mjvanderwerf
door mjvanderwerf Jan 22, 2020 om 19:10
Computers & telefonie

Vinted

Hallo,
wat vindt Ed van Vinted ?
Ed vindt dat Vinted met e-mail bereikbaar zou moeten zijn.
Vind jij dat ook ?
Zo ja, hoe dan ?
MJ

3031 15 Rapporteer

getty
door getty - Jan 22, 2020 om 19:15
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Tuurlijk

diumenge
door diumenge - Jan 22, 2020 om 19:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wut?

ju
door juliomariner - Jan 22, 2020 om 19:16
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Het kan me niet schelen wat Ed vindt

Th
door Thijs124 - Jan 22, 2020 om 19:18
289 Antwoorden / Vragen

Ed niet gevonden?

tijger1
door tijger1 - Jan 22, 2020 om 19:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan moet Ed maar zoeken.

Donuts
door Donuts - Jan 22, 2020 om 19:20
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Nee, dat vind ik niet. U kunt er voor kiezen de app niet te gebruiken als u contact via mail belangrijk vindt. Ik vermoed dat Vinted het voor Ed niet gaat veranderen.

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2020 om 19:43
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nee hoor, Ed hoeft voor mij niet bereikbaar te zijn via e-mail. Echt een consumenten vraag.

jo
door jorisw - Jan 22, 2020 om 19:44
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Email is domweg een hele inefficiente manier van communiceren. Via een website communiceren kan veel slimmer worden ingericht waardoor berichten bij de juiste personen terecht kunnen komen. Emails naar info@huppeldepup moeten op basis van de inhoud/vraag worden gesorteerd en gedistribueerd. via een webformulier kan je aangeven wat voor soort verzoek het is, waardoor je het direct naar het juiste team kunt routeren.

me
door mein33 - Jan 22, 2020 om 19:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ed vindt dat Vinted met e-mail bereikbaar zou moeten zijn.

"Zou moeten zijn" is minder dwingend dan "moet zijn" en dat is wel gepast bescheiden van Ed !
Wat ik daar van vindt is niet zo interessant !
Zo ja, hoe dan?  is een overbodige vraag, want Ed geeft toch al aan dat hij graag  e-mail contact zou willen.

Regel het met Vinted zou ik adviseren en laat Ed dat maar lekker zelf doen door dezelfde e-mail bereikbaarheidsvraag op alle beschikbare socialmedia te plaatsen, want daar zit ook het overgrote deel van de Vinted gebruikers !

ne
door neodutchio - Jan 22, 2020 om 19:58
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Nooit geweten dat mr. Ed ook kon mailen. Een pratend paard was al apart te noemen, maar een mailend pratend paard...

hutch
door hutch Jan 23, 2020 om 15:12
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ook Mr. Ed is waarschijnlijk met de tijd meegegaan......

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 22, 2020 om 19:59
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Wat een vraag. Voor wat mij betreft moet en mag Ed zelf weten wat hij vindt en het is ook nog aan de verkoper zelf wat hij of zij als contactmogelijkheden aangeeft.
Ik heb even op een aantal web pagina's gekeken en heb hoe dan ook geen interesse om hen per e-mail te bereiken. Ed dus kennelijk wel (als van Tv bekend paard?)

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 22, 2020 om 20:13
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Is kennelijk niet mogelijk:
no-reply@vinted.com
https://www.hoedoen.be/vinted-contacteren/

gerbera
door gerbera - Jan 22, 2020 om 21:25
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Die Ed toch, volgens mij is die even de weg kwijt. Maar troost u ooit komt het goed, als we maar geduld hebben.

aurora1
door aurora1 - Jan 23, 2020 om 08:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat vindt Ed van de kringloper?

Dat die wel zo voordelig en handig is?
Kan Ed mailen met annonceborden in supermarkten?
Maar wie ís Ed eigenlijk?

Va
door Vaiana1967 - Feb 10, 2020 om 15:15
1 Antwoorden / Vragen

Of Vinted via e-mail bereikbaar zou moeten zijn?
Absoluut! Niet reageren vind ik zelfs onbeschoft als je een service- en klantgericht bedrijf bent. Ik heb na 2 weken nog geen enkele reactie van ze ontvangen.