edrick3
door edrick3 Oct 16, 2019 om 13:27
Computers & telefonie

Vernieuwde site

Zijn er nog meer gebruikers van dit forum die schele hoofdpijn krijgen van de nu gebruikte kleuren?
Zou het niet beter zijn als de ICT-ers zich nu eens écht bezig zouden gaan houden met de fouten uit deze site te halen?
Klein voorbeeld: er komen nog steeds herhalingen van vragen voor; zonet al weer.

En er zijn nog wel meer onvolkomenheden ....
En waarom prominent een foto van Brecht? Dacht dat die stopte?
Gaan ze de site dan weer aanpassen?

1440 12 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 16, 2019 om 13:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zie geen foto van Brecht. Dat geel is afschuwelijk. Nog steeds kan men een mailadres kiezen als gebruikersnaam.

Als er een topic gesloten word, zijn ook de reacties onder een reactie niet meer te lezen.

Een paar van de ergernissen.

Waarom worden er zogenaamde "populaire topics" uit de oudheid geplaatst?

edrick3
door edrick3 Oct 16, 2019 om 14:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

geel? Scroll eens naar beneden. Hartstikke rood onderaan. ;-(

tijger1
door tijger1 Oct 16, 2019 om 14:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bovenaan geel blok, onderaan streep rood.

edrick3
door edrick3 Oct 16, 2019 om 14:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bij mij geen geel blok op deze pagina, en een 'streep' rood ....?

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2019 om 13:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Volledig mee eens. Van dat snerpende rood krijg je hoofdpijn en onzinnige veranderingen lijken te prevaleren boven een goedwerkende website maken. De site werkt al jaren belabberd sinds de “Grote Verbetering” van nu alweer een paar jaar geleden. Reacties staan er niet op als je zelf op een topic reageert, die duiken naderhand opeens op, om maar 1 van de vele tekortkomingen te noemen. Die foto - heb ik even moeten zoeken - interesseert me overigens niet, net zomin of Brecht al dan niet vertrekt of vertrokken is.

marita5
door marita5 - Oct 16, 2019 om 13:38
11509 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo edrick3 ,

Ik heb dezelfde ervaring als u .
Is inderdaad wennen aan de kleur , ik krijg hoofdpijn , maar dat was al bij de redactie bekend in 2015 met de afschuwelijke kleur geel .
Nu vind ik de letters te klein , deze heb ik vergroot naar 110% maar dan heb je het rechter blok : Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om andere te helpen ook groot , is irritant .
Als ik inlog zie ik de afbeelding van mijn profiel , ga ik naar een vraag heb ik een leeg poppetje , altijd al geweest .
Account kan ik al jaren niet aanpassen .

Ik zie nu , als ik bv. klik op Home / of Gemist kun je klikken op toon meer artikelen / of toon meer video`s dit voor geen meter werkt , er gebeurd niks, behalve dat internet blijft draaien .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 16, 2019 om 13:39
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Waarom zou Brecht stoppen? Daar is nooit een reden voor geweest. Haar uitrval was slechts tijdelijk.

Dan is de vraag of hetgeen m.b.t. het Gamma/Doucheprobleem niet aan de orde is dat de vraag 2x is geplaatst en de dubbele ook is verwijderd. Ik zal zo even kijken of ik in deze iets heb gemist. Het enige 'probleem'waar ik af en toe mee wordt geconfronteerd is het gegeven dat ik een vraag open, kijk of er al antwoorden zijn en gebeurt het herhaald dat ik aan een reactie begin en na het verzenden ervan ik zie dat er toch nog eerder een antwoord was, soms > 10 min daarvoor. Maar dat kan ook aan de snelheid van ontvangst via de e-mail provider zijn die ik voor V&A benut. De die hiervoor had ik dus nog niet gezien, de laatste (@MARITA5)zal 'gewoon' hebben gekruist.
Met de kleuren heb ik geen probleem.

