Nov 30, 2018 om 16:30
35 Antwoorden / 21 Vragen

bedoel het eerste had de komma vergeten!

edrick3
door edrick3 Nov 30, 2018 om 16:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Maar hopelijk lukt het nu met een goed toetsenbord wel. ;-)

aurora1
door aurora1 - Nov 28, 2018 om 15:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u de laptop al eens helemaal uitgezet en na ca 10 minuten weer opgestart (aan-uitknop)?
En als dat niet helpt de foutcontrole (met repair) laten lopen (eventueel in veilige modus)?

in
door indalo - Nov 29, 2018 om 09:16
11 Antwoorden / 3 Vragen

Het probleem kan best is zitten in de taal Engels/Nederlands, probeer dat eens. Wissel van taal !

ro
door robgreet - Nov 30, 2018 om 16:25
35 Antwoorden / 21 Vragen

hierbij de beloofde reaktie.....van mijn specialist!   hij vertelde dat het een verkeerd toetsenbord is!!!met buitenlandse aanduidingen, heb inmiddels contact gehad met bol.com die zeiden ook verkeerd toetsenbord.de verkoper neemt contact met mij op voor de oplossing .....ruilen van de laptop denk ik....ik houd jullie op de hoogte nog bedankt voor het meedenken......top!

Cookies
door Cookies Nov 30, 2018 om 16:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je wel een laptop met een Qwerty toetsenbord besteld?

ro
door robgreet Nov 30, 2018 om 17:00
35 Antwoorden / 21 Vragen

ja,heb het even nagekeken

edrick3
door edrick3 - Nov 30, 2018 om 16:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bedankt voor het terugmelden.
We gaan er maar van uit dat het dan opgelost wordt.
Vond het al vreemd dat de aangedragen oplossingen geen resultaat hadden.
Suc6

ro
door robgreet - Dec 9, 2018 om 20:04
35 Antwoorden / 21 Vragen

goedeavond, even nog reaktie,heb de laptop terug gestuurd,ik was er helemaal klaar mee bij dutcy deals,ze boden mij nog een tegoedbon van € 7.50 aan voor de hele late reaktie !!!!!!!!!! heb inmiddels weer een nieuwe bij een andere leverancier met GOEDE toetsenbord zelfde hp.nogmaals dank allen voor het meedenken. fijne avond

gerbera
door gerbera Dec 9, 2018 om 22:03
7357 Antwoorden / 14 Vragen

Bedankt voor het melden en veel plezier moet uw nieuwe aanwinst.