ridderfoto
door ridderfoto Dec 12, 2011 om 21:46
Computers & telefonie

Verwijderen zoekmachine

Mensen ik durf het bijna niet meer te vragen.
Ik heb een fotoprogramma gedownload maar is niet mijn idee.
Heb het weer verwijderd.
Maar tijdens het downloaden is er een andere zoekmachine bij gekomen.
In mijn configuratie scherm heb ik het fotoprogramma verwijderd en ook Search the Web (Babylon)
Een zoekmachine.
Maar deze zoekmachine blijft er nu gewoon in staan .
Heb geen idee waar ik dit kunt vinden om te verwijderen.
Mag ik toch weer op jullie hulp rekenen?

Wout

8446 16 Rapporteer

edevlieger
door edevlieger - Dec 12, 2011 om 22:27
20 Antwoorden / 0 Vragen

In welke browser?

ridderfoto
door ridderfoto - Dec 12, 2011 om 22:52
75 Antwoorden / 40 Vragen

In IE.
Als ik opstart staat dus die zoekmachine voor.
Ik wil alleen Google

Wout

edevlieger
door edevlieger - Dec 12, 2011 om 22:59
20 Antwoorden / 0 Vragen

Had je IE open staan op het moment dat je Babylon verwijderde?
In ieder geval verwijder je en invoegtoepassing in IE via Extra > Internetopties > Programma's > Invoegtoepassing. Schakel alles uit van Babylon.

Gebruik de volgende keer Revo Uninstaller portable om iets te verwijderen. Vermijd Configuratiescherm > Software.

ridderfoto
door ridderfoto - Dec 12, 2011 om 23:12
75 Antwoorden / 40 Vragen

Hoi
Heb ik gedaan nu.
Heb ook andere verwijderd.
Alleen Babylon lukt niet.
Er staat nu uitgeschakeld ,maar staat nog steeds als zoekmachine.
Dus verwijderen lukt niet.
Heb je een idee wat het probleem is?

Wout

edevlieger
door edevlieger - Dec 12, 2011 om 23:14
20 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt de zoekmachines toch aanpassen door op het loepje te klikken?

ridderfoto
door ridderfoto - Dec 12, 2011 om 23:16
75 Antwoorden / 40 Vragen

Ja dat klopt.
Maar als ik overnieuw opstart krijg ik deze als zoekmachine te zien..
Dat wil ik juist niet.

edevlieger
door edevlieger - Dec 12, 2011 om 23:25
20 Antwoorden / 0 Vragen

nou, dan toch maar eens Spybot er overheen laten gaan.

aurora1
door aurora1 - Dec 12, 2011 om 23:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag ridderfoto,

Kijk anders ook nog even Klik hier..., de link van Freya.

vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Dec 13, 2011 om 10:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ridderfoto,

Ik zou de revo uninstaller proberen en/of ...

* 1 Right click the Babylon icon on the lower right of your screen next to the system clock and click "Exit." Click "Yes" to confirm.
* 2 Click "Start" on your computer and click "Run."
* 3 Type "appwiz.cpl" and press "Enter." This will bring you to the programs window that displays programs and applications installed on your computer.
* 4 Scroll through the programs folder and click "Babylon Toolbar." Click "Remove/Uninstall" and click "Yes" to confirm the uninstall process.
* 5 Double click "My Computer" on the desktop and double click the "C:" drive. Double click the "Programs Files" folder.
* 6 Locate the Babylon folder. Right click on it and click "Delete." Confirm "Yes" to delete it. Empty the "Recycle Bin."

Suc6

ma
door marcotjuh2407 - Dec 19, 2011 om 15:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ik had hetzelfde probleem na de uninstall bleef het progie draaien wat ik dus ook niet wou
nu is het een vervelende toolbar maar heb heb weg gekregen nadat ik alle mapjes opgezocht had en verwijderd ook heb ik alle registervermeldingen verwijderd en nu ben ik er eindelijk van af
in de register kom je door in uitvoeren regedit te typen en dan enter vervolgens klik je op bewerken en zoek je op babylon en verwijder je alles wat je daarvan tegen komt.
ff opnieuw opstarten en klaar is kees

haarp
door haarp - Dec 19, 2011 om 16:30
514 Antwoorden / 62 Vragen
edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2011 om 16:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@haarp,

Antwoord van 13/12 10.42 uur gezien?

Het is overigens wel de goede oplossing. ;-)

Benieuwd over TS het nu opgelost heeft.

Met vr.gr.

laaglander
door laaglander - Dec 19, 2011 om 16:51
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ridderfoto,

Hij staat toch toevallig niet als startpagina ingesteld he?

staat bij -> extra ->internetopties (onder het kopje algemeen)

Laaglander

ma
door marina123 - Jan 11, 2012 om 12:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

HELLUP
Ik krijg hem dus echt niet weg.
Hij is uit mijn program files, hij is uit mijn programma's in het configuratie scherm en ik heb revo uninstaller pro geprobeerd. Ook dit programma geeft geen reactie meer als ik Babylon intyp.
Wanneer ik naar de zoekmachines kijk rechtsboven bij google, heb ik ook alleen maar goolge.
Hij opent IE altijd met Google, maar een nieuw tablad geeft telkens weer babylon.

Wie o wie kan mij helpen.

Ik heb Windows Vista.

ma
door marina123 - Jan 11, 2012 om 12:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wat Edrick 3 schrijft begrijp ik trouwens niet. Maar als het helpt graag even uitleg in Nederlands.

edrick3
door edrick3 - Jan 11, 2012 om 13:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@marina123,

Je zou het volgende kunnen proberen:
Start - Zoek - Typ Babylon en verwijder al hetgeen in het zoekvak tevoorschijn komt.

Start - Uitvoeren - typ regedit - OK - klik op Bewerken - klik op Zoeken - vul in babylon en verwijder alles wat je tegenkomt.
Je zou er dan geen last meer van moeten hebben.

Suc6

@ridderfoto,

Is het nog gelukt???

Anders kun je bovenstaande ook eens doen.

Met vr.gr.