betgemeline5
door betgemeline5 Feb 19, 2018 om 18:30
Computers & telefonie

Vervelend kader, venster

Kan iemand mij helpen,
dan heel graag.
Sinds twee dagen heb ik last van een  afgekaderd venster dat overal opduikt.
Geen gewone pop-up, alleen zit mijn cursor erin gevangen en het gebruik van de cursor houdt nin
dat  dit rechthoekige venster meezwiert, overal waar ik met de cursur heenga.
Hoe kom ik van dat irritante ding af? Ik had eerst een vergrootglas, maar dat heb ik weer weggeklikt,
 omdat ik het niet echt nodig heb.
Groet van Eline

3462 5 Rapporteer

Ge
door Genee - Feb 19, 2018 om 18:44
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is een onderdeel van Vergrootglas (lens).
Toetsen Ctrl, alt en delete tegelijk indrukken en kies voor taakbeheer starten.
Selecteer bij Toepassingen Vergootglas en kies voor Taak beeindigen.

diumenge
door diumenge - Feb 19, 2018 om 18:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als het inderdaad het vergrootglas is, druk dan Windows Logo toets + Esc tegelijkertijd in om het vergroot glas uit te schakelen. Gezien de omschrijving zit je in de 'lens weergave'.

tdmduc
door tdmduc - Feb 19, 2018 om 19:14
704 Antwoorden / 2 Vragen

Sinds twee dagen heb ik last van een  afgekaderd venster dat overal opduikt.

De volgende keer even vertellen waar het over gaat. Dan hoeven de lezers niet te raden dat het over je computer gaat en niet bijvoorbeeld je tablet of smartphone.

ba
door batav - Feb 21, 2018 om 17:54
29 Antwoorden / 0 Vragen

TDMDUC: ik heb op mijn iPhone en iPad geen cursor. U wel? Op mijn pc wel.

wi
door willem2sigaren Feb 22, 2018 om 13:40
44 Antwoorden / Vragen

Hahaha een goeie opmerking. En als de TS een iMac heeft dan kunnen ze het antwoord hier ook niet geven.

ba
door batav Feb 22, 2018 om 13:50
29 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een iMac

wi
door willem2sigaren Feb 22, 2018 om 14:00
44 Antwoorden / Vragen

Ook welkom in de familie dat Apple heet.