ge
door gerp Sep 4, 2008 om 16:39
Computers & telefonie

Van Quicknet naar Vodafone.

Hallo.


Per 1-08-08- ben ik automatisch overgezet van Quicknet naar Vodafonevast. Volgens correspondentie van Quicknet zou je nog 2 maanden bij je oude e-mail box kunnen komen. Maar helaas is het volgens Vodafone en Ziggo (@home dat is de nieuwe eigenaar van multikabel),niet meer mogelijk om de oude email box te openen. Ik vind dit een raar zaakje. Heeft iemand ook deze ervaring en er een oplossing voor gevonden?  Mvg Geert


 


 

759 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Sep 4, 2008 om 17:02
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

probeer via webmail erop te komen en anders kan het op geen andere manier


labswans

ge
door gerp - Sep 4, 2008 om 19:30
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Via webmail heb ik al geprobeerd, dan krijg ik een venster van Ziggo die vraagt om e-mail adres en wachtwoord,maar welk adres of wachtwoord ik ook invul, het is steeds onbekend. Ook bij Ziggo kunnen ze me niet verder helpen.

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 11:55
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Geert

Stuur me als je wilt een mailtje met je gegevens naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com, dan zoek ik uit wat er aan de hand is.

Jan
Vodafone Web Relations



ge
door gerp - Sep 8, 2008 om 13:32
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Jan.


Inmiddels ben ik er achter gekomen hoe je de e-mails in de box van quicknet kunt lezen. Door toeval via Google op het goede traject gezet. Wel is het raar dat niemand van Vodafone helpdesk mij kon vertellen hoe het precies zat. Wel wisten ze in no time 38.00 euro van mijn bankrekening af te halen. Dus ipv 19.00 euro achteraf 38,00 euro vooruit betalen. Reken maar uit welk voordeel hun dit opgeleverd heeft. Gek als je iets van hun weten wil zijn ze niet thuis. Wel 0,50 ct per minuut betalen voor de gebrekkige helpdesk. Als dit hun manier van klantbinding is, is er met de leiding van dit bedrijf structureel iets goed mis.


Mvg Geert

webrelations
door webrelations - Sep 8, 2008 om 15:12
23 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Geert

Blij dat het oorspronkelijke probleem is opgelost.
Helaas kan ik je geen oplossing aanbieden m.b.t. je andere opmerking maar we nemen deze wel mee om interne processen waar nodig te optimaliseren.

Jan
Vodafone Web Relations



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer