jo
door jolihen Nov 11, 2013 om 17:01
Computers & telefonie

Upgraden V7.0

Ik heb een Samsung Tablet Tab 2. Ik krijg regelmatig een waarschuwing te zien dat ik V7.0 moet upgraden. Wat betekent V7.0 en is dat gratis? Ik heb op internet gezocht maar snap er niets van.

1748 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Nov 11, 2013 om 17:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is dat niet een upgrade van Google Maps? Zo ja, zoek dan eens op internet en bij Google Play de recensies of je die update wel wilt hebben of open Google Maps eens op de tab.

pb
door pbarendse - Nov 11, 2013 om 18:15
406 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon negeren. Ben hem ook al vaker tegengekomen, is gewoon een reclame. Ben er nog niet achter waarvoor. Maar als er gezegd wordt dat ik moet upgraden, en er wordt niet vermeld WAT ik moet upgraden, dan sla ik vriendelijk doch beleefd af! Voor je het weet heb je allerlei meuk op de Tab staan.

macwouter
door macwouter - Nov 11, 2013 om 21:21
825 Antwoorden / 9 Vragen

Een update is gratis en een upGRADE kost altijd geld. Meestal weet je waar die vandaan komt want het is een in-app aankoop van die app waar je op dat moment mee werkt en soms zijn ze vrij agressief.Op een iPad sluit je altijd de app af terwijl je op een Samsung vanuit de app naar de homepage gaat en alles blijft openstaan vandaar die pop-ups met een verzoek voor een upgrade. Je kunt bij instellingen de app ook afsluiten maarja dat is toch wel weer een hoop werk natuurlijk.

aurora1
door aurora1 - Nov 11, 2013 om 22:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je deze (klik) app. op de tab staan?

jo
door jolihen - Nov 16, 2013 om 14:12
9 Antwoorden / 6 Vragen

Aurora1: Nee, deze App staat niet op mijn tablet.
Ik was benieuwd of die V7.0 upgrade van een bestaande App van Samsung afkomstig was of een (gratis) App die ik zelf heb geïnstalleerd. Hij zegt ook dat ik een verouderd systeem heb, dus daarom dacht ik dat ik dat op mijn tablet heb staan. Die pop-up komt alleen te voorschijn als ik Wordfeud afsluit. Ik negeer nu maar die pop-up.

aurora1
door aurora1 - Nov 16, 2013 om 14:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien wil WF dat je de betaalversie zonder reclame pop-ups neemt?
Als apps ge-update moeten worden krijg je daar doorgaans meldingen van als je de app opent. Ik doe nooit aan die updates tenzij de app anders niet meer werkt.
Als je een virusbeveiliging op de tablet hebt zou je voor de zekerheid daar eens mee kunnen scannen.

pb
door pbarendse - Nov 17, 2013 om 22:53
406 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 16 nov 2013, 14:29]Misschien wil WF dat je de betaalversie zonder reclame pop-ups neemt?
Als apps ge-update moeten worden krijg je daar doorgaans meldingen van als je de app opent. Ik doe nooit aan die updates tenzij de app anders niet meer werkt.
Als je een virusbeveiliging op de tablet hebt zou je voor de zekerheid daar eens mee kunnen scannen.

Nee, het heeft op zich niets met WordFeud te maken. Ik kreeg hem vandaag toevallig weer en heb er even op geklikt. Mijn vermoeden was juist... Je komt op een of andere site terecht die je een abonnementsdienst probeert te verkopen. Gewoon negeren en dichtklikken dus!

jo
door jolihen - Nov 18, 2013 om 12:56
9 Antwoorden / 6 Vragen

Ik weet genoeg, bedankt allemaal.
Joli