Wi
door Wim Cranenburg Nov 14, 2020 om 08:12
Computers & telefonie

VIDAPAPIDA een horloge besteld op 16 april 2020, nog geen geld retour

Heb bij VIDAPAPIDA een horloge besteld op 16 april 2020,  Aviator 3.1 zwart Bestelnummer #12141,

en ontvangen, na ongeveer een week niet tevreden over resultaten, en enkele malen resetten van de telefoon app, het horloge terug gestuurd.

Tot op heden nog geen geld terug gestort gekregen.

Het bedrag  €54.95  is afgeschreven van mijn  kredietrekening

op 16 april 18.57 uur  door VIDARAPIDA.NL 31640757577

Wim Cranenburg  wcranenburg@gmail.com

1483 9 Rapporteer

panter22
door panter22 - Nov 14, 2020 om 08:35
6599 Antwoorden / Vragen

Is het Vidarapida?
Heb je wel bericht van ontvangst gekregen en bericht dat het geld teruggestuurd zou worden?
Bij Webwinkelkeur kun je niet terecht, Daar zijn ze geen lid van.

marita5
door marita5 - Nov 14, 2020 om 09:08
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wim Cranenburg , ,

U bent op een openbaar forum , verwijder uw e-mailadres , dit moet u doen binnen 1 uur , klik op het potloodje en verwijder .

De site was eerst Mymobileshop.nl deze bestaat niet meer , domeinnaam is op 1 - 8 - 2020 veranderd na Vidarapida , is een dropshipper
Het adres van Vidarapida is een woonhuis , zijn nergens bij aangesloten .
Deze site misbruikt het logo van Webwinkelkeur .
Ingeschreven Kvk , klik op de rode regels .

https://www.webwinkelkeur.nl/meldingen/vidarapida/

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=74133799&start=0&site=kvk2014

Lees hier wat u kunt doen ( zie voorbeeldbrief )

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-herinnering-aan-terugbetalen-producten-na-gebruikmaken-van-bedenktijd

klachten  ,

https://nl.trustpilot.com/review/vidarapida.nl

https://www.klacht.nl/vidarapida/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 14, 2020 om 11:02
16838 Antwoorden / 202 Vragen
gerbera
door gerbera - Nov 14, 2020 om 11:25
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Ach ja weer "feestboek", de club waar het onmogelijke mogelijk gemaakt wordt. Ben bang dat u zowel uw geld alsook het horloge kwijt bent.  Mogelijk kunt u de "verkoper" melden dat u aangifte gaat doen indien u verder geen resultaat heeft, wil nog wel eens helpen.

An
door Anton Dekker - Nov 28, 2020 om 19:23
2 Antwoorden / Vragen

Heb precies het zelfde probleem.

An
door Anton Dekker - Nov 28, 2020 om 19:29
2 Antwoorden / Vragen

Kan kassa hier werk van maken het zij wel heel veel mensen met de zelfde klacht avitor nep smart watch.

justmeagain
door justmeagain Nov 28, 2020 om 22:16
623 Antwoorden / 8 Vragen

Je weet toch dat je voor dit bedrag een nepper koopt. Moeten namaak horloges nu ook al aan de eisen van A merken voldoen?

ne
door neodutchio Nov 28, 2020 om 22:56
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom moet er nog meer werk van gemaakt worden? Als u de jarenlange waarschuwingen niet gezien, gehoord en gelezen hebt waar je op moet letten bij een online aankoop, waarom zou dat na een zoveelste uitzending anders zijn?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 29, 2020 om 10:09
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Kassa doet niets,   U had vooraf moeten zoeken hoe herken je een winkel betrouwbaar is.

Kassa is  een leuk consumenten programma die wel eens ergens aandacht aan geeft maar zeker geen 1 winkeltje...
Er zijn er duizenden en vaker  in  media aandacht aan besteed.

Je
door Jeff59761 Nov 29, 2020 om 11:24
43 Antwoorden / 1 Vragen

Wat moet kassa dan doen? Als ze voor iedereen die in de mooie praatjes van een dropshipper trappen een uitzending moeten maken hebben ze straks 10 uitzendingen per dag gewoon zelf beter opletten waar je koopt zo moeilijk is dat toch niet.

gerbera
door gerbera - Nov 29, 2020 om 11:05
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Feestboek.............het moest verboden voor mensen die niet verder kijken op een site, maar alleen de goedkope € tekens zien staan.
Wonderlijk wat er aan benamingen van sites hier zoal voorbij komen met haast ongelofelijke aanbiedingen.
En als het dan, zoals vaak te verwachten is, mis gaat moet een konsumentenprogramma het maar oplossen.
Jammer maar daar zijn volgens mij die programma's niet voor, men wordt geacht volwassen genoeg te zijn om het gezonde verstand te gebruiken.

Sabine2008
door Sabine2008 - Dec 22, 2020 om 03:23
5 Antwoorden / Vragen
ne
door neodutchio Dec 22, 2020 om 07:40
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Voor oplichting is meer nodig.

1paul
door 1paul - Dec 22, 2020 om 07:00
3141 Antwoorden / 0 Vragen

schriftelijk geld terug eisen binnen 15 dagen en anders vordering uit handen geven....