ca
door caviamax Dec 18, 2010 om 15:18
Computers & telefonie

Typcursus kopen

Beste experts,

Mijn moeder is bijna jarig en ik zou graag een typcursus voor haar kopen. Nou kwam ik deze tegen. Hij is denk ik wel goed maar heeft iemand ervaringen met andere typcursussen? Een aanrader?

Caviamax

3558 8 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 18, 2010 om 15:53
11531 Antwoorden / 51 Vragen

caviamax,

ik heb geen ervaring met deze cursus. Ik heb wel even gekeken.
Als dowload kost deze cursus € 24,75 en thuis (op cd) € 32,95 excl btw.
Je kan een trial=probeer versie 10 dagen gebruiken na eerste keer opstarten.
De leverancier is
"Runtime Revolution Limited
25a Thistle Street Lane South West
Edinburgh
Scotland
UK
EH2 3EW
Tel: +44 (0) 870 747 1165
Fax: +44 (0) 845 4588487
Email: tenthumbs@runrev.com
VAT Number: 699767536
Registered in Scotland No. 200728
"

Wellicht kan je in een winkel iets vinden, wat als het niet bevalt, eenvoudig retour kan?

chris74
door chris74 - Dec 18, 2010 om 16:11
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik heb de site ook eens bekeken en ik heb er een hard hoofd in. Als je support nodig hebt kan je mailen of een duur nummer bellen. Op bol.com zijn goedkopere typ cursussen of LOI, NTI you name it, zijn ook dergelijke cursussen, je betaald er wel voor maar dan weet je zeker dat je iets hebt van een certificaat of diploma. Die site die jij geeft heb ik geen vertrouwen in.

birdies
door birdies - Dec 18, 2010 om 16:33
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Is dit misschien wat voor je moeder typingmaster

Meer info over typecursussen: infonu.nl

birdies
door birdies - Dec 18, 2010 om 16:34
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. Er zijn ook wijk/buurtcentra waar je voor weinig geld 1x p.w. een typecursus kunt volgen.

gsm
door gsm - Dec 18, 2010 om 17:25
5939 Antwoorden / 47 Vragen
ca
door caviamax - Dec 18, 2010 om 17:39
231 Antwoorden / 126 Vragen

Dank voor al uw antwoorden. Ik zoek sowieso een stukje software dus online valt af. Dat TypingMaster lijkt me wel oke. Maar ik blijf nog even rond kijken denk ik. Als u nog meer suggesties heeft, laat maar horen!

gsm
door gsm - Dec 18, 2010 om 18:54
5939 Antwoorden / 47 Vragen

Als online niet de bedoeling is, dan zijn er nog andere gratis mogelijkheden:
Hoe kan ik leren typen
Tux typing (uit de linux wereld).
Rapid-typing

Betaalde typecursus:
typetopia

mi
door mieksje - Feb 17, 2011 om 09:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Voor mijn kinderen licentie gekocht van typingmaster. De kinderen hebben allemaal tijdens het laatste jaar van de basisschool de cursus gedaan.

Bij elke dag 10 minuutjes oefenen hadden mijn zonen binnen 3 weken hun typediploma, mijn dochter bij ongeveer 1 keer per week na 5 maanden.

Ze vonden de oefeningen afwisselend, vooral het wolkje voltypen was lastig maar wel leuk (letters in een wolk die voorbij zweeft natypen). Cursus houdt bij waar je bent en wat je goed doet en wat minder goed en geeft aangepaste training daarvoor. De cursus is eigenlijk voor volwassenen bedoeld, maar heel goed te doen voor kinderen. Je moeder lijkt me ook geen probleem.
Cursus is volledig Nederlandstalig, met Nederlandse teksten over Johan de Wit en Multatuli ook echt gericht op Nederlanders. Dat is wel handig (een keer een engelse cursus geprobeerd, maar dat was toch onhandig).

Wij zijn enthousiast. En voor de kosten hoef je het ook niet te laten: nog geen 30 euro voor iets waar je je hele leven profijt van hebt.