be
door beautiful Mar 18, 2019 om 17:59
Computers & telefonie

Url plaatsen op bureaublad

ik wil op mijn bureaublad een snelkoppeling plaatsen die verwijst naar het inlog scherm van het ecd van het verpleeghuis waar familie verblijft
ik kom er niet uit hoe ik dit moet doen
wie heeft de gouden tip voor mij?

4565 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 18, 2019 om 18:13
7180 Antwoorden / 3 Vragen
aurora1
door aurora1 - Mar 18, 2019 om 20:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wilt u inloggen in het patientendossier van een familielid dat in een verpleeghuis verblijft?

costnix
door costnix Mar 19, 2019 om 13:18
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat kan, als hij/zij toestemming van dat familielid krijgt en blijkbaar heeft deze de toestemming verleend.

aurora1
door aurora1 Mar 19, 2019 om 17:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat weet u toch niet?

costnix
door costnix Mar 19, 2019 om 18:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Maar zo werkt het. Geen toestemming van de patiënt/cliënt geen toegang.
Ik ben op dit gebied helaas ervaringsdeskundige.

dobby
door dobby - Mar 18, 2019 om 20:38
749 Antwoorden / 1 Vragen

Log in op de website en ga daar naar de pagina die je wilt hebben, deze URL wil je dadelijk gebruiken.

Click op een leeg stukje bureaublad met je alternatieve muisknop, normaliter is dat de rechter. Nu zou er een popup moeten komen met onder andere New/Nieuw als optie. Selecteer dat (door de cursor er boven te houden of door te clicken), en kies hierna Shortcut / Snelkoppeling. Nu komt er een vraag naar de locatie, vul hier de URL vanuit het begin in (bijvoorbeeld https://www.carenzorgt.nl/person/12345687/dossier ofzo). Vervolgens Next/Volgende, dan volgt er nog een vraag naar de weer te geven naam, zet hier de naam die je op je bureaublad wilt zien.. OK, en klaar is Beautiful.

Nu zou deze snelkoppling moeten werken; eventueel elke keer inloggen of SMS codes invoeren, afhankelijk van je instellingen (ingelogd blijven of niet).

Succes verder

tdmduc
door tdmduc - Mar 19, 2019 om 12:16
703 Antwoorden / 2 Vragen

[edit off topic verwijderd - redactie]

PvBaak48
door PvBaak48 - Mar 20, 2019 om 14:38
65 Antwoorden / 1 Vragen

Ga eens een cursus volgen dan kom je van alles aan de weet.

be
door beautiful - Mar 23, 2019 om 11:35
25 Antwoorden / 19 Vragen

iedereen heel veel dank voor het meedenken
met de tip van Dobby is het gelukt