Vodafone ( Alex van afd. betalingen te Amersfoort)
Geachte heer/mevrouw
ik mail namens mijn moeder: Zij belde vandaag naar Vodafone. Mijn broertje heeft sinds maand ongeveer problemen met zijn Iphine 5 er is iets mis met de WiFi antenne. Het is nu voor de tweede keer opgehaald voor reparatie. Mijn broertje is vorige maand over zijn internet bundel gegaan. Volgens medewerker van Vodafone Alex ( die zijn achternaam niet wilde zeggen) van afdeling Betalingen te Amersfoort aangegeven dat hij sms'je heeft ontvangen.dit heeft hij nooit gehad, Mijn zoon is 18 jaar en gaat niet voor de lol over internet bundel heen als hij sms'je krijgt. Dhr Alex was onprofessioneel, klantonvriendelijk, ging graag in discussie, praat door een klant heen, kent de term " klant is koning " niet. Mijn moeder betaalt 55 euro per maand voor mijn broertje we kunnen daarvoor service en stuk dienstverlening terug verwachten. Ik krijg alleen medewerker met attitude en denken dat ze aandelen hebben in het bedrijf. Ik verwacht dat Vodafone meedenkt en met oplossingen komt.
Ik ben zelf gelukkig geen Vodafone klant, maar wat een slecht, onprofessioneel, oplichters zijn het. Internet door laten lopen om geld ober de rug van je klant te verdienen. Jullie kunnen iets leren van Telfort die sluiten internet af als je over je internet bundel heen bent.
Ik ben benieuwd of iemand van Vodafone op een normaal professioneel manier mij kan helpen
......Volgens medewerker van Vodafone Alex ( die zijn achternaam niet wilde zeggen)......
Volkomen terecht, dat blijkt maar weer, want jij gooit die naam zo op het internet!
......Ik verwacht dat Vodafone meedenkt en met oplossingen komt.......
En daarmee bedoel je natuurlijk: kwijtschelding/vermindering van de factuur.
En wie zegt dat je broer geen sms'je heeft gekregen? Hij natuurlijk. Genoeg jongeren die zo'n sms'je negeren. En genoeg jongeren die niet altijd de waarheid spreken.
[quote=carola.83 schreef op zaterdag 19 apr 2014, 18:43]......Volgens medewerker van Vodafone Alex ( die zijn achternaam niet wilde zeggen)......
Volkomen terecht, dat blijkt maar weer, want jij gooit die naam zo op het internet!
......Ik verwacht dat Vodafone meedenkt en met oplossingen komt.......
En daarmee bedoel je natuurlijk: kwijtschelding/vermindering van de factuur.
En wie zegt dat je broer geen sms'je heeft gekregen? Hij natuurlijk. Genoeg jongeren die zo'n sms'je negeren. En genoeg jongeren die niet altijd de waarheid spreken.
Carola, ik ga niet in op uw reactie. U bent meer bezig te oordelen/ veroordelen terwijl u mij en mijn gehele familie niet kent.
@bipasha, u kunt nu wel wild om u heen schreeuwen maar bedenk wel dat u zelf ook niet als Sneeuwwitje uw mededeling doet. Gelijk een bedrijf voor oplichters uitmaken is ook niet professioneel. Als je 'namens je moeder schrijft' lees ik: mijn zoon doet zoiets niet. Tja, zonen doen wel vaker dingen die vader en moeder niet weten (dochters trouwens ook, voor daar commentaar op komt).
En waarom trekt uw broer, hij is tenslotte al 18 daar niet zelf achteraan? Uw moeder moet bellen en u mailen, maar hij heeft dat abonnement.
Service en dienstverlening hebben natuurlijk niets te maken met de hoogte van het maandbedrag. Hij moet toch ook wel een flinke internetbundel hebben bij zo'n bedrag. Geen meter geïnstalleerd op zijn mobiel? Dan kon hij weten hoeveel hij al verbruikt had.
Alsnog doen maar.
En heel veel mensen zouden het niet op prijsstellen als het internet afgesloten wordt, nadat ze over de bundel zijn gegaan.
Wel grappig dat dezelfde vraag ook op trosradar is geplaatst, uit die vraag blijkt dat de moeder het abonnement heeft afgesloten. Ook blijkt uit die vraag dat de smartphone geen wifiverbinding kon maken dus op het gsm netwerk bleef aangesloten. Er is dus data gebruikt en die zal ook afgerekend moeten worden, een slecht werkend toestel doet daar niets aan af. Dan nog een sms'je bij data overschrijding is een reminder van de provider die meer als service moet worden beschouwd dan excuus om de datalimiet kosteloos te kunnen overschrijden.
[quote=bipasha schreef op zaterdag 19 apr 2014, 17:51]ik mail namens mijn moeder:
Mijn broertje heeft
Mijn zoon is 18 jaar
Uw broertje is tevens uw zoon?
Of betreft het gewoon uzelf, dat u even vergeet over wie het ging
[quote=r.kemperman schreef op zondag 20 apr 2014, 17:56]
Mijn zoon is 18 jaar
Uw broertje is tevens uw zoon?
Of betreft het gewoon uzelf, dat u even vergeet over wie het ging
Nee, hij schrijft dat hij 'voor zijn moeder spreekt/schrijft'. En gaat dan citeren wat moeder zegt tegen de medewerker van Vodafoon, aan de telefoon (dat rijmt). Tenminste, zo lees ik het dan weer.
Beste bipasha,
vervelend te lezen dat naar jouw mening niet op een klantvriendelijke manier bent behandeld. Dit zou niet de bedoeling moeten zijn.
Je geeft aan dat je moeder contact heeft opgenomen met de afdeling betalingen in Amersfoort. Dat is op zich vreemd want onze afdeling betalingen zit in Maastricht. Mijn collega's zijn te bereiken op het nummer 1201 via mobiel en via de vaste lijn op het nummer 0900-0940 van maandag tot en vrijdag van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 - 18.00 uur.
We sturen de bundel notificatie sms ter waarschuwing (extra service).
Je hebt als gebruiker ook een eigen verantwoordelijkheid om je tegoed en verbruik in de gaten te houden.
Je kunt je tegoed en verbruik inzien in My Vodafone. Ook is het aan te raden om via een datateller App je tegoed en verbruik in de gaten te houden.
Je geeft aan dat de wifi functie niet werkt op het toestel. Hierdoor is via het mobiele netwerk data verbruikt. Had je dit niet gewild dan had je de mobiele dataverbinding uit kunnen zetten.
Meer tips & tricks over hoe je binnen je databundel kunt blijven kun je lezen op ons forum http://voda.fo/ne/5mxrt
Ik raad je aan om met je toestel terug te gaan naar de Vodafone winkel. Mijn collega's kunnen je toestel fysiek nakijken en je verder advies geven.
Groetjes,
Miranda
Vodafone 24/7 Web Crew
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer