kl
door klavergerard Jul 15, 2022 om 14:35
Computers & telefonie

Verschil tussen Kassa nieuwsbrief en Instagram Consumentennieuws

Wordt er via consumentennieuws meer informatie gegeven?
Ik wil geen gebruik maken van Instagram.
Is er een andere optie zonder te deze te behoeven installeren?

1937 15 Rapporteer

sira
door sira - Jul 15, 2022 om 16:22
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Ik begrijp uw vraag niet.
U noemt Instagram Consumentennieuws, u wilt geen gebruik maken van Instagram, dus valt deze al af. Dan adviseer ik u de Kassa Nieuwsbrief.

kl
door klavergerard - Jul 15, 2022 om 16:44
21 Antwoorden / 8 Vragen

Misschien even ter verduidelijking.
Via een e-mail krijg ik als lid zijnde een kassa nieuwbrief.
Na het openen wordt de mogelijkheid geboden om via een optie Instragram het Consumentennieuws te kunnen raadplegen.
Duidelijk genoeg?
Geeft het Consumentegidsnieuws een toegevoegde waarde?

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 15, 2022 om 17:02
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Het verschil

Instagram:
Instagram, onderdeel van het bedrijf Meta, is een website en gratis mobiele app om digitale foto's en video's met een speelduur tot 60 seconden uit te wisselen. De foto's en video's kunnen digitaal gefilterd worden en uitgewisseld op sociaalnetwerksites, zoals die van Instagram zelf.Wikipedia

Kassa nieuwsbrief:
Blijft u op de hoogte van het laatste nieuws.

https://www.bnnvara.nl/kassa/nieuwsbrief

kl
door klavergerard - Jul 15, 2022 om 17:14
21 Antwoorden / 8 Vragen

Bedankt voor jullie reacties.
Ik weet wat instragam inhoud.
Nogmaals: ik wil dit installeren.
De optie om nadere Consumentennieuwsberichten via deze site te moeten openen geeft geen waarschuwing om deze te moeten installeren.
Ga even verder kijken of er een alternatief aanwezig is. B.v. via een link.

sira
door sira - Jul 15, 2022 om 17:40
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Ik begrijp het nog steeds niet.

Ik krijg ook de nieuwsbrief op de laptop, maar ik krijg nooit de optie Instagram?!

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 15, 2022 om 17:54
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Hier    kunt er eentje uitzoeken.

kl
door klavergerard - Jul 15, 2022 om 18:04
21 Antwoorden / 8 Vragen

Deze optie word geboden via een nieuwsbrief.

rj
door rjw - Jul 15, 2022 om 18:19
3260 Antwoorden / 5 Vragen

Over het algemeen krijg je via alle kanalen dezelfde informatie. ik neem aan dat kassa zoveel.mogelijk mensen wil bereiken en daarom zo veel mogelijk opties aanbiedt om ze te volgen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 15, 2022 om 18:27
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Kassa is geabonneerd op Instagram en u kunt zich bij de andere volgers aansluiten maar daarvoor moet u Instagram wel eerst installeren.

kl
door klavergerard - Jul 15, 2022 om 18:32
21 Antwoorden / 8 Vragen

Hartelijk dank voor uw reacties.
Ik weet even voldoende.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 15, 2022 om 18:40
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Toch aanvullend: er zijn veel nieuwsbrieven te vinden van diverse mediabronnen dagbladen, nu.nl etc. etc.

kl
door klavergerard - Jul 17, 2022 om 15:53
21 Antwoorden / 8 Vragen

Even ter verduidelijking. Op 15 juli 2022 had ik via een reactie de verkeerde tekst aangegeven op de derder regel.
Dit had moeten zijn: Nogmaals ik wil dit niet installeren.
Hopelijk is de bijlage goed zichtbaar via een copy van de nieuwesbrief.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 17, 2022 om 16:12
7185 Antwoorden / 3 Vragen

@klavergerard,
er is geen verschil tussen de Kassa nieuwsbrief en het nieuws dat u als volger van Kassa op Instagram kunt bekijken, hooguit op Instagram wat vaker en actueler maar de nieuwsbrief die u een paar maal per week toegestuurd wordt is voldoende als u Instagram niet wilt installeren.

Redacteur
door Redacteur - Jul 18, 2022 om 15:53
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Ter aanvulling op de antwoorden van de forumdeelnemers: we delen een selectie van ons nieuws en actuele artikelen via de Kassa-nieuwsbrief, maar ook sociale media zoals Twitter, Facebook en Instagram. Wil je die laatste niet volgen? Geen probleem. Met een abonnement op de nieuwsbrief blijf je goed op de hoogte. Of neem dagelijks een kijkje op Kassa.nl als je niks wilt missen.