wizard2
door wizard2 Mar 8, 2017 om 12:05
Computers & telefonie

Veiligheid Reimage Repair.

Goede Morgen,
Op een of andere manier is het progr. Reimage Repair  op mijn PC gekomen. Dit progr. wil mijn PC controleren en beveiligen.
Is dit een veilig en betrouwbaar progr.? of kan ik maar het beste dit progr. verwijderen?
In afwachting en m.vr.gr. Michel.

65850 7 Rapporteer

Wi
door Wil_H - Mar 8, 2017 om 12:08
270 Antwoorden / Vragen

Verwijderen. Natuurlijk vindt dat programma allerlei levensbedreigende fouten en problemen die uiteraard alleen verholpen kunnen worden door de aanschaf van de volledige versie voor een ridicuul hoog bedrag.
Volgende keer beter opletten als je iets van internet download, waar je op klikt.

edrick3
door edrick3 - Mar 8, 2017 om 12:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wizard2,

(Dat is al weer een tijdje geleden).
Op een of andere manier is het progr. Reimage Repair  op mijn PC gekomen.

Zul je toch wel per ongeluk iets aangeklikt/aangevinkt hebben. ;-)
Voor wat info: https://zondervirus.nl/reimage-virus/
Zou het maar verwijderen:
Van de site van MS (KarelVos):

1. Verwijderen met de Revo Uninstaller Free, dat lukt meestal wel

Als dat niet voldoende is:

2. Scannen met

ADWcleaner
http://malwareinfo.nl/adwcleaner-downloaden-en-gebruiken/

3. Scannen met

Malwarebytes' AntiMalware (de Freeware versie)
http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
(Download de FREE versie en geen 14dagen Pro-trial)

4. Scannen met

- SuperAntiSpyware Free
http://www.superantispyware.com/download.html

edrick3
door edrick3 - Mar 12, 2017 om 16:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En .... opgelost?

gerbera
door gerbera Mar 12, 2017 om 16:49
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Dat hoort u waarschijnlijk binnenkort een keer bij het volgende probleem/vraag;-))

ru
door ruuker - Jul 29, 2017 om 14:13
10 Antwoorden / Vragen

lees deze pagina van de politie

http://www.politie.be/fed/nl/nieuws/470-veilig-surfen-wees-op-uw-hoede-voor-reimage-het-is-een-valse-security-software

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2017 om 14:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen
florus1944
door florus1944 - Dec 14, 2017 om 15:09
1 Antwoorden / Vragen

Hallo ook ik heb een heel duur beveiligings programma bij Reimage afgesloten is dat een goede op slechte keus?

marita5
door marita5 Dec 14, 2017 om 15:13
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Florus1944 , sorry zeer slechte keus , dit programma veroorzaakt meer problemen , heeft u niet nodig , doet meer kwaad dan goed .lees ook de reacties boven u .

holiday
door holiday - Jan 24, 2018 om 15:52
102 Antwoorden / 12 Vragen

Beste zo snel mogelijk verwijderen, nesteld zich overal in, kortom een hoop ellende.