be
door beautiful Mar 26, 2023 om 13:35
Computers & telefonie

Vaste telefoon zonder internet

ik heb via ziggo internet, telefoon en televisie
nu heb ik geregeld problemen rondom mijn vaste telefoon waardoor ik niet meer kan bellen( geen kiestoon)
is het mogelijk om over te stappen naar een andere provider waar ik alleen telefoon af neem?
mocht dit niet mogelijk zijn en je ook internet af moet nemen kan ik er dan voor kiezen om internet niet te laten aansluiten en hiervoor bij Ziggo te blijven?

3654 15 Rapporteer
st
door stanleyvc - Mar 26, 2023 om 14:05
15 Antwoorden / 5 Vragen
1

Wat je kunt doen is bij een VoIp aanbieder een VoIp abonement afsluiten, dan bel je over het internet. Je moet dan nog wel een VoIp toestel aanschaffen.

Ja
door JannyBoe - Mar 26, 2023 om 14:21
289 Antwoorden / Vragen
2

Als u geregeld problemen hebt met vast bellen via Ziggo is het dan niet tijd om een monteur over de vloer te vragen?
Dat moet toch op te lossen zijn?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 26, 2023 om 14:41
1502 Antwoorden / 26 Vragen
2

Geachte Beautiful,

Ik heb hetzelfde gehad bij KPN: het bleek aan de modem te liggen. 

Ik raad u aan om contact op te nemen met de klanten service van Ziggo.

Even Googlen op "Ziggo contact".

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 26, 2023 om 16:04
6737 Antwoorden / 3 Vragen
3

Wat u ook nog kan proberen is om de telefoon van het modem los te koppelen en de telefoonstekker uit de muur halen, na  10 minuten alles weer inschakelen. Een stapje verder is ook het internet gedurende die tijd uitschakelen.

Ma
door Mabelle - Mar 26, 2023 om 16:06
207 Antwoorden / Vragen
2

Je telefoon kan ook te oud zijn. Laatst ook meegemaakt bij iemand die een nieuw Ziggo modem kreeg, waar zijn oude dect toestel niet meer op werkte. Nieuwe telefoon, alles werkte weer.

Als je toestel oud is, probeer dan eens een toestel van buren of familie.

rj
door rjw - Mar 26, 2023 om 16:15
2959 Antwoorden / 5 Vragen
0

En de telefoon doet het nog wel goed?

br
door bravehenk - Mar 26, 2023 om 17:21
186 Antwoorden / 0 Vragen
1

Wat zegt Ziggo erover ik neem aan dat je daar eerst geinformeerd hebt alvorens de vraag hier te stellen.Bij mij viel het modem steeds uit,na allerlei tests via klantenservice  monteur geweest nieuwe contactdoos probleem opgelost..Soms is het maar iets kleins dus eenvoudig op te lossen.

HenkDeZevende
door HenkDeZevende - Mar 26, 2023 om 17:26
1499 Antwoorden / Vragen
0

U hebt "gewoon" storing en tenzij je zelf over de benodigde vaardigheden beschikt haal je d'r dan een storingsmonteur bij. Hebt u daar geen vertrouwen in, switch dan maar helemaal naar een provider, waar u wel vertrouwen in heeft, want alle andere oplossingen zijn lapmiddelen.

gerard van kooten
door gerard van kooten - Mar 27, 2023 om 16:55
8 Antwoorden / Vragen
0

https://www.kpn.com/bellen/abonnementen/belbasis-en-belbudget.htm?s=09

De
door De Cynist - Mar 28, 2023 om 07:22
3 Antwoorden / Vragen
0

Hadden wij ook een keer. Het stekkertje in de 2e aansluiting achter het het modem ingeplugt en hij deed het weer.

ja
door jandeK - Mar 28, 2023 om 10:41
1 Antwoorden / Vragen
0

Ziggo modem geeft waarschijnlijk het probleem. U kunt een nieuw modem aanvragen en dan is het probleem opgelost. Uiteindelijk kwam er een ziggomedewerker die mij daar op wees na zoveel keer bellen.

rj
door rjw Mar 28, 2023 om 22:01
2959 Antwoorden / 5 Vragen

Knap dat je zo'n diagnose kunt stellen op basis van zo weinig informatie.

Co
door Contentino - Mar 28, 2023 om 12:27
15 Antwoorden / Vragen
0

Na jarenlang Ziggo terreur ben ik overgestapt naar KPN bellen en internet.
Wat een verademing voor een schappelijke prijs van 54 euro.
Dááááág Ziggo !.






rj
door rjw Mar 28, 2023 om 22:02
2959 Antwoorden / 5 Vragen

Over KPN zijn er natuurlijk nnnnooooooiiiiiiiitttttt klachten.....

JMA2
door JMA2 Mar 28, 2023 om 23:35
52 Antwoorden / 1 Vragen

Precies na jarenlange ellende bij de KPN overgestapt naar Ziggo. Nu al jarenlang een uptime van 100% op enkel vooraf aangekondigde netwerk werkzaamheden na.
Ook geen problemen meer met blikkerig beeld. Dus bye bye KPN

1paul
door 1paul - Mar 28, 2023 om 14:52
2729 Antwoorden / 0 Vragen
0

men neme een mobiel en laat deze thuis, walla,"vaste" telefoon!

optie 2 neem kontakt op met ziggo en leg daar je klacht voor!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Li
Liesmal9 - Jun 5, 2023 om 23:06
Huishouden & energie

Informatie over een elektrische doorstroomboiler.

Wie heeft er wat informatie over het kopen en plaatsen van een elektrische doorstroomboiler om te gebruiken in de douche voor een persoon.
Er is veel tegenstrijdige informatie, wel of geen krachtstroom, te weinig druk, waar kopen of bestellen.
Ook het plaatsen hiervan, er zijn ( nog) niet veel monteurs die dit kunnen.
Wie o wie kan mij informeren, vast bedankt en groet. Lees meer

Ba
Bart Dekkers - Jun 5, 2023 om 16:59
Auto & vervoer

VanMoof betrouwbaarheid

Mijn VanMoof S3 al voor de vierde keer een error 17 en error 2. Gerepareerd door een nieuwe batterij er in te zetten maar error komt blijkbaar steeds terug. Laatste keer een maand moeten wachten en nu moet ik 2 maanden wachten voordat ik fiets kan brengen. Servicecenter was kort konden er niets aan doen moest fiets maar laten repareren. Dit is toch niet hoe je met je klanten om gaat zeker als je f ... Lees meer

atlas1302
atlas1302 - Jun 5, 2023 om 10:34
Geldzaken & recht

Pensioenvoldoen

Wat lees ik nu, Door een fout in de pensioenwetgeving mochten pensioenfondsen niet indexeren in de periode van 2008 tot en met 2021!

Op pensioenvoldoen.nl kan je inschrijven om je verlies weer in te halen, of zit daar toch weer een addertje onder het gras en waarom komen pensioenvondsen daar niet zelf mee? Foutje in de wetgeving, maar het gaat hier nu toch om flinke bedragen wat de staa ... Lees meer