Hv
door Hvdv Oct 16, 2021 om 22:56
Computers & telefonie

Tomtom sports connect

Mijn tomtom runner 3 werkt op de gsm prima maar er is een update en die moet ik aansluiten op mijn pc maar hij kent mijn tomtom niet en kan geen verbinding maken en daarom ook geen reset doen wie kan mij helpen??
Bvd
Groet, Harry

3341 5 Rapporteer

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Oct 17, 2021 om 06:37
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Op de Laptop?

Als een Smartphone online gaat is dat rechtstreeks handiger en ze zien legale versie.

Door de laptop te gebruiken zien ze niet of je legaal of illegaal bezig bent.

Deze vraag naar hun mailen rechtstreeks  is handiger,  want  zij weten hoe er een update geladen moet worden.

aa
door aarie25 - Oct 17, 2021 om 08:13
35 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik jij wel de goede software om hem bij te werken?
Zie ook de uitleg en download in de link.
https://www.updatenavigatie.nl/tomtom-sports-connect/

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 17, 2021 om 08:29
7154 Antwoorden / 3 Vragen
Hv
door Hvdv - Oct 17, 2021 om 10:34
104 Antwoorden / 164 Vragen

Hallo Sjoppy, als ik tomtom sports connect download krijg ik alleen het rechter afbeelding te zien en niet de linkerafbeelding,daar waar de licentieovereenkomst staat,op mijn gsm werkt het goed,maar er is een update die ik alleen op de computer kan downloaden,
heeft het soms te maken dat ik het sporthorloge van iemand heb overgekocht? wil hem graag registreren hopelijk kun je me helpen.
Bvd groet, Harry

gerbera
door gerbera Oct 17, 2021 om 13:13
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Het zou kunnen dat diegene waarvan u het horloge gekocht heeft zijn registratie/koppelingen met zijn mobiel cq PC niet ontkoppeld heeft.