abarth
door abarth Jan 22, 2012 om 19:33
Computers & telefonie

Uitzending gemist

Ik porbeer vandaag de aflevering van kassa terug te kijken via de site van kassa en via uitzending gemist geen resultaat.

Ook andere programma's van uitzending gemist doen het niet.

Op de 64 bit IE8 versie krijg ik de melding "installeer Silverlight" deze is al geinstalleerd, herinstallatie levert niet op.
Op de 32 bit IE8 versie krijg ik alleen een zwart scherm.

Ook via flashplayer is er niets terug te kijken.

Weet er iemand raad?

607 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2012 om 19:48
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Hallo Abarth, heb zojuist even gekeken en bij mij werkt het gewoon. Erg, hé? Wel via www.uitzendinggemist.nl maar evengoed was onze presentatrice dar toch gewoon te "bewonderen". Succes.

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2012 om 20:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo abarth,

Neem aan dat je de laatste versie van Silverlight hebt? Klik hier ter controle.

Heb je IE? Probeer het eens met Firefox.

Suc6

@tenormin,

Aan zo'n 'antwoord' heeft TS natuurlijk niets. Als je niets zinnigs te melden hebt laat een reactie dan achterwege s.v.p.

freya
door freya - Jan 22, 2012 om 20:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@abarth:

Overigens, ik heb het net nog even geprobeerd en de uitzending hier op de kassa website terugkijken lukt prime. Zelf heb ik nog Silverlight versie 4.0 geïnstalleerd staan....

Freya

freya
door freya - Jan 22, 2012 om 20:52
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo abarth,

Weet je toevallig ook welke versie van Silverlight er op je computer geïnstalleerd staat? Er circuleren namelijk nogal wat verschillende versies. Anders je huidige versie verwijderen en *[u]hier[/u]* versie 5 downloaden en installeren.

m.vr.gr. Freya

abarth
door abarth - Jan 22, 2012 om 20:56
845 Antwoorden / 19 Vragen

Inmiddels nieuwe versie van Silverlight (5) geinstalleerd
Ik had 4.06?
Kreeg een foutmelding van java? Ook laatste versie erop gezet.
IE geschiedenis verwijderd en een keer opnieuw opgrstart ja hoor het werkt weer

Freya bedankt

Edrick bedankt voor de tip maar ik blijf bij IE (8)

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2012 om 21:31
16829 Antwoorden / 108 Vragen

edrick3, heb alleen maar gemeld dat ik het wel via blablabla kreeg, Abarth en jullie allemaal weten inmiddels dat ik niet technisch ben. Over iets zinnigs schrijven kan ik ook stellen dat Freya al de link had doorgegeven, die u daarna ook gaf. En ook dat u dat op dat moment niet kon weten, van die doorverwijzing, qua tijd. TS had in zoverre wel iets aan 't antwoord dat hij/zij wist dat, als ik het wel kon krijgen, er wel iets mis was met zijn/haar PC.

freya
door freya - Jan 22, 2012 om 21:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@abarth:

Mooi dat het weer werkt. Zo zie je maar, bij de één werkt versie 4 niet (goed) en bij de ander wel. Gelukkig werkt het nu met versie 5 wel goed.....
Computers, het blijven wonderlijke dingen.... ;-)

Freya

abarth
door abarth - Jan 22, 2012 om 21:56
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=freya schreef op zondag 22 jan 2012, 21:34]
@abarth:

Mooi dat het weer werkt. Zo zie je maar, bij de één werkt versie 4 niet (goed) en bij de ander wel. Gelukkig werkt het nu met versie 5 wel goed.....
Computers, het blijven wonderlijke dingen.... ;-)

Freya

Een paar weken terug werkte alles wel nog feilloos via uitzending gemist
Dus was zeer verbaasd dat zonder aan mijn zijde iets veranderd te hebben ik het niet voor elkaar kreeg.

Dus nogmaals allemaal bedankt.

ps de reacties dat het ergens anders wel werkte gaf voor mij wel aan dat er geen problemen waren aan de kant van uitzending gemist.

Slotje erop.

Gr,
Abarth