jd
door jdbeste1 May 11, 2021 om 21:37
Computers & telefonie

Vergrendelscherm samsung tijd instellen.

Ik heb op mijn Samsung S7 een video ingesteld als vergrendelscherm. De video duurt 10 seconden maar er wordt slecht 5 seconden afgespeeld en dan stopt het. Wie weet waar ik deze tijd in kan stellen?  Dit is dus iets anders dan de time out instelling ( de tijd die het duurt voordat het startscherm verdwijnt)
Ik kom er zelf niet achter en ik hoop dat er iemand is die dit wel weet.

1639 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - May 11, 2021 om 21:52
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Mogelijk staat de sluimerstand ingeschakeld, lees hier  over een mogelijke oplossing.

jd
door jdbeste1 May 11, 2021 om 23:34
24 Antwoorden / 73 Vragen

ik heb het over een Samsung S7 telefoon.......dat is dus geen PC met sluimertijd.

gerbera
door gerbera May 12, 2021 om 08:34
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Sorry ff niet goed gelezen;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 11, 2021 om 22:47
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Zelf heb ik geen S7 maar ga er van uit dat het toch een kwestie is van instellen en dat zou in de gebruiksaanwijzing moeten staan.
Hoe dan ook is er voor Smasing gebruikers een forum waar u uw vraag kunt stellen en ongetwijfeld ook antwoord zult krijgen hoe dit op te lossen: https://eu.community.samsung.com/t5/nederlands/ct-p/nl

Re:  Later vanavond zag ik ook nog dit, mogelijk heeft er iets aan. https://landmarkforchrist.com/nl/1775-samsung-galaxy-s7-content-hidden-on-lock-screen.html (na even verder zoeken met zoekterm 'video S7 op vergrendelscherm'.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - May 12, 2021 om 00:10
1749 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte JDBeste,

Type even "vergrendelscherm Samsung aanpassen" op Google.

Er staan diverse uitleggen.

aurora1
door aurora1 - May 12, 2021 om 18:44
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is dat niet te vinden in de gebruiksaanwijzing, of op een Androidforum? Of via Google te vinden?

brui0929_20654
door brui0929_20654 - May 12, 2021 om 20:31
98 Antwoorden / 1 Vragen

Tik op Display tik op Time-out scherm. Tik op het bolletje links naast de mogelijkheden. U kunt kiezen tussen 15 seconden en 10 minuten.