ge
door gerp Sep 4, 2008 om 16:39
Computers & telefonie

Van Quicknet naar Vodafone.

Hallo.

Per 1-08-08- ben ik automatisch overgezet van Quicknet naar Vodafonevast. Volgens correspondentie van Quicknet zou je nog 2 maanden bij je oude e-mail box kunnen komen. Maar helaas is het volgens Vodafone en Ziggo (@home dat is de nieuwe eigenaar van multikabel),niet meer mogelijk om de oude email box te openen. Ik vind dit een raar zaakje. Heeft iemand ook deze ervaring en er een oplossing voor gevonden?  Mvg Geert

759 5 Rapporteer

labswans
door labswans - Sep 4, 2008 om 17:02
1918 Antwoorden / 10 Vragen

probeer via webmail erop te komen en anders kan het op geen andere manier

labswans

ge
door gerp - Sep 4, 2008 om 19:30
3 Antwoorden / 2 Vragen

Via webmail heb ik al geprobeerd, dan krijg ik een venster van Ziggo die vraagt om e-mail adres en wachtwoord,maar welk adres of wachtwoord ik ook invul, het is steeds onbekend. Ook bij Ziggo kunnen ze me niet verder helpen.

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 11:55
23 Antwoorden / 0 Vragen

@Geert

Stuur me als je wilt een mailtje met je gegevens naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com, dan zoek ik uit wat er aan de hand is.

Jan
Vodafone Web Relations

ge
door gerp - Sep 8, 2008 om 13:32
3 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Jan.

Inmiddels ben ik er achter gekomen hoe je de e-mails in de box van quicknet kunt lezen. Door toeval via Google op het goede traject gezet. Wel is het raar dat niemand van Vodafone helpdesk mij kon vertellen hoe het precies zat. Wel wisten ze in no time 38.00 euro van mijn bankrekening af te halen. Dus ipv 19.00 euro achteraf 38,00 euro vooruit betalen. Reken maar uit welk voordeel hun dit opgeleverd heeft. Gek als je iets van hun weten wil zijn ze niet thuis. Wel 0,50 ct per minuut betalen voor de gebrekkige helpdesk. Als dit hun manier van klantbinding is, is er met de leiding van dit bedrijf structureel iets goed mis.

Mvg Geert

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 15:12
23 Antwoorden / 0 Vragen

@Geert

Blij dat het oorspronkelijke probleem is opgelost.
Helaas kan ik je geen oplossing aanbieden m.b.t. je andere opmerking maar we nemen deze wel mee om interne processen waar nodig te optimaliseren.

Jan
Vodafone Web Relations