De opmerking van @TIJGER1 is wel aanleiding om bij de it afd. na te gaan of er een blok kan worden gezet op het benutten van @ in de gebruiksnaam.
Punt is wel dat iedereen die zelf kiest. Vaak betreft het dan ook nog een vraag die feitelijk voor de redactie is bedoeld.

In het verleden waren er wel meer en ook meer vervelender fouten. (Na bewerking verzonden om 13:44)

tijger1
door tijger1 Oct 16, 2019 om 13:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat Brecht stopt is officieel aangekondigd.

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 16, 2019 om 14:25
16835 Antwoorden / 202 Vragen

Wanneer? (Aangekondigd en datum van vertrek?)

tenormin
door tenormin Oct 16, 2019 om 14:29
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, per Januari @heremiet.

tenormin
door tenormin - Oct 16, 2019 om 13:46
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Edrick3, hier zie ik totaal geen verschil. Alleen de foto van Brecht, die zie ik ook niet. Voor mij is er op het oog dus niets veranderd. Maar bij de anderen wel, dus zal ik het misschien nog wel krijgen, die felle kleuren.

tijger1
door tijger1 - Oct 16, 2019 om 13:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad, nieuwe vraag, je maakt een antwoord, als eerste denk je, na plaatsen staan er ineens al drie of zo.

Maar het is een puinhoop, het blijft een puinhoop, sorry dat ik het zeg.

Ik krijg trouwens niet altijd een bericht meer binnen als er een reactie is geplaatst.

Ook de reacties onder een reactie, maakt de boel compleet onoverzichtelijk.

En volgens mij reageert de moderatie slechts en dan ook nog slecht op rapportage. Meelezen doen  ze volgens mij helemaal niet.

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2019 om 13:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ligt het aan mij? Ik zie dit topic 2x staan, waarbij bij 1 nul reacties....

tijger1
door tijger1 Oct 16, 2019 om 14:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad, maar alleen net als je het opent.

ellencc
door ellencc - Oct 16, 2019 om 14:00
31 Antwoorden / 6 Vragen

De foto van Brecht zie ik wel, daar hoef je echt niet naar te zoeken, die is loei groot. En wijsneusjes, Brecht gaat echt in januari stoppen.
Het rood is inderdaad wel wat fel, mag iets minder.

tenormin
door tenormin - Oct 16, 2019 om 14:03
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Heb zojuist op tablet dit probleem gecheckt en inderdaad: lijkt de kermis wel. Dus niet op PC dit probleem. Als de site weer veranderd is, wat ze gisteren aankondigden: er zou niets veranderen! Dus wel. En alweer, niet ten goede. Dit is toch wel "echt foei".

rebek
door rebek - Oct 16, 2019 om 14:12
228 Antwoorden / 97 Vragen

De kleurintensiteit kun je op je eigen apparaat bijstellen. Ze zijn als het goed is met een nieuwe pagina bezig zodat de foto's ook niet 4 keer verkleind -aantal pixels- hoeven te worden voor ze er op kunnen.

tijger1
door tijger1 - Oct 16, 2019 om 14:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, dan krijg ik blijkbaar een andere nieuwsbrief, zie geen Brecht.

edrick3
door edrick3 Oct 16, 2019 om 14:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen
tijger1
door tijger1 Oct 16, 2019 om 14:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar dacht u dat ik op zat dan?

edrick3
door edrick3 Oct 16, 2019 om 14:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, als ik op die gegeven link klik zie ik het volgende:

tijger1
door tijger1 Oct 16, 2019 om 14:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ik niet. Bij mij is Brecht dus al vertrokken. :-))

edrick3
door edrick3 Oct 16, 2019 om 14:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

LOL
Maar toch raar allemaal. ;-(

Redacteur
door Redacteur - Oct 16, 2019 om 14:40
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Dank voor de input zover! Het is niet onze insteek om op het consumentenforum te praten over de site. Reacties zijn welkom onder dit nieuwsartikel over de vernieuwing.

Of stuur je op- of aanmerkingen, positief of negatief, per mail naar kassa-online@bnnvara.nl.

De redactie